Lurt
Jeg har også slitt med lengre sykluser etter prøving . Første pp min endte på 34 dager . Med el rundt cd 17-22 eller no (ble kjemisk)
Neste pp fikk jeg muligens ikke el før rundt cd 21
Går litt i surr disse pp nå . Første pp min logget jeg i en annen app på en Annen tlf . Så jeg rører da på denne
Men jeg har kommet frem til at jeg stresset sånn med testing og om el var osv før jeg begynte å tempe+monitor (altså da jeg bare brukte strimler) forde de vinglet sånn, at jeg trur det utsatte el . Hvis ikke det var salvie te som gjorde jeg fikk el tidligere, det vet jeg denne pp, for vurderer å ikke bruke det denne pp, men nå stresser jeg heller ikke pga monitor og temping
når monitor sier høy begynner jeg stresse litt, men da stresser jeg for at den ikke finner Max (det har skjedd) og at jeg ike finner toppen med strimler samtidig. Men stresser i alt mye mindre
Jeg bruker monitor og eltester, kun forde at før jeg kan teste med monitor , men når jeg kan teste med den , så bruker jeg kun en el test om dagen , til jeg får høy/max. Da tester jeg etter topp. Bare for å få toppen på Premom
Men monitor er veldig presis, begge siste pp når den har sagt noe, har el vært innen 2 dager somregel