❤️ IKM uke 15 ❤️

Hmm, jeg vet ikke helt hvordan de skal se ut når man er 4+2, har bare tatt digital når jeg var det :scratch Var det i dag tidlig du blødde? Blør du enda, og har du mensenlignende smerter? Det trenger ikke bety noenting altså, hørt om maaaange som blør mye i starten av svangerskapene, spesielt rundt IKM, de har fått helt friske barn❤️ Kanskje ta en digital?
Det var i dag morges ja, kl 06. Etterpå har det vært brunt på papiret hver gang jeg sjekker, og jeg har mye murringer... Skjønner at jeg bare må vente og se. Er bortreist på jobb fram til tirsdag og har bare med meg én test til. Tenker jeg sparer den til mandag, så får jeg se om det er noe stigning da...
 
Det var i dag morges ja, kl 06. Etterpå har det vært brunt på papiret hver gang jeg sjekker, og jeg har mye murringer... Skjønner at jeg bare må vente og se. Er bortreist på jobb fram til tirsdag og har bare med meg én test til. Tenker jeg sparer den til mandag, så får jeg se om det er noe stigning da...
Hmm, det trenger som sagt ikke bety noe, ja det er nok lurt å vente til mandag da❤️ Håper alt går fint❤️
 
Jeg er skikkelig spent på om jeg snart ser babystrek eller om mensen kommer. Har masse symptomer som minner om da jeg var gravid og som jeg vanligvis ikke har før mensen, men det er under to måneder siden jeg hadde utskrapning og det kan like gjerne være hormonell ubalanse av noe slag. Prøver å forberede meg på begge deler, men det er jo ikke bare-bare. Jeg er førti nå og tenker en del på det, at sjansen blir stadig mindre. Men hvis jeg ikke er gravid nå, skal vi trolig i gang med IVF. Det er jo også en stor prosess som hodet bruker energi på. Både på hvor lang tid det vil ta, når vi får oppstart, hvordan kroppen vil reagere på medisinene, hvordan det blir med reisinga til sykehuset, og om hele greia lykkes eller ikke.
 
2-3 dager på overtid nå, men jeg er 99,9% sikker på at jeg ikke er gravid pga timing. Men syns likevel jeg ser noe her veldig svakt. Må være en dårlig batch!
 

Vedlegg

  • IMG_4364.jpeg
    IMG_4364.jpeg
    620,1 KB · Visninger: 66
  • IMG_4367.jpeg
    IMG_4367.jpeg
    569,2 KB · Visninger: 67
  • IMG_4374.jpeg
    IMG_4374.jpeg
    867 KB · Visninger: 67
2-3 dager på overtid nå, men jeg er 99,9% sikker på at jeg ikke er gravid pga timing. Men syns likevel jeg ser noe her veldig svakt. Må være en dårlig batch!
Jeg synes jeg skimter noe!!
Men tror jeg kan ha fått litt streksyn:pompus:

Syntes selv at jeg så noe på mine og klarer ikke helt slippe tanken på det… En vanlig test og en tidligtest. Nå har jeg TR tror jeg, men tilnærmet smertefri som er helt uvanlig for meg (men blør rikelig!) og puppene er innimellom litt ømme. Men jeg antar at det er TR og har satt meg opp på det:shifty:
 

Vedlegg

  • IMG_3792.jpeg
    IMG_3792.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 50
  • IMG_3793.jpeg
    IMG_3793.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 50
  • IMG_3788.jpeg
    IMG_3788.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 51
Jeg synes jeg skimter noe!!
Men tror jeg kan ha fått litt streksyn:pompus:

Syntes selv at jeg så noe på mine og klarer ikke helt slippe tanken på det… En vanlig test og en tidligtest. Nå har jeg TR tror jeg, men tilnærmet smertefri som er helt uvanlig for meg (men blør rikelig!) og puppene er innimellom litt ømme. Men jeg antar at det er TR og har satt meg opp på det:shifty:
Ser noe på dine også! Men om TR har kommet så er det nok dessverre bare dårlige tester eller streksyn :bored:
 
Back
Topp