❤️ IKM uke 15 ❤️

Atte..:nailbiting:

Vedlegg

• 20240409_061157.jpg
    20240409_061157.jpg
    805,2 KB · Visninger: 121
Jeg har nok stifta bekjentskap med den berømte skyggestreken. Etter å ha lest litt om skyggestreker studerte jeg en ubrukt test nøye i dag og streken er der jo før jeg har tissa på den :facepalm::hilarious: Har nok fått en batch med skyggestrek-tester :meh: en erfaring rikere, og det ble jo litt spenning i hverdagen :hilarious:

Faktisk kvalm i dag. Men bare 6dpo så kan jo bety hva som helst.

TR kom som forventet i dag, satser på å få baby våren 2025 i staden då Lykk til med nye forsøk til resten i samme båt. Og gratulerer til alle som er gravide denne syklusen
Ååhh :( masse lykke til videre❤️

Kvalm. Kaffe frister ikke i det hele tatt (men drakk en kopp, så er ikke helt krise heller). Tett nese og suuupertrøtt. Og alt tolkes. En liten del av hjernen min er overbevist om at jeg er gravid, og resten av hjernen prøver å motbevise det. :laughing014

Kvalm. Kaffe frister ikke i det hele tatt (men drakk en kopp, så er ikke helt krise heller). Tett nese og suuupertrøtt. Og alt tolkes. En liten del av hjernen min er overbevist om at jeg er gravid, og resten av hjernen prøver å motbevise det. :laughing014
Kjenner meg igjen i det. Tolker alt mulig, og jeg har egentlig ingen symptomer. Men fravær av symptomer kan også bety noe :wacky:Når begynner du å teste?

Kjenner meg igjen i det. Tolker alt mulig, og jeg har egentlig ingen symptomer. Men fravær av symptomer kan også bety noe :wacky:Når begynner du å teste?
Jeg trodde jeg ikke hadde tester i hus, men fant to tidligtester i ei skuff. Burde sikkert vente til helga, men tok en i dag bare fordi jeg ikke klarte å la være. Er bare 6 dpo, så helt bortkasta å teste allerede nå for meg. :facepalm: Prøver å vente litt lenger nå.

Back
Topp