❤️ IKM uke 15 ❤️

Jeg trodde jeg ikke hadde tester i hus, men fant to tidligtester i ei skuff. Burde sikkert vente til helga, men tok en i dag bare fordi jeg ikke klarte å la være. Er bare 6 dpo, så helt bortkasta å teste allerede nå for meg. :facepalm: Prøver å vente litt lenger nå.
Den testetrangen altså :hilarious: Av og til hjelper det å teste, selv om man vet at de blir negative så tidlig. Jeg testet også 6 dpo, helt bortkastet, men vanskelig å la være :bag:

Den testetrangen altså :hilarious: Av og til hjelper det å teste, selv om man vet at de blir negative så tidlig. Jeg testet også 6 dpo, helt bortkastet, men vanskelig å la være :bag:
Må bare si at jeg elsker det bildet ditt :laughing001 Den katten er så sykt søt:hilarious:

Dagens ❤️

Vedlegg

• IMG_9031.jpeg
    IMG_9031.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 97
Noen som har erfaring med metode testene?jeg har ikm på lørdag eller søndag og tok en metode tidlig test i dag og syntes jeg kunne skimte en strek, altså hvis jeg la skikkelig godsiden til og vridde og vendte på denså mulig det ikke var noe Tenkte jeg skulle kjøpe en clearblue tidligstest i morgen og teste fredag morgen. Er den negativ er nok alt håp ute denne prøveperioden..

Noen som har erfaring med metode testene?jeg har ikm på lørdag eller søndag og tok en metode tidlig test i dag og syntes jeg kunne skimte en strek, altså hvis jeg la skikkelig godsiden til og vridde og vendte på denså mulig det ikke var noe Tenkte jeg skulle kjøpe en clearblue tidligstest i morgen og teste fredag morgen. Er den negativ er nok alt håp ute denne prøveperioden..
Sniker..
Jeg har ikke noe god erfaring med metode, dessverre. Har bare prøvd to ganger, og fikk da skyggestrek, men mener å huske at det også kunne skimtes en linje før jeg dyppet den.

Har tittet innom nå og da! 12 dpo i dag.

inderligønsket -33 - B1 - PP 12 - EL 30.3 - IKM 13.4

Her er det som med resten en lidelse å vente de siste dagene :banghead: Vi begynner å bli litt utålmodige og synes det går treigt… begynte å spotte bittelitt rosa i går et par brune minitråder/klumper-ish:bored:, hadde murringer innimellom. Har hatt ømme pupper i flere dager, tror det handler mer om syklus enn graviditet. Tok test i dag som ser negativ ut i mine øyne!
Men holder meg delvis positiv til TR kommer for fullt…
Skulle ønske det var større forskjell på gravid/ikke gravid i dpo-land:confused004 blir jo helt tullerusk…

Back
Topp