❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Velkommen :happy: Ja, 5-6 dager er normalen her også, men har et håp om at EL ikke kommer tidligere enn antatt. Enn så lenge er EL-testene negative :)

Takk, takk❤️ Håper EL kommer den skal :happy119

Hatt så sinnsykt vonde el-smerter siden kl 16.30 og nå begynner de å gi seg biiittelitt:dead::sorry:

Babyønske23 - 24 - B2 - PP 3 - EL 07/04 - IKM 21/04

Krysser fingrene for at el kommer litt forsinket. PP2 endte i spontanabort, så jeg tok letrozol fra dag 3 under spontanaborten for å få neste eggløsning. Så er ikke i min "normale" syklus, og samboer kommer ikke hjem før 8.april :hilarious:

Den her skal vist være veldig bra. Var en her inne som anbefalte den og sa mannen hadde fått samme svar på den her som på fertilitetsklinikken Koster bare 200 kr nå også

Den fikk vi også beskjed om å kjøpe og teste med da vi var hos privat gyn på aleris. Funket bra! Og syyyykt artig å se svømmerne "live" :hilarious:

Babyønske23 - 24 - B2 - PP 3 - EL 07/04 - IKM 21/04

Krysser fingrene for at el kommer litt forsinket. PP2 endte i spontanabort, så jeg tok letrozol fra dag 3 under spontanaborten for å få neste eggløsning. Så er ikke i min "normale" syklus, og samboer kommer ikke hjem før 8.april :hilarious:
Velkommen :happy: Krysser fingrene for at EL din er et par dager forsinket så dere får lagt noen gode aksjer :D

Mamat2prinsesser&4prinser - 40 - 7 - 1(!!!) - 30.03 - 14.03:Heartpink

Hei! Melder meg inn her med dere fiiine frøkner:greet025

Skulle egentlig starte prøvingen i april, men hadde oss idag tidlig og jeg har EL idag.(bruker EL-tester, FF/temping og CB-monitor som prevensjon) Mannen kom inni meg, og hoppet ikke av i svingen som planlagt:smiley-ashamed004:nailbiting: Hvis jeg er gravid, så blir termin 24.Desember, men skal ha PKS 3 1/2 uke før termin pga fare for livmor-ruptur, og en eventuell termin blir da i slutten av november❄️☃️❤️
Vis vedlegget 457469Vis vedlegget 457470Vis vedlegget 457471
Så deilig å vite at det ikke blir jul-baby da

Hoster mye for tiden, det blir ekstra ubehagelig rett før EL nå; jeg hoster - og vipps, har jeg klekket en eggehvite i trusa :laughing025 Flyr på do hele tiden for å tørke meg :hilarious:

Hoster mye for tiden, det blir ekstra ubehagelig rett før EL nå; jeg hoster - og vipps, har jeg klekket en eggehvite i trusa :laughing025 Flyr på do hele tiden for å tørke meg :hilarious:

Gjør ikke annet enn å bytte truseinnlegg i uka før EL:laughing002 Igår kveld trodde jeg mannen hadde kommet på dyna mi, men vi hadde ikke hatt oss:think005 Så innså jeg det var fra meg selv, da jeg hadde hatt den mellom beina.. lord ass:knegg:

Da er jeg i dpo-land, ser det ut som :smiley-ashamed004 :nailbiting::smiley-bounce012 Er egentlig her jeg trives best å være og:dance008
Screenshot_20250331_072039_FF App.jpg

Har sånne mengder EL-slim denne syklusen at jeg tror muligens EL kommer tidligere... Har kun mulighet å legge inn aksjer på fredag, og forventet eggløsning er søndag. Har jo ellers så sinnsykt stabil syklus på 29-30 dager at det hadde jo bare vært typisk om den skulle tulle denne ppeen. Men enda håp om at EL holder seg unna frem til fredag :happy: Fortsatt svake EL-tester, heldigvis!
1000005867.jpg

Woohoo! Jeg fikk også et sånt sykt dropp i dag :wideyed: Forventer EL på onsdag
Vis vedlegget 457522

Bruker du el-tester? Ser jo nesten ut som du har tidlig EL, eller at du får EL imorgen om tempen kun øker litt :smiley-bounce012 Min temp pleier ikke å droppe så lavt, men gjorde det tydeligvis denne gang:hilarious:

Bruker du el-tester? Ser jo nesten ut som du har tidlig EL, eller at du får EL imorgen om tempen kun øker litt :smiley-bounce012 Min temp pleier ikke å droppe så lavt, men gjorde det tydeligvis denne gang:hilarious:
Nei, aldri gjort det :p Da vi prøvde på første hadde jeg EL mellom CD10-13, fikk som regel et stort dropp rett før. Nå tror jeg EL er på CD13/14, men begynte ikke å tempe igjen før nå i PP4. Blir spennende å se! Men ja, skulle jo tro den kom litt før nå

Nei, aldri gjort det :p Da vi prøvde på første hadde jeg EL mellom CD10-13, fikk som regel et stort dropp rett før. Nå tror jeg EL er på CD13/14, men begynte ikke å tempe igjen før nå i PP4. Blir spennende å se! Men ja, skulle jo tro den kom litt før nå

Tenker du har EL enten idag eller imorgen :gen014 :dance008 Blir spennende å se hva tempen viser imorgen:smiley-bounce012

Litt lurt å gjøre om du ønsker å se når EL er og om EL har vært :hilarious:
Det har vært så vanskelig å komme inn i vanen igjen, også våkner jeg flere ganger enten av meg selv eller av 2-åringen, så da aner jeg ikke hva som blir riktig :smiley-ashamed004 Tror jeg endte opp med å tempe 3 ganger i natt / morges, men alle de viste noenlunde samme temp, så droppen var ihvertfall korrekt.
Nå pleier jeg jo å merke på utfloden om EL er på vei / har vært, men kan godt hende jeg fortsatt har det en dag etter EL

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp