Gratulerer så mye!!Har holdt testetøsa unna helt til 11 dpo. Fikk disse! Nå får vi jare håpe det holder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!Har holdt testetøsa unna helt til 11 dpo. Fikk disse! Nå får vi jare håpe det holder!
Takk! Jeg tør ikke helt enda. Må vente til den blir sterkere.Ååhh gratulerer så mye!! Skal jeg sette deg på gravid?
Det er så godt å få bekreftelse her inne har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kikka på disse to testene i dag Blir helt sprø...Jeg så ikke på den forrige du la ut, men denne her ser jeg godt
Fin babystrek! Gratulerer!Etter tiden. Nå er jeg skjelv her!
Gode klemmer sendes, masse lykke til videreDet endte dessverre i kjemisk for meg, så jeg hopper videre til neste IKM gruppe.
Ååhh så trist masse lykke til videreDet endte dessverre i kjemisk for meg, så jeg hopper videre til neste IKM gruppe.
Ååhh gratulerer så mye!! Skal jeg sette deg på gravid?Etter tiden. Nå er jeg skjelv her!
Det tør jeg ikke tro på enda, jeg tror jeg venter littÅåhh gratulerer så mye!! Skal jeg sette deg på gravid?
Ååhh så kjipt Masse lykke til i neste periodeDa kan jeg settes opp på TR
Ååhh masse lykke til videreTR kom som forventet i dag, satser på å få baby våren 2025 i staden då Lykk til med nye forsøk til resten i samme båt. Og gratulerer til alle som er gravide denne syklusen
Kjenner meg igjen i det. Tolker alt mulig, og jeg har egentlig ingen symptomer. Men fravær av symptomer kan også bety noe Når begynner du å teste?Kvalm. Kaffe frister ikke i det hele tatt (men drakk en kopp, så er ikke helt krise heller). Tett nese og suuupertrøtt. Og alt tolkes. En liten del av hjernen min er overbevist om at jeg er gravid, og resten av hjernen prøver å motbevise det.
Jeg trodde jeg ikke hadde tester i hus, men fant to tidligtester i ei skuff. Burde sikkert vente til helga, men tok en i dag bare fordi jeg ikke klarte å la være. Er bare 6 dpo, så helt bortkasta å teste allerede nå for meg. Prøver å vente litt lenger nå.Kjenner meg igjen i det. Tolker alt mulig, og jeg har egentlig ingen symptomer. Men fravær av symptomer kan også bety noe Når begynner du å teste?