Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for å drepe forhåpningene, men det er faktisk veldig mange av oss som har livlige drømmer in dpo land .Ok, i fare for å lage falske forhåpninger for meg selv er jeg utrolig spent denne pp’en. De siste to nettene (+da jeg sov lur på søndag) har jeg hatt noen helt sinnsyke drømmer. Det er ikke helt utenkelig for meg å drømme innimellom, men utenom når jeg har vært gravid har jeg aldri drømt så mye rart HVER ENESTE gang jeg sover.
På den andre siden er jeg kun (antatt) 4 dpo, så hadde vært litt rart om symptom på graviditet kom så tidlig.
Er også mer kveldstrøtt, men akkurat det er jo ikke så merkelig med to små og fulltidsjobb.
Åhhh, er så redd for å gi meg selv falske forhåpninger, men klarer liksom ikke la være
Du som har peiling på alt- det betyr ingenting at tempen min gikk opp i dag vel? Det kan vel bare være normale temp variasjoner? Håper ikke kroppen/hormonene er helt tullete etter den kjemiske.. Håper det bare er normale variasjoner Hva tenker du?Har ikke tatt lh test idag, da jeg har våknet hver time fra kl 4, så tempet jeg 8 igår og 4 idag. Blir vell å ha vekkeklokke på 4 denne pp å Godt keg får sove igjen ..
36.10 Har følt meg litt småsyk. Men trur det bare er pollen siden tempen ikke er høyere
VelkommenEL kom en god del senere enn antatt så jeg tror jeg akkurat egentlig hører hjemme i den her gruppa nå, om dere har plass til en til
bluemoon – 29 – B2 – PP1 – EL 25/3 – IKM 8/4
Jeg og legger inn i appen, hjelper veldig på med å ha litt kontroll syns jegAnnbefaler å legge inn alle tester du tar i appen Jeg har lært selv på harde måten
Har du sjekket om du har pcos? Da kan du har høye verdier/svingninger gjennom syklus med lh.
Men når tempen min har ca stabilisert seg som din har nå. Pleier el komme iløpetav noen dager
Annbefaler veldig kjøpe en cb monitor ! Den har hjulpet meg veldig med mine svingninger
men det stiger! Håper det stiger enda mer idag!Fortsatt veldig dødt her… Trodde den temp stigningen i dag betydde at jeg hadde LH peak, den steig sånn sist syklus når jeg hadde det
Nå har jeg aldri tatt tempen når jeg prøver, så kan ikke svare på det, men her er mine tester fra forrige mnd, og jeg fikk ikke skikkelig stigning før CD14, det gjorde at EL kom en dag senere enn den gjør for meg normalt. Min syklus er normalt 28 dager, men denne ble på 30 dager.Fortsatt veldig dødt her… Trodde den temp stigningen i dag betydde at jeg hadde LH peak, den steig sånn sist syklus når jeg hadde det
Jeg også! Skal bli så godt å få det ut av systemetIdag så er jeg visst i dpoland Nå begynner koko perioden
Oi! Steg den så mye på CD14 fra 10.21 på morgenen til halv 3 på dagen?? 4 timer? Da kaaan det jo hende min blir sterkere i ettermiddag!Nå har jeg aldri tatt tempen når jeg prøver, så kan ikke svare på det, men her er mine tester fra forrige mnd, og jeg fikk ikke skikkelig stigning før CD14, det gjorde at EL kom en dag senere enn den gjør for meg normalt. Min syklus er normalt 28 dager, men denne ble på 30 dager.
Men du ser også hvor hvor høyt den steg bare på en dag, så fortsett å test test! fortsatt tidlig enda
Ååhh så spennende!!Idag så er jeg visst i dpoland Nå begynner koko perioden
Så artig! Ja veldigJeg også! Skal bli så godt å få det ut av systemet
Jaa, så jeg testet som bare det den dagen Ja krysser fingrer for detOi! Steg den så mye på CD14 fra 10.21 på morgenen til halv 3 på dagen?? 4 timer? Da kaaan det jo hende min blir sterkere i ettermiddag!
Hvor lenge pleier du å holde deg fra å tisse mellom hver gang du tester?Nå har jeg aldri tatt tempen når jeg prøver, så kan ikke svare på det, men her er mine tester fra forrige mnd, og jeg fikk ikke skikkelig stigning før CD14, det gjorde at EL kom en dag senere enn den gjør for meg normalt. Min syklus er normalt 28 dager, men denne ble på 30 dager.
Men du ser også hvor hvor høyt den steg bare på en dag, så fortsett å test test! fortsatt tidlig enda
Dette er min forje pp etter kjemisk og mtp hvor lav min er nå, må min gå opp igjen før den går ned .men jeg begynte også å blø idag igjenDu som har peiling på alt- det betyr ingenting at tempen min gikk opp i dag vel? Det kan vel bare være normale temp variasjoner? Håper ikke kroppen/hormonene er helt tullete etter den kjemiske.. Håper det bare er normale variasjoner Hva tenker du?
Vet du om svingende temp også er tegn på PCOS? Jeg kikka på tempen den syklysen jeg ble gravid sist, og den var jo enda mer koko enn den jeg har nå (nå: til Venstre, forrige: til Høyre)Har du sjekket om du har pcos? Da kan du har høye verdier/svingninger gjennom syklus med lh.