❤️ IKM uke 17 ❤️

Vært å shoppa hurtigtester her i sør Korea. Liker at de kaller testen "Happy Time":laughing001
1000008875.jpg

Gratulerer igjen Julie, nå er det hvertfall ingen tvil:D krysser fingrene på at spiren vokser videre :love017

Happy time får vente til hvertfall mandag :laughing001 frister voldsomt å begynne å teste i helgen men skal klare å vente hehe.

Er kveld her i Korea og snart fredag som betyr snart kun 1 uke til IKM... wæææh

synes jeg ser antydning på bilde nr 2 med godt lys. :nailbiting: :Heartred
Ser hva du mener men tror det bare er skygge… Men det er så merkelig, fordi på flere av bildene ser jeg en svaaak skygge, men er mange av bildene som er helt blenda (samme test), så da kan det jo ikke være babystrek :( de første tre her kan jeg se en svak skygge, de andre tre ser jeg absolutt ingenting, er så frustrerende

Vedlegg

• IMG_6036.jpeg
    IMG_6036.jpeg
    197,1 KB · Visninger: 66
  • IMG_6035.jpeg
    IMG_6035.jpeg
    125,2 KB · Visninger: 66
  • IMG_6034.jpeg
    IMG_6034.jpeg
    85 KB · Visninger: 64
  • IMG_6024.jpeg
    IMG_6024.jpeg
    151,2 KB · Visninger: 57
  • IMG_6023.jpeg
    IMG_6023.jpeg
    174 KB · Visninger: 60
  • IMG_6016.jpeg
    IMG_6016.jpeg
    89 KB · Visninger: 64
Ser hva du mener men tror det bare er skygge… Men det er så merkelig, fordi på flere av bildene ser jeg en svaaak skygge, men er mange av bildene som er helt blenda (samme test), så da kan det jo ikke være babystrek :( de første tre her kan jeg se en svak skygge, de andre tre ser jeg absolutt ingenting, er så frustrerende
Synes skyggene ligner min strek fra igår, tror ikke det er helt tilfeldig og det er godt tegn at det er noe som skjer. Ta test heller i morgen enn i kveld! Disse er jo også ikke tidligtest

Synes skyggene ligner min strek fra igår, tror ikke det er helt tilfeldig og det er godt tegn at det er noe som skjer. Ta test heller i morgen enn i kveld! Disse er jo også ikke tidligtest
Jaa skal prøve å holde meg til i kveld hvertfall :laughing021 Nei det er sant! Disse skal jo ikke slå ut før hcg er 25 egentlig

Jeg synes også jeg ser også svak strek på flere av bildene, er alle testene 25? Det er sikker stor forskjell på det og 10! Krysser fingrene for at det danner seg en tydelig streke etter hvert!

Er forresten 150 sånne jeg har hatt denne pp :sorry:

Jeg synes også jeg ser også svak strek på flere av bildene, er alle testene 25? Det er sikker stor forskjell på det og 10! Krysser fingrene for at det danner seg en tydelig streke etter hvert!
Jaa alle er 25 :) Ååh ja håper det!❤️

Tok en pause fra forumet, for å få testetrangen og overanalyseringen litt på avstand :smiley-ashamed004
Kjempegøy å komme tilbake å se babystreker! Gratulerer :Heartbigred
Selv har jeg ikke troa, men tar en ny test imorgen. Null symptomer:(

Kjøpte meg metode sine tidligtester i dag. Måtte jo selvfølgelig prøve en nå. Må si jeg ble litt skuffa :laughing001 tror jeg innbiller meg alle symptomene jeg kjenner påo_O er kanskje 7 dpo, litt usikker.
IMG_2468.jpeg

Kjøpte meg metode sine tidligtester i dag. Måtte jo selvfølgelig prøve en nå. Må si jeg ble litt skuffa :laughing001 tror jeg innbiller meg alle symptomene jeg kjenner påo_O er kanskje 7 dpo, litt usikker.
Vis vedlegget 432873
Det er nok kanskje litt for tidlig for noe utslag på test hvis du har IKM rundt 28.04. Forståelig at du føler deg skuffet, men det er da håp helt frem til et tantebesøk :D krysser fingrene for deg:love017

Back
Topp