❤️ IKM uke 15 ❤️

Ja jeg når den akkurat så da er den kanskje ikke «høy» enda? :scratch Jaa den er egentlig litt hard inni/fast, men myk utenpå, skal den være HELT myk når den blir klassifisert som «myk»? For ja den er myk, men den er jo fast inni, dog mykere enn tidligere i syklusen min. Kanskje medium nå da? Jaa jeg har PCOS, snakker med gynekologen men hun ville ikke hjelpe meg før jeg hadde slutta å amme! Forstår det da, amming kan også tulle med hormoner og utsette syklus, så amming + pcos er jo ikke så bra for syklus :hilarious:

Høres ut som du sitter litt i klisteret du da ❤️ håpe ikke den eggløsningen din venter for lenge da ❤️

Ja altså er den hard inni, da er den medium , dvs påvei til eggløsning :hilarious: Men, når den er helt myk inni og utenpå da er du eggløsning rett rundt hjørnet. Min varierte veldig mellom myk og medium frem til eggløsningen. Da var den heeelt myk og som du leser nesten i ett med veggen.
Når det gjelder høyden , så høres det ut som den er påvei opp til topp ❤️ men det er vanskelig å si for min del :bag: Da alle er forskjellige der nede og man har forskjellige lengder på fingrene :wacky:

Jeg vet hva du mener. Ved mitt forrige svangerskap testet jeg svak positiv 7dpo og nå kom den ikke før 10dpo, så det kjennes jo veldig merkelig. I ditt tilfelle så kan jo egget helt fint ha festet seg 12dpo, eller til og med 11, samtidig som mengden hcg er lavere enn de forrige svangerskapene? Det er det jeg gjetter for meg selv i hvert fall :) Fant et gammelt innlegg her på forumet som hadde noen veldig fine oversikter, vet ikke om du hae sett den - tabeller med spennet i mengden hcg på de forskjellige dpo, og hvordan det vil slå ut på tester.
Nei, den har jeg ikke sett.
Tror jeg bare skal forsøke å google litt og se hva jeg kan finne :happy:

Eller, forresten… tror faktisk jeg postet den tabellen som svar på et innlegg til noen sndre inne på skravletråden til desember 2024 på terminforumet.

Nei, den har jeg ikke sett.
Tror jeg bare skal forsøke å google litt og se hva jeg kan finne :happy:

Eller, forresten… tror faktisk jeg postet den tabellen som svar på et innlegg til noen sndre inne på skravletråden til desember 2024 på terminforumet.
Skal prøve å finne den igjen, den var veldig fin! Eller kanskje det bare var ditt innlegg jeg leste :hilarious: Hvordan ser testene ut i dag?

Skal prøve å finne den igjen, den var veldig fin! Eller kanskje det bare var ditt innlegg jeg leste :hilarious: Hvordan ser testene ut i dag?
Tror faktisk jeg er gravid :smiley-angelic003
Klarte ikke vente og tok denne testen nå (streken ser mer rosa ut i virkeligheten):
IMG_0776.jpeg

Streken begynte å vises etter 2 min. Bildet er tatt etter ca. 3.
Og dette var på delvis utvannet urin i tillegg til at jeg vanligvis får sterkere tester på ettermiddag/kveld.
Mulig jeg forsøker meg på en digitaltest senere hvis jeg ser urinen er konsentrert.

Jeg kan ikke tro det :happy093

Klarte ikke vente og tok denne testen nå (streken ser mer rosa ut i virkeligheten):
Vis vedlegget 431998
Og dette var på delvis utvannet urin i tillegg til at jeg vanligvis får sterkere tester på ettermiddag/kveld.
Mulig jeg forsøker meg på en digitaltest senere hvis jeg ser urinen er konsentrert.

Herregud!! Ser den kjempegodt, så utrolig gøy, gratulerer så mye :love017 :Heartred

Er det dumt å ta en digital med denne testen her? :shy: Tok en i går som sa ikke gravid:dead:

Vedlegg

• D0669DF6-95E4-412B-8852-ACEAC464A09C.jpeg
    D0669DF6-95E4-412B-8852-ACEAC464A09C.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 106
Vis vedlegget 431998

Veldig fin babystrek :Heartred Gratulerer :Heartred

Negativ test her i dag så de i går må være tullestreker eller kjemisk :(

Det som er kjipt er at jeg har vært litt øm i magen i går og i dag så trodde kanskje det var noe men kanskje det bare er mensen som er på vei :(

Vedlegg

• IMG_7591.jpeg
    IMG_7591.jpeg
    98,6 KB · Visninger: 66
Negativ test her i dag så de i går må være tullestreker eller kjemisk :(

Det som er kjipt er at jeg har vært litt øm i magen i går og i dag så trodde kanskje det var noe men kanskje det bare er mensen som er på vei :(
Mener jeg ser noe på den, men vanskelig å si om det er skygge eller ikke.
Testet du på konsentrert urin?

Vis vedlegget 431998

Gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid??❤️

Back
Topp