❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Det har vært så vanskelig å komme inn i vanen igjen, også våkner jeg flere ganger enten av meg selv eller av 2-åringen, så da aner jeg ikke hva som blir riktig :smiley-ashamed004 Tror jeg endte opp med å tempe 3 ganger i natt / morges, men alle de viste noenlunde samme temp, så droppen var ihvertfall korrekt.
Nå pleier jeg jo å merke på utfloden om EL er på vei / har vært, men kan godt hende jeg fortsatt har det en dag etter EL

Utfloden forteller mye, min er blitt lotionaktig allerede idag 1dpo, men noen ganger har jeg el-slim når jeg er 1dpo også.

Jeg lurer på om jeg havner i denne gruppa her:smiley-bounce012 Tappen har begynt å bli veldig åpen, så tror ikke det er mange dagene til EL. Men er vanskelig å si pga uregelmessig syklus, men siden tappen har blitt så åpen nå så kommer den nok tidligere denne gangen :smiley-angelic001 Fikk EL på dag 40 og 32 sist. Jeg er i dag på CD 15. Men har akkurat hatt kjemisk, så kanskje derfor den kanskje kommer tidligere?

Tilla_ - 31 - B5 - PP3 - EL 07/04? - IKM 21/04?

Oppfatter eller bytte uke når jeg vet mer

Jeg lurer på om jeg havner i denne gruppa her:smiley-bounce012 Tappen har begynt å bli veldig åpen, så tror ikke det er mange dagene til EL. Men er vanskelig å si pga uregelmessig syklus, men siden tappen har blitt så åpen nå så kommer den nok tidligere denne gangen :smiley-angelic001 Fikk EL på dag 40 og 32 sist. Jeg er i dag på CD 15. Men har akkurat hatt kjemisk, så kanskje derfor den kanskje kommer tidligere?

Tilla_ - 31 - B5 - PP3 - EL 07/04? - IKM 21/04?

Oppfatter eller bytte uke når jeg vet mer
Velkommen :happy: Bare å oppdatere om noe skulle endre seg!

2dpo idag.. andre som er i dpo-land?:smiley-bounce012
Vis vedlegget 457561
Nei, ikke enda. Håper fortsatt EL kommer til avtalt tid mellom fredag og søndag :hilarious:

Meeen, kan jeg spørre om noe? Ser ut som du og evt. kanskje noen andre er erfaren med temping. Jeg har fått noen trekanter i grafen min. Hva betyr trekantene? Første syklus jeg tenper, så er rimelig grønn :)

Hvis du men
Nei, ikke enda. Håper fortsatt EL kommer til avtalt tid mellom fredag og søndag :hilarious:

Meeen, kan jeg spørre om noe? Ser ut som du og evt. kanskje noen andre er erfaren med temping. Jeg har fått noen trekanter i grafen min. Hva betyr trekantene? Første syklus jeg tenper, så er rimelig grønn :)
Hvis du mener sånne tomme/hvit trekanter, så er det fordi du ikke har tempet til samme tid

IMG_4098.jpeg

Er så spennende med temping :happy119 Det er fordi du ikke har tempet til samme tid. Om du legger inn tidspunkt for temping til samme klokkeslett, så blir den som min❤️

Så fin graf! Tempen har jo steget kjempefint :Heartred
Jeg er 4 dpo i dag og skal sette inn et befruktet egg (IVF), så kjempespent! Er dog blitt forkjølet også, håper ikke det endrer noe :oops:

Takk, pleier ikke å få et så lavt tempdrop som denne gang, men kan jo skifte litt fra syklus til syklus:)

Ååh, så spennende med IVF og innsett:nailbiting::Heartred Snart er du ruger:chicken:- når skal du sette inn blastoen?❤️

Hvis du men

Hvis du mener sånne tomme/hvit trekanter, så er det fordi du ikke har tempet til samme tid

Vis vedlegget 457569
Er så spennende med temping :happy119 Det er fordi du ikke har tempet til samme tid. Om du legger inn tidspunkt for temping til samme klokkeslett, så blir den som min❤️
Ahh, takk for svar :happy: Litt vanskelig med temp samme tidspunkt siden jeg har en datter som varierer med å stå opp mellom 04.00-06.45 :hilarious: Håper grafen blir sånn nogenlunde rett til tross for det. Temper når jeg blir vekt av henne, men noen netter har vi vært mye våken også. Så er nok litt feilmargin inni bildet.. Men men, får ikke gjort så mye med det :knegg:

Rett etter lunsj i dag, så krysser fingre og tær for at alt ser fint ut og jeg blir ruger uten problemer :joyful: :smiley-angelic001

Ojj, det er jo nå jo :smiley-bounce012 :happy093 Så utrolig spennende:nailbiting::love7 Masse, masse lykke til❤️ Krysser alt jeg har for deg:smiley-angelic001:Heartred Tenk dét, straks ruger du på en liten blasto:chicken:

Ahh, takk for svar :happy: Litt vanskelig med temp samme tidspunkt siden jeg har en datter som varierer med å stå opp mellom 04.00-06.45 :hilarious: Håper grafen blir sånn nogenlunde rett til tross for det. Temper når jeg blir vekt av henne, men noen netter har vi vært mye våken også. Så er nok litt feilmargin inni bildet.. Men men, får ikke gjort så mye med det :knegg:

Ikke så lett med en liten en som våkner, har det selv, han våkner en del på natten, men har på klokke og temper til samme tid:) Noen netter er bedre enn andre, men får en grei tempmåling fordet om. Bruker også el-tester og CB-monitor utenom.

Usikker.. fikk en kjempelav temp som ikke kunne stemme, så tok den siste (og høyeste) jeg fikk. Skal gå og kjøpe nytt batteri etterpå, har hatt dette termometeret siden starten av prøvingen på 2-åringen :smiley-ashamed004 Og på den tiden sov jeg jo natten gjennom hver gang, etter 2. Trimester har det vært lite av det :banghead:
Screenshot_20250401-113055.png

Ikke så lett med en liten en som våkner, har det selv, han våkner en del på natten, men har på klokke og temper til samme tid:) Noen netter er bedre enn andre, men får en grei tempmåling fordet om. Bruker også el-tester og CB-monitor utenom.
I utgangspunktet var planen å tempe til samme tid her også, men det har visst seg å være litt vanskelig :hilarious: Bruker el-tester, så tempingen er bare for å få bekreftet EL :D

Usikker.. fikk en kjempelav temp som ikke kunne stemme, så tok den siste (og høyeste) jeg fikk. Skal gå og kjøpe nytt batteri etterpå, har hatt dette termometeret siden starten av prøvingen på 2-åringen :smiley-ashamed004 Og på den tiden sov jeg jo natten gjennom hver gang, etter 2. Trimester har det vært lite av det :banghead:
Vis vedlegget 457578
Ser ut som EL har vært eller er idag? Spent på morgendagens temp:angelic:

I utgangspunktet var planen å tempe til samme tid her også, men det har visst seg å være litt vanskelig :hilarious: Bruker el-tester, så tempingen er bare for å få bekreftet EL :D

Ikke så lett alltid med småfolk i huset:p Yes, gjør det samme:joyful:

Nå begynner det å skje noe her tror jeg. Tappen er høyt oppe, åpen (men vet at den kan åpne seg litt til, men da er ELtesten som regel positiv) og starter å bli mykere :hello2

Vis vedlegget 457592
Ikke lenge igjen til den er positiv. Maybe til kvelden?:smiley-bounce012

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp