❤️ IKM uke 15 ❤️

Her er ingen positive tester, tok en RFSU tidlig test i dag på morgen urin. Blenda hvit.

Så da forbereder jeg meg på TR som trolig kommer over helgen. Også krysser jeg fingrene for å få en baby på våren i 2025 i staden ❣️ Jeg ville egentlig vente med å prøve til vi passerte nyttår terminer, siden vi ikke kom i gang før. Ser ut som vi går ut av 2024 uten nr 3 i flokken, men forhåpentligvis i magen før året er omme.

Kan sette meg på gravid nå :love7 :Heartred
IMG_9929.jpeg

Ønsker alle andre lykke til, både nå og i neste pp!:Heartred

Er 10 dpo i dag, men er så premenstruell at det er til å grine av.:nailbiting: Gadd ikke teste i dag en gang :hilarious: løpet er nok kjørt. Får trøste meg med at termin 22. desember ikke var det mest ideelle (selv om jeg gladelig hadde tatt den altså :hilarious:).

Vet ikke om det er så mange igjen i denne gruppen nå, men NÅ skjer det endelig noe her! :laughing021 Det tok seg jammen tid:hilarious: Håper bare egget slipper også…

Vedlegg

• IMG_5652.png
    IMG_5652.png
    1,1 MB · Visninger: 63
Vet ikke om det er så mange igjen i denne gruppen nå, men NÅ skjer det endelig noe her! :laughing021 Det tok seg jammen tid:hilarious: Håper bare egget slipper også…
Så bra! Jeg er ennå her, er sånn midt mellom uke 15 og 16 på IKM, hvis jeg ikke har regna helt feil. Er på cd20, 5dpo.

8 dpo ja, tatt noen tester da?❤️
Ja, helt blenda tester. Mister litt håpet, enda jeg vet at det er veldig tidlig ennå. Ikke ett eneste symptom heller, men det betyr sikkert ikke så mye. Hadde mange symptomer forrige måned, men det var bare pms :hilarious:

Ja, helt blenda tester. Mister litt håpet, enda jeg vet at det er veldig tidlig ennå. Ikke ett eneste symptom heller, men det betyr sikkert ikke så mye. Hadde mange symptomer forrige måned, men det var bare pms :hilarious:
Fortsatt tidlig ja! Jeg hadde ingen symptomer første gang jeg ble gravid, andre gang hadde jeg mye smerter og det endte i kjemisk, så det er ikke likt hver gang❤️ Og første gang fikk jeg svak positiv 9 dpo, andre gang 8 dpo på kvelden svaaaak, så det også er jo forskjellig ❤️

Negativ test her i dag så alle disse svake strekene jeg var fått har bare vært tull :(
Kan settes på TR selv om det er noen dager til IKM.
Ååhh :( Si ifra om det endrer seg da❤️

11 dpo, tok en test for skam skyld. Glemte den litt ut, så da jeg så på den noen minutter over tida kunne jeg faktisk skimte noe... Det er sikkert bare en skyggestrek, det har jeg aldri opplevd før. Noen som ser noe? Må legge godviljen veeeldig til :hilarious::hilarious::hilarious:
20240408_092755.jpg

11 dpo, tok en test for skam skyld. Glemte den litt ut, så da jeg så på den noen minutter over tida kunne jeg faktisk skimte noe... Det er sikkert bare en skyggestrek, det har jeg aldri opplevd før. Noen som ser noe? Må legge godviljen veeeldig til :hilarious::hilarious::hilarious:Vis vedlegget 432139
Jeg ser!!❤️ Helt sikker på at du er 11 dpo??

11 dpo, tok en test for skam skyld. Glemte den litt ut, så da jeg så på den noen minutter over tida kunne jeg faktisk skimte noe... Det er sikkert bare en skyggestrek, det har jeg aldri opplevd før. Noen som ser noe? Må legge godviljen veeeldig til :hilarious::hilarious::hilarious:Vis vedlegget 432139
Om du er usikker på om det er skyggestrek så ta en eller to til, om de ikke har strek er det mest sannsynlig skygge, har de også veldig svak strek er du mest sannsynlig gravid!❤️

Back
Topp