Ser en strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser en strek!
Tok digital nå forresten og ikke i morgen og det slo ut som positiv 1-2 Ganske sikker på at det slår ut til deg også.Takk i lige måde! Spennende og skremmende på en gang! Du var 10 dpo? Skrev noe om å ta digital test? Vet du om når det er det lurt å ta det og om man finner man ut noe mer?
Nå er jeg spent på happy timeVært å shoppa hurtigtester her i sør Korea. Liker at de kaller testen "Happy Time"Vis vedlegget 432859
Spennende!Vært å shoppa hurtigtester her i sør Korea. Liker at de kaller testen "Happy Time"Vis vedlegget 432859
Ser hva du mener men tror det bare er skygge… Men det er så merkelig, fordi på flere av bildene ser jeg en svaaak skygge, men er mange av bildene som er helt blenda (samme test), så da kan det jo ikke være babystrek de første tre her kan jeg se en svak skygge, de andre tre ser jeg absolutt ingenting, er så frustrerendesynes jeg ser antydning på bilde nr 2 med godt lys.
Synes skyggene ligner min strek fra igår, tror ikke det er helt tilfeldig og det er godt tegn at det er noe som skjer. Ta test heller i morgen enn i kveld! Disse er jo også ikke tidligtestSer hva du mener men tror det bare er skygge… Men det er så merkelig, fordi på flere av bildene ser jeg en svaaak skygge, men er mange av bildene som er helt blenda (samme test), så da kan det jo ikke være babystrek de første tre her kan jeg se en svak skygge, de andre tre ser jeg absolutt ingenting, er så frustrerende
Jaa skal prøve å holde meg til i kveld hvertfall Nei det er sant! Disse skal jo ikke slå ut før hcg er 25 egentligSynes skyggene ligner min strek fra igår, tror ikke det er helt tilfeldig og det er godt tegn at det er noe som skjer. Ta test heller i morgen enn i kveld! Disse er jo også ikke tidligtest
synes bilde 2 ligner mer rosa strek også enn skygge, så har en knapp på at det blir tydeligere allerede i morgenJaa skal prøve å holde meg til i kveld hvertfall Nei det er sant! Disse skal jo ikke slå ut før hcg er 25 egentlig
Så gøy! Hvilken test tok du?Tok digital nå forresten og ikke i morgen og det slo ut som positiv 1-2 Ganske sikker på at det slår ut til deg også.
Jeg synes også jeg ser også svak strek på flere av bildene, er alle testene 25? Det er sikker stor forskjell på det og 10! Krysser fingrene for at det danner seg en tydelig streke etter hvert!Ser hva du mener men tror det bare er skygge… Men det er så merkelig, fordi på flere av bildene ser jeg en svaaak skygge, men er mange av bildene som er helt blenda (samme test), så da kan det jo ikke være babystrek de første tre her kan jeg se en svak skygge, de andre tre ser jeg absolutt ingenting, er så frustrerende
Sniker litt jeg ene kan jeg kansje se en antydning til en skygge, men andre 2 bildene ser jeg ingenting påJeg har ikke sjanse å se noe her i det hele tatt Om du ser noe tror jeg det er tilfeldig, fordi de andre bildene jeg tok av samme testen er helt blanke
Er forresten 150 sånne jeg har hatt denne ppSer hva du mener men tror det bare er skygge… Men det er så merkelig, fordi på flere av bildene ser jeg en svaaak skygge, men er mange av bildene som er helt blenda (samme test), så da kan det jo ikke være babystrek de første tre her kan jeg se en svak skygge, de andre tre ser jeg absolutt ingenting, er så frustrerende
Clearblue digital med ukeindikator.Så gøy! Hvilken test tok du?
Jaa alle er 25 Ååh ja håper det!Jeg synes også jeg ser også svak strek på flere av bildene, er alle testene 25? Det er sikker stor forskjell på det og 10! Krysser fingrene for at det danner seg en tydelig streke etter hvert!
Jaa er nesten 100% sikker på at det er skygge Håper babystreken kommer i morgen…Sniker litt jeg ene kan jeg kansje se en antydning til en skygge, men andre 2 bildene ser jeg ingenting på
Det er nok kanskje litt for tidlig for noe utslag på test hvis du har IKM rundt 28.04. Forståelig at du føler deg skuffet, men det er da håp helt frem til et tantebesøk krysser fingrene for degKjøpte meg metode sine tidligtester i dag. Måtte jo selvfølgelig prøve en nå. Må si jeg ble litt skuffa tror jeg innbiller meg alle symptomene jeg kjenner på er kanskje 7 dpo, litt usikker.
Vis vedlegget 432873