Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenMensen er på bærtur etter forrige fødsel, men i følge Flo så skal den komme i uke 16. Så får vi se da!
ruccola - 39 - B3 - PP2 - EL 04/04 - IKM 27/04
Forresten, stemmer IKM 27/04 siden du skriver den kommer i uke 16? Må bare spørre siden 27/04 er i uke 17Mensen er på bærtur etter forrige fødsel, men i følge Flo så skal den komme i uke 16. Så får vi se da!
ruccola - 39 - B3 - PP2 - EL 04/04 - IKM 27/04
VelkommenHeiLitt ustabil syklus, så ikke sikkert datoene stemmer helt men.
Mumle - 34 - B2 - PP4- EL 12/4 - IKM 27/4
Er han redd for dårlig kvalitet? Er det hans 3. barn dere prøver på også?Akkurat ferdig med TR. Litt usikker på om jeg skal teste etter EL denne mnd, eller ikke. Har fått mannen med på en avtale om å kjøre på annenhver dag hele måneden (mot at han slipper å teste kvaliteten på svømmerne enda en måned). Så får vi se hvor lenge det holder![]()
Velkommenfrequenze - 34 - B3 - PP3 - EL 11/4 - IKM 24/4
Skjønner godt at du spør, for det gikk visst litt fort da jeg skrev det ned, hehe. Jeg mente 17/04 og ikke 27/04.Forresten, stemmer IKM 27/04 siden du skriver den kommer i uke 16? Må bare spørre siden 27/04 er i uke 17![]()
Den er god, skal oppdatere med en gangSkjønner godt at du spør, for det gikk visst litt fort da jeg skrev det ned, hehe. Jeg mente 17/04 og ikke 27/04.![]()
Lykke til Smågoth! Hva blir terminen hvis det klaffer nå? Hilsen Nukis fra mars/april 23EL slimet ankom i dagFår se om vi begynner å legge aksjer i kveld
Sniker. Jeg får noe som jeg tolker som EL slim av og på en dag her og der i dagene mellom TR og EL. For min egen del er det ofte mye mer slim de faktiske dagene før EL. På de andre dagene får jeg litt på papiret, men ikke sånn at jeg må tørke meg flere ganger.Lite spørsmål. Hvor lenge har dere EL-slim? Jeg har allerede begynt å få EL-slim, men venter ikke EL før neste søndag. Syns det var litt tidlig å få EL-slim så litt bekymret for at EL kommer mye tidligere.. Jeg og samboer får bare lagt en aksje siden han er bortreist på jobb og den aksjen får vi lagt dagen før EL, så har ikke så lyst at EL skal være flere dager før tiden.. Har tidligere hatt EL-slim opptil en uke, men syns mengden jeg hadde nå var såpass mye at jeg lurer på om EL kommer før tiden. Startet å teste i dag, men den testen var heldigvis svak![]()
Jeg har egentlig aldri hatt særlig EL-slim, så ble ikke oppmerksom på det før jeg fant ut at det var en ting etter at jeg begynte å henge her inneLite spørsmål. Hvor lenge har dere EL-slim? Jeg har allerede begynt å få EL-slim, men venter ikke EL før neste søndag. Syns det var litt tidlig å få EL-slim så litt bekymret for at EL kommer mye tidligere.. Jeg og samboer får bare lagt en aksje siden han er bortreist på jobb og den aksjen får vi lagt dagen før EL, så har ikke så lyst at EL skal være flere dager før tiden.. Har tidligere hatt EL-slim opptil en uke, men syns mengden jeg hadde nå var såpass mye at jeg lurer på om EL kommer før tiden. Startet å teste i dag, men den testen var heldigvis svak![]()
5-6 dager, og allerede den dagen det kommer er det som en hel eggehvite henger ut av meg på do, er helt ekstremtLite spørsmål. Hvor lenge har dere EL-slim? Jeg har allerede begynt å få EL-slim, men venter ikke EL før neste søndag. Syns det var litt tidlig å få EL-slim så litt bekymret for at EL kommer mye tidligere.. Jeg og samboer får bare lagt en aksje siden han er bortreist på jobb og den aksjen får vi lagt dagen før EL, så har ikke så lyst at EL skal være flere dager før tiden.. Har tidligere hatt EL-slim opptil en uke, men syns mengden jeg hadde nå var såpass mye at jeg lurer på om EL kommer før tiden. Startet å teste i dag, men den testen var heldigvis svak![]()
Næmmen hei, lenge siden! Gratulerer med 2-åring i morgen! Min fylte også denne ukaLykke til Smågoth! Hva blir terminen hvis det klaffer nå? Hilsen Nukis fra mars/april 23Som har 2 åring imorra
![]()
Jeg vet ikke hvordan jeg skal få logget meg inn på Nukis-kontoen igjen, må finne ut av detNæmmen hei, lenge siden! Gratulerer med 2-åring i morgen! Min fylte også denne uka
Termin blir evt. 28.12., så ikke den beste datoen![]()
Greit å ha hovedkontoenJeg vet ikke hvordan jeg skal få logget meg inn på Nukis-kontoen igjen, må finne ut av det
Jeg sitter med en fersk positiv test, helt uplanlagt - og faktisk prøvd å forhindre det - men sånn kan det visst gåaner ikke hvor mange dpo jeg er - men kan se ut som at termin er mellom 14-18.desember
Absolutt ingen favoritt-måned
men heier på deg!! Håper det klaffer ♡
Okei, takk for svarSniker. Jeg får noe som jeg tolker som EL slim av og på en dag her og der i dagene mellom TR og EL. For min egen del er det ofte mye mer slim de faktiske dagene før EL. På de andre dagene får jeg litt på papiret, men ikke sånn at jeg må tørke meg flere ganger.
Jeg la aldri merke til det før fødsel med lillemor, men etter det så har det vært rikelige mengderJeg har egentlig aldri hatt særlig EL-slim, så ble ikke oppmerksom på det før jeg fant ut at det var en ting etter at jeg begynte å henge her inne?Merker nå at jeg har hatt slim siste par dager, så for min del kommer det nok en dag eller to før EL og varer kanskje en dag eller to til. Ikke særlig med mengder heller. Men folk er jo veldig forskjellige der, noen kan nok ha mye lengre og mer
![]()
Okei, godt vi er flere som har det såpass lenge. Og mengdene du beskriver er ganske likt her til tider5-6 dager, og allerede den dagen det kommer er det som en hel eggehvite henger ut av meg på do, er helt ekstremt![]()