Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Du får sikkert skikkelig positiv i kveld tenker jeg Jeg fikk blinkende smiley på CB advanced i dag så den oppdaget østrogen stigning hvertfall, håper bare det ikke er pga hormoner etter den kjemiske graviditeten jeg haddeCD 13 idag og her skjer det ting Hvordan går det med dere her inne damer?
Her la vi inn aksjer idag. Håper det blir bedre denne mnd en forrige gang
Håper EL kommer før hyttetur med svigers nå, og det kan se litt lovende ut nå ser jeg
Den ble positiv ja! Da håper jeg det går veien for deg nå dem neste dageneSpennende! Du får sikkert skikkelig positiv i kveld tenker jeg Jeg fikk blinkende smiley på CB advanced i dag så den oppdaget østrogen stigning hvertfall, håper bare det ikke er pga hormoner etter den kjemiske graviditeten jeg hadde
Når jeg fikk positiv test i kveld, regner jeg fra nå at egget slippes innen 48timer? Skulle gjerne lagt inn aksjer en gang til, men jeg tviler vi får tid i morgen..Nå er jeg glad for at jeg fikk lagt inn norn aksjer idag
Jaa da slipper nok egget i morgen eller tirsdag Jeg fikk positiv på en mandag sist gang, egget slapp onsdagen, så for meg tok det to dager hvertfallNår jeg fikk positiv test i kveld, regner jeg fra nå at egget slippes innen 48timer? Skulle gjerne lagt inn aksjer en gang til, men jeg tviler vi får tid i morgen..
Bare koselig at du er med!Førstegangsmamma2020 - 39 - B3 - pp3 - EL 22.03 - ikm 07/08.04
Håper det er greit at jeg blir med her også da det ser ut til at ikm blir enten helt i slutten av uke 14 eller begynnelsen av uke 15.
Regner med jeg er 3 dpo i dag basert på testing og symptomer.
Vis vedlegget 431294
Forje pp fikk jeg positiv cd 13, egget slapp cd 14 og 1 dpo cd 15Når jeg fikk positiv test i kveld, regner jeg fra nå at egget slippes innen 48timer? Skulle gjerne lagt inn aksjer en gang til, men jeg tviler vi får tid i morgen..
Det var lenge Man kan ha elslim fler ganger Ila en pp. Men ville jo trudd det skjedde etter blødningstopp . Men tydeligvis ikkeJeg blør enda litt etter den kjemiske (cd11), men i dag hadde jeg masse eggløsningsslim i tillegg?? Kan man ha blødning etter mensen og eggløsningsslim på likt?
Ja sant Er mer spotting nå da heldigvis! Oi så lite ja, heldig! Hvilken CD tror du at du har eggløsning da? Pleier tempen å synke flere dager før eggløsning?Det var lenge Man kan ha elslim fler ganger Ila en pp. Men ville jo trudd det skjedde etter blødningstopp . Men tydeligvis ikke
Jeg har begynt testing cd 4 mensen min stoppet etter kun 2 dager . 3 dagen med litt spotting , men det var det . Masse luft i magen. Tempen har ikke sunket helt enda . Så trur jeg kan slappe av med eggløsning noen dager til
Når tempen min går under ca 36.30 og holder seg lav i noen dager, nermer el seg. Så går den over36.30 ved el . Om jeg forstår tempen min riktig .Ja sant Er mer spotting nå da heldigvis! Oi så lite ja, heldig! Hvilken CD tror du at du har eggløsning da? Pleier tempen å synke flere dager før eggløsning?