❤️ IKM uke 17 ❤️

5 dager til IKM, men usikker på om jeg stoler på rsfu. Har ingen symptomer, har 1 barn fra før, men vært gravid 3 ganger, og alle gangene hatt symptomer. Har ikke annet enn blødene tannkjøtt og sår nedentil, men tørr ikke å stole på det enda! Flere som har opplevd det?:bag:
Det der er en strek. :D Ser det!

Sitter med 2-3 på digital idag og har heller ingen symptomer, utenom kanskje litt trøtt på ettermiddag/kveld men ikke noe voldsomt. Mange som ikke får symptomer før senere, og noen får ikke symptomer utenom en positiv test.

Last edited:
Det der er en strek. :D Ser det!

Sitter med 2-3 på digital idag og har heller ingen symptomer, utenom kanskje litt trøtt på ettermiddag/kveld men ikke noe voldsomt. Mange som ikke får symptomer før senere, og noen får ikke symptomer utenom en positiv test.
Åå gratulerer!! Ja ikkesant! Så vanskelig å vite når jeg har hatt masse symptomer på de andre graviditetene hehe, men kan jo være forskjellig! Vi får se om noen dager:Heartpink

Er det noen her som har fått negativ test 11 dpo, og likevel vært gravid? Jeg kjenner jeg mister all håp og motivasjon for denne runden her.. :( 19.04 hadde jeg noe som kunne minne om festeblødning, men fremdeles negativ test idag 11 dpo. Mensen skal visst komme om 4 dager :sad010
Ja! Negativ 12 dpo. Slo fra meg hele greiene, men tanta dukket ikke opp og jeg testet positivt på ikm. Synes folk gir opp alt for tidlig her inne!

Åå gratulerer!! Ja ikkesant! Så vanskelig å vite når jeg har hatt masse symptomer på de andre graviditetene hehe, men kan jo være forskjellig! Vi får se om noen dager:Heartpink
Nei men samme, hadde mye mer tydelig symptomer som småkvalme og spesielt ømme bryster. Niks nada nå, men ut ifra strimmel og digitaltesting ser det ut som det dobler seg fint. Det er nok forskjellig fra graviditet til graviditet.

Nei men samme, hadde mye mer tydelig symptomer som småkvalme og spesielt ømme bryster. Niks nada nå, men ut ifra strimmel og digitaltesting ser det ut som det dobler seg fint. Det er nok forskjellig fra graviditet til graviditet.
Ja, det er fortsatt håp til mensen evt kommer tenker jeg! Godt og være symptompsfri også sikkert! Jeg spydde fra uke 6-22 med gutten vår, så håper jeg slipper det evt denne gangen:cat:

Noen som har erfaring med lloyd tester?
Fikk denne nettopp! Klarer ikke å tro på det :bag:

Vedlegg

• IMG_8135.jpeg
    IMG_8135.jpeg
    351,9 KB · Visninger: 95
1000011555.jpg

Da vet vi det - ett sekund etter 10 min på cb pluss og den er invalid! :hilarious: Synd, men men..Ville bare oppdatere for de som så testen jeg la ut her i går. Lykke til alle sammen! :love017

Måtte sende gubben ut for å handle flere tester, klarer ikke bare vente til søndag :laughing001 Blei rfsu denne gangen, ikke brukt de før. Kveldens test er blenda. IKM på søndag.
Kjenner på mange symptomer, men kan også bare være PMS. Føles også ut som jeg holder på å bli syk. Ny temp og ny test i morgen :smiley-angelic002 nå skal det strikkes og slappes av resten av kvelden :happy:
IMG_2524.jpeg
IMG_2523.jpeg

Negativ test idag også, 11 dpo. Mensen skal i teorien melde sin ankomst lørdag 27.04, men gikk på do ikveld og oppdaget litt «misfarget utflod», litt som 19.04 når jeg trodde jeg fikk festeblødning. Var samme regla nå. Litt lysrosa/lysebrun utflod, ingen smerter…. Er det lov å håpe det er festeblødning denne gangen da? :(

Negativ test idag også, 11 dpo. Mensen skal i teorien melde sin ankomst lørdag 27.04, men gikk på do ikveld og oppdaget litt «misfarget utflod», litt som 19.04 når jeg trodde jeg fikk festeblødning. Var samme regla nå. Litt lysrosa/lysebrun utflod, ingen smerter…. Er det lov å håpe det er festeblødning denne gangen da? :(
Det er mulig ja. Implantasjon skjer som regel mellom dpo 6-12. Hvis Implantasjon har nettopp skjedd forklarer det negativ test. Må dessverre bare smøre deg med litt mer tålmodighet og se :( :Heartred

Negativ digital test fra Korea. Fant ut etterpå at det ikke er en sensitiv tidligtest så prøver på nytt etter IKM om 1-2 dager (var 7 tester i pakken).
Tok ny tidligtest i dag etter to dager og ser at streken er sterkere så da stresser jeg ikke over negativ på digital :laughing002
Mild morgenkvalme har kommet og ekstremt oppblåst for tiden. Mest sannsynlig DPO13 idag men mulig 12 også alt etter når EL fant sted.
1000009094.jpg

Dagens. Se bort fra det røde krysset på ff-grafen, den er feil.
Har muligens hatt litt feber i natt, så temperaturstigning kan godt være det. Våkna av at jeg måtte så tisse rundt kl 5, sleit med å sovne etter det igjen. Måler temp kl 6.
Som vanlig, blenda test :happy118
IMG_2525.jpeg
IMG_2526.jpeg

Negativ digital test fra Korea. Fant ut etterpå at det ikke er en sensitiv tidligtest så prøver på nytt etter IKM om 1-2 dager (var 7 tester i pakken).
Tok ny tidligtest i dag etter to dager og ser at streken er sterkere så da stresser jeg ikke over negativ på digital :laughing002
Mild morgenkvalme har kommet og ekstremt oppblåst for tiden. Mest sannsynlig DPO13 idag men mulig 12 også alt etter når EL fant sted.
Vis vedlegget 433420
Ser bra ut :D:Heartbigred

Back
Topp