❤️ IKM uke 15 ❤️

Altså... Jeg hadde fullstendig slått fra meg hele greia etter negativ test 12dpo. Men tanta kom jo ikke i dag (og jeg har alltid 14 dagers lutealfase og testet etter el), så jeg begynte jo å lure litt utover dagen... Tok en test nå i kveld og den var POSITIV!
20240411_215135.jpg
 
Altså... Jeg hadde fullstendig slått fra meg hele greia etter negativ test 12dpo. Men tanta kom jo ikke i dag (og jeg har alltid 14 dagers lutealfase og testet etter el), så jeg begynte jo å lure litt utover dagen... Tok en test nå i kveld og den var POSITIV! Vis vedlegget 432379
Æææhhh gratulerer sååå mye!!❤️ Si ifra når jeg skal sette deg på gravid❤️
 
Blenda test i dag og mensenmage, så det spørs, dette. Men er bare 9 dpo. Tester igjen søndag hvis jeg rekker å kjøpe ny test. Har bestilt tester på nett, men de kommer nok ikke fram før uti neste uke en gang.
 
Hei! Har også sett litt innom, men vært veldig usikker på grunn av tidligere erfaringer og at jeg har mistet sent.

Tror ikke jeg har noe brukernavn enda, så prøver meg på:

VJ - 32 - B1 - PP4(etter mistet i uke 21) - el. 1/4 - IKM 15/4

Jeg lurer på om dere også ser de samme strekene som meg:

Håper så inderlig at der går denne gangen.
 

Vedlegg

  • IMG_4153.jpeg
    IMG_4153.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 91
Hei! Har også sett litt innom, men vært veldig usikker på grunn av tidligere erfaringer og at jeg har mistet sent.

Tror ikke jeg har noe brukernavn enda, så prøver meg på:

VJ - 32 - B1 - PP4(etter mistet i uke 21) - el. 1/4 - IKM 15/4

Jeg lurer på om dere også ser de samme strekene som meg:

Håper så inderlig at der går denne gangen.
Jeg ser ❤️ ingen tvil om to streker ❤️
 
Hei! Har også sett litt innom, men vært veldig usikker på grunn av tidligere erfaringer og at jeg har mistet sent.

Tror ikke jeg har noe brukernavn enda, så prøver meg på:

VJ - 32 - B1 - PP4(etter mistet i uke 21) - el. 1/4 - IKM 15/4

Jeg lurer på om dere også ser de samme strekene som meg:

Håper så inderlig at der går denne gangen.
Jeg ser! Det er nok babystrek❤️ Gratulerer så mye!❤️
 
Hei! Har også sett litt innom, men vært veldig usikker på grunn av tidligere erfaringer og at jeg har mistet sent.

Tror ikke jeg har noe brukernavn enda, så prøver meg på:

VJ - 32 - B1 - PP4(etter mistet i uke 21) - el. 1/4 - IKM 15/4

Jeg lurer på om dere også ser de samme strekene som meg:

Håper så inderlig at der går denne gangen.
Jeg ser også!! :Heartpink

Jeg er 13 dpo i dag og IKM er vanligvis i dag og noen ganger i morgen. Jeg hadde lyserosa minimal spotting (rosa på papiret kun) dpo 11, stoppet dpo 12 med negativ g-test, i dagtidlug hadde jeg litt murringer og litt rosa igjen, og nå kom det et slags eggløsningsslim!:gen026 Hva i alle dager?!
Jeg kan ikke huske å ha hatt det før når jeg venter på TR!
Noen som har hatt det før?:anyone
 
Jeg er 4+2 i dag, og tok ny test 1,5 døgn etter forrige. Stigningen ser ganske ok ut (men testene er jo litt svake, kanskje), men mens jeg satt på do der kom det en del blod! Det var tyntflytende og nokså utvannet, men det var ikke bare på papiret liksom. Etterpå har jeg hatt masse murringer, og det har vært brunt på papiret. Som spotting. Kan ikke si jeg er så veldig optimistisk...

Den øverste testen er på kvelden 4+0, mens den nederste er morgen 4+2.
20240413_060341.jpg
 
Jeg er 4+2 i dag, og tok ny test 1,5 døgn etter forrige. Stigningen ser ganske ok ut (men testene er jo litt svake, kanskje), men mens jeg satt på do der kom det en del blod! Det var tyntflytende og nokså utvannet, men det var ikke bare på papiret liksom. Etterpå har jeg hatt masse murringer, og det har vært brunt på papiret. Som spotting. Kan ikke si jeg er så veldig optimistisk...

Den øverste testen er på kvelden 4+0, mens den nederste er morgen 4+2.Vis vedlegget 432452
Hmm, jeg vet ikke helt hvordan de skal se ut når man er 4+2, har bare tatt digital når jeg var det :scratch Var det i dag tidlig du blødde? Blør du enda, og har du mensenlignende smerter? Det trenger ikke bety noenting altså, hørt om maaaange som blør mye i starten av svangerskapene, spesielt rundt IKM, de har fått helt friske barn❤️ Kanskje ta en digital?
 
Back
Topp