Så fantastisk å høre! Satser på at han klarer å levereTakk for det
Da fikk jeg booket time 2 april, noen dager før forventet EL- helt perfekt
Det blir hos Aleris, veldig spent på hvordan det blir og om mannen klarer å levere når han skal![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk å høre! Satser på at han klarer å levereTakk for det
Da fikk jeg booket time 2 april, noen dager før forventet EL- helt perfekt
Det blir hos Aleris, veldig spent på hvordan det blir og om mannen klarer å levere når han skal![]()
VelkommenEndelig kom mensen på CD53, så da kan jeg se litt fremover og endelig hive meg inn i en ny IKM tråd
Eplejuice - 34 - B2 - PP6 - EL 04.04. - IKM 18.04.
Starter opp igjen med temping fra og med i morgen og el-tester fra CD8, så får jeg oppdatere datoer når jeg vet el. Selv om forrige syklus var helt på bærtur må jeg nesten bare ta utgangspunkt i at denne blir litt mer normal.
Velkommen!Mumsy - 30 - B3 - PP 8 (Tror jeg! Har mistet tellingen) - EL 05/04 - IKM 21/04
Velkommen!Håpefull- 40 - B1 - PP3 - EL 05/04 - IKM 18/04
Jeg bruker å begynne å teste rundt CD 10-11, har som regel EL CD 15-16Når begynner dere å teste etter el ? Her var planen å ikke teste denne runden men spørs om jeg burde likevel siden vi skal på utredning neste onsdag
Noen som bruker noe annet enn multivitaminer/folat ? Eller andre lure tips for å øke fertiliteten?
Begynner å teste på fredag, hadde 2 LH topper forrige syklus. En ganske så tidlig... Syklusen var ganske kort også.Når begynner dere å teste etter el ? Her var planen å ikke teste denne runden men spørs om jeg burde likevel siden vi skal på utredning neste onsdag
Noen som bruker noe annet enn multivitaminer/folat ? Eller andre lure tips for å øke fertiliteten?
Shit så kjipt! God bedring til den lille, og håper at dere voksne ikke blir smittet.Temping gikk til helvete i dag, våknet av at 2-åringen spydde i sengen vår. Hun har spydd 5 gangerNå har hun sovet i over 3 timer, håper det ikke kommer mer når hun våkner. Mye klesvask blir det i dag ja
Håper virkelig ikke både jeg og mannen får omgangssyken (igjen) nå, den fruktbare perioden min skal liksom begynne i morgen!
Satser på at det går over fort og vi får lagt hvertfall én aksje innen EL på onsdag. Kan si meg fornøyd med det, terminen vi evt. får nå er jo ikke akkurat den beste
![]()
Takk! Hun sov i 5 timer, heldigvis vært i fin form etter det, hun får alt hun vil ha å spiseShit så kjipt! God bedring til den lille, og håper at dere voksne ikke blir smittet.
Håper dere slipper unna! Omgangssyke er værste sort..Takk! Hun sov i 5 timer, heldigvis vært i fin form etter det, hun får alt hun vil ha å spiseKrysser fingrene for at det er over for henne, og at vi voksne slipper unna
Så fort det gikk fra null utslag, stil full spiker. Gøy! Krysser fingrene for degDa var eggløsning i gang her, så da blir det innsett av befruktet egg neste uke og testing om ca 2-3 uker![]()
Vis vedlegget 457276
Ja, det var veldig også! Har alltid hatt ganske kort LH-topp, men første gang det har sett såpass rask og tydelig stigningSå fort det gikk fra null utslag, stil full spiker. Gøy! Krysser fingrene for deg![]()