❤️ IKM uke 17 ❤️

Er det noen her som har fått negativ test 11 dpo, og likevel vært gravid? Jeg kjenner jeg mister all håp og motivasjon for denne runden her.. :( 19.04 hadde jeg noe som kunne minne om festeblødning, men fremdeles negativ test idag 11 dpo. Mensen skal visst komme om 4 dager :sad010
En google søk så er det flere som er blitt gravid rundt IKM. Søsteren min fikk antydning/supersvak strek dagen etter IKM og har barn. Håpet er ikke ute før TR ankommer

Etter en uke med skyggestreker som aldri ble sterkere så har jeg følt på kroppen at det er noe på gang, Jeg er som veldig usikker på EL denne runden etter som jeg ikke har hatt mensen siden mars pga minipillestopp! Mistenker EL rundt 15/16 å følte jeg måtte ta ny test i dag da jeg som regel tester positivt allerede rundt 7 dpo!
Fikk denne å syns den ser for sterk ut til å være skyggestrek:bag: Rosa er den og!

Vedlegg

• IMG_8857.jpeg
    IMG_8857.jpeg
    509,7 KB · Visninger: 90
Etter en uke med skyggestreker som aldri ble sterkere så har jeg følt på kroppen at det er noe på gang, Jeg er som veldig usikker på EL denne runden etter som jeg ikke har hatt mensen siden mars pga minipillestopp! Mistenker EL rundt 15/16 å følte jeg måtte ta ny test i dag da jeg som regel tester positivt allerede rundt 7 dpo!
Fikk denne å syns den ser for sterk ut til å være skyggestrek:bag: Rosa er den og!
Den ligner veldig på min første test :D
Ta en ny om 1-2 dager og se om det utvikler seg til sterkere strek:hello2

Ser ut som en babystrek, så spennende! :Heartred

5 dager til IKM, men usikker på om jeg stoler på rsfu. Har ingen symptomer, har 1 barn fra før, men vært gravid 3 ganger, og alle gangene hatt symptomer. Har ikke annet enn blødene tannkjøtt og sår nedentil, men tørr ikke å stole på det enda! Flere som har opplevd det?:bag:

Vedlegg

• IMG_8125.jpeg
    IMG_8125.jpeg
    446,5 KB · Visninger: 90
5 dager til IKM, men usikker på om jeg stoler på rsfu. Har ingen symptomer, har 1 barn fra før, men vært gravid 3 ganger, og alle gangene hatt symptomer. Har ikke annet enn blødene tannkjøtt og sår nedentil, men tørr ikke å stole på det enda! Flere som har opplevd det?:bag:
Har sikkert strekøyne, men ser noen noe???

Vedlegg

• IMG_8133.jpeg
    IMG_8133.jpeg
    366,4 KB · Visninger: 80
  • IMG_8132.jpeg
    IMG_8132.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 78
Har sikkert strekøyne, men ser noen noe???
Jeg ser hint til strek. Mulig du får et mer tydelig svar senere? Har og hørt at disse testene ikke er like "gode"/sensitive som andre. 5 dager til IKM er lenge og mye kan skje på tester de neste dagene. Krysser fingrene for en babystrek :hello2

Back
Topp