Ja jeg når den akkurat så da er den kanskje ikke «høy» enda? Jaa den er egentlig litt hard inni/fast, men myk utenpå, skal den være HELT myk når den blir klassifisert som «myk»? For ja den er myk, men den er jo fast inni, dog mykere enn tidligere i syklusen min. Kanskje medium nå da? Jaa jeg har PCOS, snakker med gynekologen men hun ville ikke hjelpe meg før jeg hadde slutta å amme! Forstår det da, amming kan også tulle med hormoner og utsette syklus, så amming + pcos er jo ikke så bra for syklus
Høres ut som du sitter litt i klisteret du da håpe ikke den eggløsningen din venter for lenge da
Ja altså er den hard inni, da er den medium , dvs påvei til eggløsning Men, når den er helt myk inni og utenpå da er du eggløsning rett rundt hjørnet. Min varierte veldig mellom myk og medium frem til eggløsningen. Da var den heeelt myk og som du leser nesten i ett med veggen.
Når det gjelder høyden , så høres det ut som den er påvei opp til topp men det er vanskelig å si for min del Da alle er forskjellige der nede og man har forskjellige lengder på fingrene