KanskjeIkke lenge igjen til den er positiv. Maybe til kvelden?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KanskjeIkke lenge igjen til den er positiv. Maybe til kvelden?![]()
Må se at den øker over coverline / får kryss før jeg vil si den har værtSer ut som EL har vært eller er idag? Spent på morgendagens temp![]()
Må se at den øker over coverline / får kryss før jeg vil si den har vært![]()
Ja, er kjempespent!Ojj, det er jo nå jo![]()
Så utrolig spennende
Masse, masse lykke til
Krysser alt jeg har for deg
Tenk dét, straks ruger du på en liten blasto
![]()
Så utrolig spennende!Ja, er kjempespent!Vi har jo prøvd i over 2 år uten en eneste positiv test, så håper jo veldig at den sitter nå! De fikk satt inn lille blasto uten problemer, så nå er jeg ruger
Testdato fra klinikken blir 17.4., så får vi se om jeg greier å holde så lenge
![]()
Ja, er kjempespent!Vi har jo prøvd i over 2 år uten en eneste positiv test, så håper jo veldig at den sitter nå! De fikk satt inn lille blasto uten problemer, så nå er jeg ruger
Testdato fra klinikken blir 17.4., så får vi se om jeg greier å holde så lenge
![]()
Tusen takk!Så utrolig spennende!God ruging
![]()
Jaaa, det er kjemperart å tenke på! Skulle det gå veien så tror jeg det tar en stund før jeg tørr tro på detDet er kjempespennende![]()
![]()
Jeg hadde ikke klart å holde meg iallefall
Selverklært testetøs deluxe her
Tenk etter 2 år, så ruger du endelig på en liten blasto
![]()
Tusen takk!
Jaaa, det er kjemperart å tenke på! Skulle det gå veien så tror jeg det tar en stund før jeg tørr tro på det![]()
Her driver jeg med legging av lillemor, det går ikke så bra endaSitter å "Ghost hunters" og kan endelig slappe av litt, nå som de minste barna er lagtHatt 0 energi idag
Hva gjør dere ikveld?
![]()
Helt ærlig, så har jeg dusjet og rigget meg klar på senga og venter på gubben (som legger 1-åringen - høres ikke ut som at leggingen går bra Det er som at hun vet hva vi skal Hadde veldig lyst å få til en runde før hun eldste kom hjem fra dans, men det ser dårlig ut gitt LH stigning her, så bare å kjøre på nåSitter å "Ghost hunters" og kan endelig slappe av litt, nå som de minste barna er lagtHatt 0 energi idag
Hva gjør dere ikveld?
![]()
(Skulle være emojier innimellom teksten, så legger ut svar på nytt)Sitter å "Ghost hunters" og kan endelig slappe av litt, nå som de minste barna er lagtHatt 0 energi idag
Hva gjør dere ikveld?
![]()
Her driver jeg med legging av lillemor, det går ikke så bra endaHåper på litt sofatid før kveld
![]()
(Skulle være emojier innimellom teksten, så legger ut svar på nytt)
Helt ærlig, så har jeg dusjet og rigget meg klar på senga og venter på gubben (som legger 1-åringen - høres ikke ut som at leggingen går braDet er som at hun vet hva vi skal =)
Hadde veldig lyst å få til en runde før hun eldste kom hjem fra dans, men det ser dårlig ut gittLH stigning her, så bare å kjøre på nå
Nei, tror hun har 2års søvnregresjon også, er jo våken både kveld og natt..Ikke alltid så så enkelt å få de små til å aove![]()
Leggetid går ikke bra her heller, fullt kaos og jeg er alene i kveld. Bare desperat hylskrik (fra ungen, altså)
Minsten er våken mye av natten her i huset også, han har sovet dårlig helt siden fødsel, så er vel mer eller mindre vant til detNei, tror hun har 2års søvnregresjon også, er jo våken både kveld og natt..Og mamsen er trøtt og sliten
![]()
Her har vi også hatt store problemer med søvn siden fødsel. I perioder mye verre enn andre, nå er det helt Texas for tiden. Her har hun dessverre opptil 8-9 oppvåkninger for natten også står hun gjerne opp rundt 05.00 i tilleggMinsten er våken mye av natten her i huset også, han har sovet dårlig helt siden fødsel, så er vel mer eller mindre vant til detmen oh boy, man blir sliten til tider
![]()
Her har vi også hatt store problemer med søvn siden fødsel. I perioder mye verre enn andre, nå er det helt Texas for tiden. Her har hun dessverre opptil 8-9 oppvåkninger for natten også står hun gjerne opp rundt 05.00 i tilleggSå håper det bedrer seg etterhvert, så får man litt bedre energi
![]()