mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Det har vært så vanskelig å komme inn i vanen igjen, også våkner jeg flere ganger enten av meg selv eller av 2-åringen, så da aner jeg ikke hva som blir riktigTror jeg endte opp med å tempe 3 ganger i natt / morges, men alle de viste noenlunde samme temp, så droppen var ihvertfall korrekt.
Nå pleier jeg jo å merke på utfloden om EL er på vei / har vært, men kan godt hende jeg fortsatt har det en dag etter EL
Utfloden forteller mye, min er blitt lotionaktig allerede idag 1dpo, men noen ganger har jeg el-slim når jeg er 1dpo også.
Tror jeg endte opp med å tempe 3 ganger i natt / morges, men alle de viste noenlunde samme temp, så droppen var ihvertfall korrekt.
Tappen har begynt å bli veldig åpen, så tror ikke det er mange dagene til EL. Men er vanskelig å si pga uregelmessig syklus, men siden tappen har blitt så åpen nå så kommer den nok tidligere denne gangen
Fikk EL på dag 40 og 32 sist. Jeg er i dag på CD 15. Men har akkurat hatt kjemisk, så kanskje derfor den kanskje kommer tidligere?
Bare å oppdatere om noe skulle endre seg!

Det er fordi du ikke har tempet til samme tid. Om du legger inn tidspunkt for temping til samme klokkeslett, så blir den som min
- når skal du sette inn blastoen?

Så utrolig spennende
Masse, masse lykke til