❤️ IKM uke 15 ❤️

Sakte men sikkert så stiger det :shy:

Vedlegg

• IMG_3350.jpeg
    IMG_3350.jpeg
    597,5 KB · Visninger: 50
Tenker jeg kan bli med her også, da IKM vipper mellom uke 14 og 15. Jeg tester ikke for EL denne syklusen, andre som dropper testing?
Honu- 36- B2- prøvd over 1 år - EL 25/3 - IKM 7/4

Spessielt , mensen varte bare 2 dager o.o har blødd kraftig, med klumper. så vet det ikke var noe festeblødning. Men syns det er spesielt at det kun er 2 dager , kommer vell igjen litt senere idag da :bag:
Forje pp blødde jeg i 7 dager.
Pleier egentlig blø 3-4 dager . Så disse skyggene på tester de tuller skikkelig med syklusene :shy:

CD 13 idag og her skjer det ting :joyful: Hvordan går det med dere her inne damer?

Her la vi inn aksjer idag. Håper det blir bedre denne mnd en forrige gang :woot:

Håper EL kommer før hyttetur med svigers nå, og det kan se litt lovende ut nå ser jeg :smug::laughing002
Spennende! ❤️ Du får sikkert skikkelig positiv i kveld tenker jeg ❤️ Jeg fikk blinkende smiley på CB advanced i dag så den oppdaget østrogen stigning hvertfall, håper bare det ikke er pga hormoner etter den kjemiske graviditeten jeg hadde :(

CD 14 :grumpy:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 42
Spennende! ❤️ Du får sikkert skikkelig positiv i kveld tenker jeg ❤️ Jeg fikk blinkende smiley på CB advanced i dag så den oppdaget østrogen stigning hvertfall, håper bare det ikke er pga hormoner etter den kjemiske graviditeten jeg hadde :(
Den ble positiv ja! Da håper jeg det går veien for deg nå dem neste dagene :cat::Heartred

Når jeg fikk positiv test i kveld, regner jeg fra nå at egget slippes innen 48timer? :) Skulle gjerne lagt inn aksjer en gang til, men jeg tviler vi får tid i morgen..
Jaa da slipper nok egget i morgen eller tirsdag ❤️ Jeg fikk positiv på en mandag sist gang, egget slapp onsdagen, så for meg tok det to dager hvertfall❤️

Førstegangsmamma2020 - 39 - B3 - pp3 - EL 22.03 - ikm 07/08.04

Håper det er greit at jeg blir med her også da det ser ut til at ikm blir enten helt i slutten av uke 14 eller begynnelsen av uke 15.

Regner med jeg er 3 dpo i dag basert på testing og symptomer.
IMG_0739.jpeg

Førstegangsmamma2020 - 39 - B3 - pp3 - EL 22.03 - ikm 07/08.04

Håper det er greit at jeg blir med her også da det ser ut til at ikm blir enten helt i slutten av uke 14 eller begynnelsen av uke 15.

Regner med jeg er 3 dpo i dag basert på testing og symptomer.
Vis vedlegget 431294
Bare koselig at du er med!❤️

Jeg blør enda litt etter den kjemiske (cd11), men i dag hadde jeg masse eggløsningsslim i tillegg?? Kan man ha blødning etter mensen og eggløsningsslim på likt?:hilarious:

Jeg blør enda litt etter den kjemiske (cd11), men i dag hadde jeg masse eggløsningsslim i tillegg?? Kan man ha blødning etter mensen og eggløsningsslim på likt?:hilarious:
Det var lenge :bag: Man kan ha elslim fler ganger Ila en pp. Men ville jo trudd det skjedde etter blødningstopp . Men tydeligvis ikke :confused005

Jeg har begynt testing cd 4 :excited001 mensen min stoppet etter kun 2 dager . 3 dagen med litt spotting , men det var det . Masse luft i magen. Tempen har ikke sunket helt enda . Så trur jeg kan slappe av med eggløsning noen dager til :dance018

Det var lenge :bag: Man kan ha elslim fler ganger Ila en pp. Men ville jo trudd det skjedde etter blødningstopp . Men tydeligvis ikke :confused005

Jeg har begynt testing cd 4 :excited001 mensen min stoppet etter kun 2 dager . 3 dagen med litt spotting , men det var det . Masse luft i magen. Tempen har ikke sunket helt enda . Så trur jeg kan slappe av med eggløsning noen dager til :dance018
Ja sant :happy090 Er mer spotting nå da heldigvis! Oi så lite ja, heldig! Hvilken CD tror du at du har eggløsning da?❤️ Pleier tempen å synke flere dager før eggløsning?

Skulle hatt EL tirsdag eller onsdag, men fikk positiv test allerede på lørdag. Havner kanskje egentlig i slutten av uke 14 da, men tror jeg bare holder meg her uansett :happy:
Skal teste Wild Yam denne PP, så håper tempen stiger i morgen så jeg føler det er safe å starte :smiley-angelic001

Vedlegg

• Screenshot_Premom.jpg
    Screenshot_Premom.jpg
    388,6 KB · Visninger: 37
Back
Topp