❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Ojj, det er jo nå jo :smiley-bounce012 :happy093 Så utrolig spennende:nailbiting::love7 Masse, masse lykke til❤️ Krysser alt jeg har for deg:smiley-angelic001:Heartred Tenk dét, straks ruger du på en liten blasto:chicken:
Ja, er kjempespent! :oops: Vi har jo prøvd i over 2 år uten en eneste positiv test, så håper jo veldig at den sitter nå! De fikk satt inn lille blasto uten problemer, så nå er jeg ruger :joyful: Testdato fra klinikken blir 17.4., så får vi se om jeg greier å holde så lenge :hilarious:

Ja, er kjempespent! :oops: Vi har jo prøvd i over 2 år uten en eneste positiv test, så håper jo veldig at den sitter nå! De fikk satt inn lille blasto uten problemer, så nå er jeg ruger :joyful: Testdato fra klinikken blir 17.4., så får vi se om jeg greier å holde så lenge :hilarious:
Så utrolig spennende! :D God ruging :love7

Det er kjempespennende :excited001 :nailbiting: :smiley-angelic001 Jeg hadde ikke klart å holde meg iallefall:hilarious: Selverklært testetøs deluxe her:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:smiley-bounce022 Tenk etter 2 år, så ruger du endelig på en liten blasto:chicken:

Tusen takk! :love017

Jaaa, det er kjemperart å tenke på! Skulle det gå veien så tror jeg det tar en stund før jeg tørr tro på det :hilarious:

Håper du får de to magiske strekene om en ukes tid :love017 :chicken: :smiley-angelic001

Sitter å "Ghost hunters" og kan endelig slappe av litt, nå som de minste barna er lagt:cool: Hatt 0 energi idag:sorry: Hva gjør dere ikveld?❤️

Sitter å "Ghost hunters" og kan endelig slappe av litt, nå som de minste barna er lagt:cool: Hatt 0 energi idag:sorry: Hva gjør dere ikveld?❤️
Helt ærlig, så har jeg dusjet og rigget meg klar på senga og venter på gubben (som legger 1-åringen - høres ikke ut som at leggingen går bra Det er som at hun vet hva vi skal Hadde veldig lyst å få til en runde før hun eldste kom hjem fra dans, men det ser dårlig ut gitt LH stigning her, så bare å kjøre på nå

(Skulle være emojier innimellom teksten, så legger ut svar på nytt)

Helt ærlig, så har jeg dusjet og rigget meg klar på senga og venter på gubben (som legger 1-åringen - høres ikke ut som at leggingen går bra :laughing025Det er som at hun vet hva vi skal =)
Hadde veldig lyst å få til en runde før hun eldste kom hjem fra dans, men det ser dårlig ut gitt :laughing002 LH stigning her, så bare å kjøre på nå

Last edited:
(Skulle være emojier innimellom teksten, så legger ut svar på nytt)

Helt ærlig, så har jeg dusjet og rigget meg klar på senga og venter på gubben (som legger 1-åringen - høres ikke ut som at leggingen går bra :laughing025Det er som at hun vet hva vi skal =)
Hadde veldig lyst å få til en runde før hun eldste kom hjem fra dans, men det ser dårlig ut gitt :laughing002 LH stigning her, så bare å kjøre på nå

Er standard dét der:hilarious: Virker nesten som ungene kan lukte når mor og far skal ha seg:laughing021Småe cockblockers:smiley-bounce022

Leggetid går ikke bra her heller, fullt kaos og jeg er alene i kveld. Bare desperat hylskrik (fra ungen, altså)

Leggetid går ikke bra her heller, fullt kaos og jeg er alene i kveld. Bare desperat hylskrik (fra ungen, altså)

Synd kidden ikke vil sove der heller:arghh:

Nei, tror hun har 2års søvnregresjon også, er jo våken både kveld og natt.. :happy090 Og mamsen er trøtt og sliten :sleep002
Minsten er våken mye av natten her i huset også, han har sovet dårlig helt siden fødsel, så er vel mer eller mindre vant til det:happy090 men oh boy, man blir sliten til tider:schocked028:sleep011

Minsten er våken mye av natten her i huset også, han har sovet dårlig helt siden fødsel, så er vel mer eller mindre vant til det:happy090 men oh boy, man blir sliten til tider:schocked028:sleep011
Her har vi også hatt store problemer med søvn siden fødsel. I perioder mye verre enn andre, nå er det helt Texas for tiden. Her har hun dessverre opptil 8-9 oppvåkninger for natten også står hun gjerne opp rundt 05.00 i tillegg :sleep002 Så håper det bedrer seg etterhvert, så får man litt bedre energi :D

Her har vi også hatt store problemer med søvn siden fødsel. I perioder mye verre enn andre, nå er det helt Texas for tiden. Her har hun dessverre opptil 8-9 oppvåkninger for natten også står hun gjerne opp rundt 05.00 i tillegg :sleep002 Så håper det bedrer seg etterhvert, så får man litt bedre energi :D

Det er dritslitsomt når man har stor mangel på søvn:bag::schocked028 Her er det samme ståa, han holder festen igang store deler av natten, men ikke så mye en får gjort med det- natta skal være kjedelig:hilarious: Ojj, det er tidlig å stå opp, ja:confused: Her står vi gjerne opp 06.30, men da har han vært våken store deler av natten også.. det blir bedre når de blir litt større, heldigvis:angel5

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp