❤️ IKM uke 17 ❤️

Til alle sammen :)
Bare gi meg et lite pip om dere vil settes på 'gravid' eller under 'TR'. Jeg kan ikke garantere at jeg klarer å få med meg alt selv her inne om dagen. Hadde 2åringen hjemme fra barnehagen pga sykdom (influensa/corona/forkjølelse, who knows?) laughing6i flere dager før helgen, og jeg har selvsagt blitt smittet selv :smiley-ashamed004 Så er litt redusert om dagen, tror jeg har fått halsbetennelse også, som gjør skikkelig vondt.

Er 8 dpo i dag og røk på et par tester, en tidlig og en vanlig. Selvfølgelig blenda, som forventet :D
Oj god bedring til deg og dine!!:Heartred

Jeg tror du kan føre meg på gravid. Dagens test var tydelig med farge på strek:hello2

Bare gi meg et lite pip om dere vil settes på 'gravid' eller under 'TR'. Jeg kan ikke garantere at jeg klarer å få med meg alt selv her inne om dagen. Hadde 2åringen hjemme fra barnehagen pga sykdom (influensa/corona/forkjølelse, who knows?) laughing6i flere dager før helgen, og jeg har selvsagt blitt smittet selv :smiley-ashamed004 Så er litt redusert om dagen, tror jeg har fått halsbetennelse også, som gjør skikkelig vondt.

Er 8 dpo i dag og røk på et par tester, en tidlig og en vanlig. Selvfølgelig blenda, som forventet :D
God bedring til dere :Heartbigred

Masse god bedring både til deg og 2 åringen!

Kjedelig å våkne med blenda tester, kjenner igjen følelsen mtp tidligere og fram til positiv test. Fortsatt tidlig, og manifesterer at det dukker opp streker på testene de nærmeste dagene. :Heartred
Forresten det var kanskje eller kan tolkes insensitivt, spesielt hvis man har prøvd lenge. Vil formidle at det var ikke ment sånn, men at man gjenkjenner at det gjør vondt å se blankt (enn så lenge, det er liten stund til ikm for flere). :Heartred

Last edited:
Når du ikke er så stødig i koreansk enda og tror du bestiller 1 digital test til kr 130 men så er det 7 tester i en pakke o_O hadde ikke forventet det til den prisen.
Har nok tester nå ja.. hahaha.
1000009043.jpg

Har noen erfaring med RFSU test ofte? Er den jeg har fått svak strek på nå, mener jeg leste noe om at disse generelt er svake? Tror dere en evt graviditet kan slå ut på digitaltest?

Hvis jeg legger ALT av godvilje, fantasi og forhåpninger til - så ser jeg også antydning til noe :laughing001 :pompus: :smiley-angelic002 Håper vi har rett :D
Mener jeg ser en veldig tynn strek på testen din?
Må si det ligner noe som jeg hadde tidligere som viste seg å være positiv (ble tydelig etter par dager), ref til vage tynne streken;

385542140_1506097283557901_1995793873924832929_n.png

din:
muligstrek.png

Kan hende det er noe på gang

Har noen erfaring med RFSU test ofte? Er den jeg har fått svak strek på nå, mener jeg leste noe om at disse generelt er svake? Tror dere en evt graviditet kan slå ut på digitaltest?
Synes RFSU test ofte (strimmeltestene) ser litt svake på fargen i forhold til make sure og babyplan testene, av det jeg har erfart.

Har slått ut positivt med antydning til strek før veldig tidlig for meg, så har faktisk trua at det kan slå ut positiv med clearblue digitaltest til deg nå. Best å gjøre det med morgenurin, i morgen.

Mener jeg ser en veldig tynn strek på testen din?
Må si det ligner noe som jeg hadde tidligere som viste seg å være positiv (ble tydelig etter par dager), ref til vage tynne streken;

Vis vedlegget 433260

din:
Vis vedlegget 433262

Kan hende det er noe på gang
Herregud jeg håper du har rett :smiley-angelic002 Har igjen 1 tidligtest og 1 cb ultratidlig. I morgen kan jeg ta den cb ultratidlig, da er jeg 5 dager før forventet IKM. Mye mulig jeg ryker på den!

Synes RFSU test ofte (strimmeltestene) ser litt svake på fargen i forhold til make sure og babyplan testene, av det jeg har erfart.

Har slått ut positivt med antydning til strek før veldig tidlig for meg, så har faktisk trua at det kan slå ut positiv med clearblue digitaltest til deg nå. Best å gjøre det med morgenurin, i morgen.
Tusen takk for svar, da ryker digitaltesten imorgen tidlig :nailbiting:

Back
Topp