❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Endelig kom mensen på CD53, så da kan jeg se litt fremover og endelig hive meg inn i en ny IKM tråd :happy:

Eplejuice - 34 - B2 - PP6 - EL 04.04. - IKM 18.04.

Starter opp igjen med temping fra og med i morgen og el-tester fra CD8, så får jeg oppdatere datoer når jeg vet el. Selv om forrige syklus var helt på bærtur må jeg nesten bare ta utgangspunkt i at denne blir litt mer normal.
Velkommen :happy: Bare å oppdatere datoer underveis!

CD5 og såvidt spottet i dag, yay! :happy:
Husket akkurat å tempe i dag, forhåpentligvis blir det lettere denne uka. Blir spennende å se om EL er når jeg tror den er!

Mumsy - 30 - B3 - PP 8 (Tror jeg! Har mistet tellingen) - EL 05/04 - IKM 21/04

Når begynner dere å teste etter el ? Her var planen å ikke teste denne runden men spørs om jeg burde likevel siden vi skal på utredning neste onsdag :bookworm:

Noen som bruker noe annet enn multivitaminer/folat ? Eller andre lure tips for å øke fertiliteten?

Når begynner dere å teste etter el ? Her var planen å ikke teste denne runden men spørs om jeg burde likevel siden vi skal på utredning neste onsdag :bookworm:

Noen som bruker noe annet enn multivitaminer/folat ? Eller andre lure tips for å øke fertiliteten?
Jeg bruker å begynne å teste rundt CD 10-11, har som regel EL CD 15-16 :) CD 4 i dag så enda noen dager før jeg skal teste. Dette er første syklus jeg prøver å tempe også, så det blir jo litt spennende.

Her tar jeg bare multivitaminer enn så lenge.

Begynner å teste på fredag, hadde 2 LH topper forrige syklus. En ganske så tidlig... Syklusen var ganske kort også.
Bruker folat.

Jammeni.. hadde siste dråpene med spotting på mandag, og nå begynte det plutselig å renne friskt blod igjen :banghead: Hater når det skjer

Temping gikk til helvete i dag, våknet av at 2-åringen spydde i sengen vår. Hun har spydd 5 ganger :arghh: Nå har hun sovet i over 3 timer, håper det ikke kommer mer når hun våkner. Mye klesvask blir det i dag ja :smiley-ashamed004 Håper virkelig ikke både jeg og mannen får omgangssyken (igjen) nå, den fruktbare perioden min skal liksom begynne i morgen! :nailbiting: Satser på at det går over fort og vi får lagt hvertfall én aksje innen EL på onsdag. Kan si meg fornøyd med det, terminen vi evt. får nå er jo ikke akkurat den beste :hilarious:

Temping gikk til helvete i dag, våknet av at 2-åringen spydde i sengen vår. Hun har spydd 5 ganger :arghh: Nå har hun sovet i over 3 timer, håper det ikke kommer mer når hun våkner. Mye klesvask blir det i dag ja :smiley-ashamed004 Håper virkelig ikke både jeg og mannen får omgangssyken (igjen) nå, den fruktbare perioden min skal liksom begynne i morgen! :nailbiting: Satser på at det går over fort og vi får lagt hvertfall én aksje innen EL på onsdag. Kan si meg fornøyd med det, terminen vi evt. får nå er jo ikke akkurat den beste :hilarious:
Shit så kjipt! God bedring til den lille, og håper at dere voksne ikke blir smittet.

Akkurat ferdig med TR. Litt usikker på om jeg skal teste etter EL denne mnd, eller ikke. Har fått mannen med på en avtale om å kjøre på annenhver dag hele måneden (mot at han slipper å teste kvaliteten på svømmerne enda en måned). Så får vi se hvor lenge det holder :hilarious:

Gjett hva jeg fikk i posten i dag :knegg: Vet ikke om det er vits å teste etter EL denne runden da vi uansett får bare lagt en aksje. Etter planen blir det dagen før EL, så det passer i grunnen bra. Men kjenner jeg meg selv rett så blir jeg å teste. Denne runden skal jeg tempe, det har jeg ikke prøvd før, men greit å få bekreftet når EL skjer :D

Vedlegg

• 20250327_154832.jpg
    20250327_154832.jpg
    1,3 MB · Visninger: 8
Shit så kjipt! God bedring til den lille, og håper at dere voksne ikke blir smittet.
Takk! Hun sov i 5 timer, heldigvis vært i fin form etter det, hun får alt hun vil ha å spise :hilarious: Krysser fingrene for at det er over for henne, og at vi voksne slipper unna

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp