Sier ifra i kveld, jeg har menssmerter og frykter kjemisk!Kan jeg sette deg på gravid ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier ifra i kveld, jeg har menssmerter og frykter kjemisk!Kan jeg sette deg på gravid ?
Det er greit, krysser fingrene for at det går fint! Jeg hadde masse mensensmerter begge mine graviditeter hvertfallSier ifra i kveld, jeg har menssmerter og frykter kjemisk!
Ja, jeg håper veldig. Men hadde rosa utflod i dag morgest i tillegg. Håper det bare er festeblødning. I november mista jeg helt i starten av svangerskapet, tror det var en kjemisk (jeg var vel i uke 5 da), og jeg blir så redd for at det er det samme. Men tydelig og fin strek i dag daDet er greit, krysser fingrene for at det går fint! Jeg hadde masse mensensmerter begge mine graviditeter hvertfall
Men er veldig mange som har blødninger tidlig i svangerskapet! Så ikke mist håpet Ååhh forstår at du er redd for det… Det kan jeg!Ja, jeg håper veldig. Men hadde rosa utflod i dag morgest i tillegg. Håper det bare er festeblødning. I november mista jeg helt i starten av svangerskapet, tror det var en kjemisk (jeg var vel i uke 5 da), og jeg blir så redd for at det er det samme. Men tydelig og fin strek i dag da
Du kan jo sette meg på gravid, så får jeg heller prøve å huske å si ifra her om mensen kommer.
Ååhh så trist Masse lykke til neste gangTR her
Grattis!
Ååhh neii så trist Ta vare på deg selv, håper det går fint med deg…Jeg mista
Så trist daJeg mista