❤️ IKM uke 15 ❤️

Fortsatt veldig dødt her… Trodde den temp stigningen i dag betydde at jeg hadde LH peak, den steig sånn sist syklus når jeg hadde det :(
 

Vedlegg

  • IMG_5429.jpeg
    IMG_5429.jpeg
    401,1 KB · Visninger: 24
  • IMG_5428.png
    IMG_5428.png
    1,2 MB · Visninger: 24
Ok, i fare for å lage falske forhåpninger for meg selv er jeg utrolig spent denne pp’en. De siste to nettene (+da jeg sov lur på søndag) har jeg hatt noen helt sinnsyke drømmer. Det er ikke helt utenkelig for meg å drømme innimellom, men utenom når jeg har vært gravid har jeg aldri drømt så mye rart HVER ENESTE gang jeg sover.
På den andre siden er jeg kun (antatt) 4 dpo, så hadde vært litt rart om symptom på graviditet kom så tidlig.
Er også mer kveldstrøtt, men akkurat det er jo ikke så merkelig med to små og fulltidsjobb.

Åhhh, er så redd for å gi meg selv falske forhåpninger, men klarer liksom ikke la være :shy:
 
Har ikke tatt lh test idag, da jeg har våknet hver time fra kl 4, så tempet jeg 8 igår og 4 idag. Blir vell å ha vekkeklokke på 4 denne pp å :bag: Godt keg får sove igjen ..
36.10 Har følt meg litt småsyk. Men trur det bare er pollen siden tempen ikke er høyere :bag:
 
Ok, i fare for å lage falske forhåpninger for meg selv er jeg utrolig spent denne pp’en. De siste to nettene (+da jeg sov lur på søndag) har jeg hatt noen helt sinnsyke drømmer. Det er ikke helt utenkelig for meg å drømme innimellom, men utenom når jeg har vært gravid har jeg aldri drømt så mye rart HVER ENESTE gang jeg sover.
På den andre siden er jeg kun (antatt) 4 dpo, så hadde vært litt rart om symptom på graviditet kom så tidlig.
Er også mer kveldstrøtt, men akkurat det er jo ikke så merkelig med to små og fulltidsjobb.

Åhhh, er så redd for å gi meg selv falske forhåpninger, men klarer liksom ikke la være :shy:
Ikke for å drepe forhåpningene, men det er faktisk veldig mange av oss som har livlige drømmer in dpo land . ❤️
 
Har ikke tatt lh test idag, da jeg har våknet hver time fra kl 4, så tempet jeg 8 igår og 4 idag. Blir vell å ha vekkeklokke på 4 denne pp å :bag: Godt keg får sove igjen ..
36.10 Har følt meg litt småsyk. Men trur det bare er pollen siden tempen ikke er høyere :bag:
Du som har peiling på alt- det betyr ingenting at tempen min gikk opp i dag vel? Det kan vel bare være normale temp variasjoner? Håper ikke kroppen/hormonene er helt tullete etter den kjemiske.. Håper det bare er normale variasjoner :( Hva tenker du?
 
EL kom en god del senere enn antatt så jeg tror jeg akkurat egentlig hører hjemme i den her gruppa nå, om dere har plass til en til :)

bluemoon – 29 – B2 – PP1 – EL 25/3 – IKM 8/4
 
Annbefaler å legge inn alle tester du tar i appen :bag: Jeg har lært selv på harde måten :excited001
Har du sjekket om du har pcos? Da kan du har høye verdier/svingninger gjennom syklus med lh.
Men når tempen min har ca stabilisert seg som din har nå. Pleier el komme iløpetav noen dager ❤️
Annbefaler veldig kjøpe en cb monitor ! Den har hjulpet meg veldig med mine svingninger :)
Jeg og legger inn i appen, hjelper veldig på med å ha litt kontroll syns jeg :)
 
Fortsatt veldig dødt her… Trodde den temp stigningen i dag betydde at jeg hadde LH peak, den steig sånn sist syklus når jeg hadde det :(
Nå har jeg aldri tatt tempen når jeg prøver, så kan ikke svare på det, men her er mine tester fra forrige mnd, og jeg fikk ikke skikkelig stigning før CD14, det gjorde at EL kom en dag senere enn den gjør for meg normalt. Min syklus er normalt 28 dager, men denne ble på 30 dager.

Men du ser også hvor hvor høyt den steg bare på en dag, så fortsett å test test! :joyful: fortsatt tidlig enda:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_3359.jpeg
    IMG_3359.jpeg
    396 KB · Visninger: 20
Nå har jeg aldri tatt tempen når jeg prøver, så kan ikke svare på det, men her er mine tester fra forrige mnd, og jeg fikk ikke skikkelig stigning før CD14, det gjorde at EL kom en dag senere enn den gjør for meg normalt. Min syklus er normalt 28 dager, men denne ble på 30 dager.

Men du ser også hvor hvor høyt den steg bare på en dag, så fortsett å test test! :joyful: fortsatt tidlig enda:Heartred
Oi! Steg den så mye på CD14 fra 10.21 på morgenen til halv 3 på dagen?? 4 timer? Da kaaan det jo hende min blir sterkere i ettermiddag!❤️
 
Nå har jeg aldri tatt tempen når jeg prøver, så kan ikke svare på det, men her er mine tester fra forrige mnd, og jeg fikk ikke skikkelig stigning før CD14, det gjorde at EL kom en dag senere enn den gjør for meg normalt. Min syklus er normalt 28 dager, men denne ble på 30 dager.

Men du ser også hvor hvor høyt den steg bare på en dag, så fortsett å test test! :joyful: fortsatt tidlig enda:Heartred
Hvor lenge pleier du å holde deg fra å tisse mellom hver gang du tester? :hilarious: ❤️
 
Du som har peiling på alt- det betyr ingenting at tempen min gikk opp i dag vel? Det kan vel bare være normale temp variasjoner? Håper ikke kroppen/hormonene er helt tullete etter den kjemiske.. Håper det bare er normale variasjoner :( Hva tenker du?
Dette er min forje pp etter kjemisk ❤️ og mtp hvor lav min er nå, må min gå opp igjen før den går ned .men jeg begynte også å blø idag igjen :inpain:

Men mtp at lh testene dine er så lave enda, så regner jeg med det bare var en blup eller hva jeg skal kalle det i tempen ❤️ har ingen betydning, ff vil finne el når den kommer ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_3876.jpeg
    IMG_3876.jpeg
    253,7 KB · Visninger: 9
Har du sjekket om du har pcos? Da kan du har høye verdier/svingninger gjennom syklus med lh.
Vet du om svingende temp også er tegn på PCOS? Jeg kikka på tempen den syklysen jeg ble gravid sist, og den var jo enda mer koko enn den jeg har nå (nå: til Venstre, forrige: til Høyre)
 

Vedlegg

  • IMG_2535.png
    IMG_2535.png
    109,9 KB · Visninger: 8
  • IMG_2534.png
    IMG_2534.png
    122,1 KB · Visninger: 7
Back
Topp