❤️ IKM uke 15 ❤️

Skulle egentlig ikke drikke te denne pp, men nå viser det seg at mamma kommer på besøk like etter el . Om el holder seg til planen. Så da trur jeg jeg fortsettter med te jeg :wacky:
Så blir det siste pp med te på en stund så kroppen får litt pause?, mtp hvor mye vitaminer osv jeg putter i kroppen for tiden :shy:
Nå har babyklister og dronningboe gele kommet i posten :hilarious: må bare få somlet meg bort for å hente det :bag:
 
Den vil vertfall være negativ i minst 2 dager til :bag: Koselig å ha så ivrig mann da :Heartbigred
Hahaha Ååhh❤️
Ja, er jo bare bortkastet å teste allerede nå. Syns jeg burde vente minst 4 dager til før jeg tester… men ender vel sikkert med å teste før hvis han fortsetter å mase :angelic:
Og selv om jeg tviler på at testen teoretisk sett hadde blitt positiv 8 dpo (lørdag) vil jeg helst vente til søndag ettermiddag ettersom vi skal til svigers lørdag —> søndag. Hadde vært litt kjipt hvis testen mot all formodning skulle være positiv og jeg/vi ikke hadde klart å holde maska. Har et ønske om å holde en eventuell graviditet for oss selv en stund denne gangen … vår lille hemmelighet :love7
 
Nå før leggetid er testen betydelig svakere. Hva betyr det egentlig? Toppen ble jo ikke på mer enn 0,8, men synes testen viste teststrek som var vel så sterk som kontrollstreken i virkeligheten. Vil tro den kan regnes som positiv? Murringen har også begynt å roe seg. Fortsatt klar utflod, men mye mindre. Når tenker man egentlig at eggløsningen finner sted? Og fra når regnes 1DPO? Skjønner aldri helt dette her.. :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_4751.jpeg
    IMG_4751.jpeg
    243,8 KB · Visninger: 27
Melder meg inn her jeg :) har vært så usikker på EL denne syklusen men nå tror jeg den er på vei.

Leari - PP 5 - EL ca 28.03 - IKM ca 11.04
 
Her er det en liiiiiten stigning :hilarious: Den fra kl 15:00 og den jeg tok 18:00 er begge sterkere enn de andre, så jeg hååper det betyr at eggløsning er rundt hjørnet! Tar en ny i kveld i 22:00 tiden, håper den er sterkere ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_5456.png
    IMG_5456.png
    1,2 MB · Visninger: 27
Her er det en liiiiiten stigning :hilarious: Den fra kl 15:00 og den jeg tok 18:00 er begge sterkere enn de andre, så jeg hååper det betyr at eggløsning er rundt hjørnet! Tar en ny i kveld i 22:00 tiden, håper den er sterkere ❤️
Håper jeg og! Etter at min test bare skøyt i været etter mange meganegative har jeg troen. Hvilken CD er du på igjen nå?
 
Jeg vet man skal lese av første 5 min, men testen er jo sterkere på Venstre streken nå..? (1 time siden)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 18
Jeg er i dag 2 dpo og har en veldig ømhetsfølelse i livmoren, i tillegg til stikninger. Men altså, det er fysisk umulig å kjenne «noe» nå ikke sant? Et eventuelt egg har vel ikke en gang rukket å feste seg :hilarious:
 
Håper jeg og! Etter at min test bare skøyt i været etter mange meganegative har jeg troen. Hvilken CD er du på igjen nå?
CD13❤️ Men jeg fikk eggløsning CD22 sist, så kan vær lenge til også… Men denne gangen fikk jeg høy på CB advanced CD10, derfor jeg tenker eggløsning kommer snart❤️ Fikk høy på den sist når jeg var på CD17
 
Jeg vet man skal lese av første 5 min, men testen er jo sterkere på Venstre streken nå..? (1 time siden)
Hmm ja mine også blir veldig mye sterkere en time etter, men ville ikke stolt på det egentlig:hilarious: Sist jeg fikk positiv så ble den jo veldig positiv etter sånn 2-3 min, da vet man jo at den fakrisk er positiv! Men din er nok skikkelig positiv i morgen tidlig tenker jeg❤️ Eventuelt i kveld
 
Jeg er i dag 2 dpo og har en veldig ømhetsfølelse i livmoren, i tillegg til stikninger. Men altså, det er fysisk umulig å kjenne «noe» nå ikke sant? Et eventuelt egg har vel ikke en gang rukket å feste seg :hilarious:
Tror ikke det er mulig å kjenne noe allerede nei, er nok mer sannsynlig eggløsningsmerter, jeg har alltid det flere dager etter eggløsning❤️
 
Back
Topp