Håper du har rett jeg ser ingenting! Men er fornøyd med at temperaturen går opp hvertfallSynes jeg ser en strek til der kansje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har rett jeg ser ingenting! Men er fornøyd med at temperaturen går opp hvertfallSynes jeg ser en strek til der kansje?
Ser rosa strekGod morgen fra Seoul
Jeg klarte ikke å dy meg og en test røk. Hadde en del mensmurringer i natt som holdt meg våken som motiverte til testen.
DPO9
Vis vedlegget 433012
Er det bare meg eller ser dere en svak strek???? Bilde tatt etter 4 minutter. Tester igjen i morgen.
Jeg føler streken blir bare tydeligere???Skal teste i noen dager til, men jeg frykter kjemisk graviditet. Litt suspekt på utviklingen 10-12 dpo.
Vis vedlegget 433041
Håper det, synes 12 dpo var like sterk som 11 dpo, og burde vært litt mørkere Hadde en kjemisk tidligere og fikk skikkelig dårlig magefølelse, men vi får se i morgenJeg føler streken blir bare tydeligere???
Jeg føler dpo12 ser mørkere ut er spendt på å se result i morgenHåper det, synes 12 dpo var like sterk som 11 dpo, og burde vært litt mørkere Hadde en kjemisk tidligere og fikk skikkelig dårlig magefølelse, men vi får se i morgen
Stigningen her er jo helt innaforSkal teste i noen dager til, men jeg frykter kjemisk graviditet. Litt suspekt på utviklingen 10-12 dpo.
Vis vedlegget 433041
Jeg skimter noe!!Dagens føler jeg ser noe på makesure sin, har ikke hatt skyggestrek på de før
9dpo
Syns også streken er tydeligereSkal teste i noen dager til, men jeg frykter kjemisk graviditet. Litt suspekt på utviklingen 10-12 dpo.
Vis vedlegget 433041
Den ser helt innafor og fin utSkal teste i noen dager til, men jeg frykter kjemisk graviditet. Litt suspekt på utviklingen 10-12 dpo.
Vis vedlegget 433041
Jeg har hatt flere kjemiske, men disse ser mye bedre ut enn mine tester ved kjemisk.Skal teste i noen dager til, men jeg frykter kjemisk graviditet. Litt suspekt på utviklingen 10-12 dpo.
Vis vedlegget 433041
Jeg har hatt flere kjemiske, men disse ser mye bedre ut enn mine tester ved kjemisk.
Den ser helt innafor og fin ut
Syns også streken er tydeligere
Takk <3 tok en test til to timer senere og ble beroliget. Også godt å høre at det ser bra ut. Burde egentlig ta test annen hver dag for å se dobling, og helt meningsløst å ta hver dag da det kan føre til mer stress.Stigningen her er jo helt innafor
Også vil jeg bare si at det er trist å høre ang flere kjemiske. Det er ikke lett. Sender stor klem og håper på en spire som klamrer seg fast snartJeg har hatt flere kjemiske, men disse ser mye bedre ut enn mine tester ved kjemisk.
Det er en reell frykt. Helt grusomt å føle på glede av positiv test samtidig som redsel for at spiren ikke sitter vi heier på deg og spirenTakk <3 tok en test til to timer senere og ble beroliget. Også godt å høre at det ser bra ut. Burde egentlig ta test annen hver dag for å se dobling, og helt meningsløst å ta hver dag da det kan føre til mer stress.
Synes 12 dpo så greit ut i forhold til første for noen timer siden. Skal faktisk gjøre det så enkelt som å ikke teste i morgen, men heller på mandag og annen hver dag etter det
Frykten for å miste igjen satt dypere enn det jeg trodde.
Vis vedlegget 433053
Jeg og ser på makesure sin! Har heller aldri hatt skugger på deDagens føler jeg ser noe på makesure sin, har ikke hatt skyggestrek på de før
9dpo
Synes det ligner på min utvikling. Jeg er også 13 dpo i dag tror jeg (nederste er fra i dag). Og synes også din dpo 12 er mye sterkere enn 10 og 11!Takk <3 tok en test til to timer senere og ble beroliget. Også godt å høre at det ser bra ut. Burde egentlig ta test annen hver dag for å se dobling, og helt meningsløst å ta hver dag da det kan føre til mer stress.
Synes 12 dpo så greit ut i forhold til første for noen timer siden. Skal faktisk gjøre det så enkelt som å ikke teste i morgen, men heller på mandag og annen hver dag etter det
Frykten for å miste igjen satt dypere enn det jeg trodde.
Vis vedlegget 433053
Fortsatt masse håp med 1 uke igjen til IKMTok en ny test nå, ingenting! Ble litt desp så måtte Leite opp appen jeg bruke under siste svabgerskap, sammen med dagboknotater fra den gang da da fikk jeg faktisk ikke positiv test før rundt 13 DPO! Testen var da negativ i de to dagene før, før den plutselig var veldig tydelig positiv. Så prøver å ikke miste håpet
Vis vedlegget 433062