❤️ IKM uke 15 ❤️

Måtte ta test så snart jeg kom hjem :excited001
Har en til 10 pk med Makesuretester, men fant dem ikke akkurat da så tok den siste Metode tidlig testen jeg hadde.
Trodde den var negativ, men ser noe her også.
Klarte selvfølgelig ikke fått tatt bilde før ca. 1 min etter tidsfrist så den er i utgangspunktet ikke gyldig :bored:
Har drukket ganske mye vann i dag for har vært veldig tørst.
Legger likevel ved bilde:

Vis vedlegget 431877
Siste testen i rekka her:
Vis vedlegget 431878
Samboer vil sende meg ut for å kjøpe test som sier gravid/ikke gravid.
Usikker på om den blir å slå ut (gitt at jeg er gravid) siden streken på strimmeltesten er såpass svak.
Jeg ser!❤️

Iii, her er det ikke bare meg som prøver få barn, pusen er drektig på minst dag 57 idag . Å hun ser ut til å nerme seg fødsel med stormskritt ❤️ så fremover trur jeg blir noen lange dager, er første kullet hennes, så vil være til stede under fødsel. Blir så spennende ❤️ idag har hun vært
mer rastløs, opp i sofaen legger seg, ned på gulvet legger seg, og sånn har det pågått ❤️

Måtte ta test så snart jeg kom hjem :excited001
Har en til 10 pk med Makesuretester, men fant dem ikke akkurat da så tok den siste Metode tidlig testen jeg hadde.
Trodde den var negativ, men ser noe her også.
Klarte selvfølgelig ikke fått tatt bilde før ca. 1 min etter tidsfrist så den er i utgangspunktet ikke gyldig :bored:
Har drukket ganske mye vann i dag for har vært veldig tørst.
Legger likevel ved bilde:

Vis vedlegget 431877
Siste testen i rekka her:
Vis vedlegget 431878
Samboer vil sende meg ut for å kjøpe test som sier gravid/ikke gravid.
Usikker på om den blir å slå ut (gitt at jeg er gravid) siden streken på strimmeltesten er såpass svak.
Ville ventet 1-2dager , hvor mange dpo ?

Ville ventet 1-2dager , hvor mange dpo ?
Antar jeg er 13 (eventuelt 12) dpo utfra testing med strimler etter EL.
Fikk positiv test formiddag CD13.
På kvelden var den blitt betraktelig svakere.

Ja, burde egentlig det :hungry:
Blir nok flere strimmeltester før den tid, men føler egentlig det fort blir bortkastede penger å prøve seg på digital nå.

Skal peøve å ta ny strimmeltest i natt/morgen tidlig når urinen min ikke (forhåpentligvis) er så utvannet.

Jeg ble så gira av alle de positive testene at jeg måtte dempe testetrangen selv :hilarious:

Jeg troooor jeg bare er 8dpo, og det er ikke sikkert engang.. Har bare 1 bp tidlig igjen, så det ble en rfsu test ofte også:whacky011 Den var blenda, som ventet:dance018Mister jo motet med en gang..
IMG_9869.jpeg

Gøy å se antydning til positive tester hos flere her allerede, gratulerer! :D :Heartred
Jeg begynte å blø rosa på CD 25, 10 dpo. Deretter friskt blod dagen etter. Egentlig forventet IKM 09.04, men pga. tidligere eggløsning har jeg nok IKM på søndag. Veldig rart å starte å blø allerede onsdag, så jeg skjønner ingenting av denne syklusen! Vært kvalm de siste 3 kveldene også. Men negativ test i dag 12 dpo...

Null symptomer kan være et symptom i seg selv, sant? :smiley-angelic001

Prøver å holde motet oppe, og de andre pp har jeg hatt så mye symptomer at jeg har blitt litt sjokka når tr har kommet.. Så får håpe at dette betyr at noe kanskje er annerledes:angelic:

Jeg drømte hverken natt til i går eller natt til i dag.
Har testet alt for mange ganger enn hva som kan være sunt for mental helse :hungry:
Fikk det jeg muligens kunne kalt positiv test i går kveld, men test tidlig i mårrest og nå i formiddag virket negativ. Mulig det var noe dær, men vanskelig å si.
Skal sies at utinen i går kveld var ganske konsentrert… noe den ikke har vært de to siste gangene.
Vet jo at konsentrasjonen har mye å si (spesielt såpass tidlig), men er redd jeg har hatt en «streifer» eller at det bare er skyggestreker jeg har fått.
Tidligere graviditeter har jeg fått sterkere test på ettermiddag/kveld, så må vel bare prøve å være tålmodig og vente :shy:
I utgangspunktet burde jeg vel vente minst 1-2 dager før eventuell ny test, men kjenner meg selv såpass godt at det vet jeg at ikke går :hungry:
Har også problemer med å holde meg lenge. Føler jeg må oftere på do, men kan være at psyken spiller meg et puss.

Åh, vente, vente, vente :nailbiting:

Dette er så kjipt altså. Tok en test nå i sted og noen min etter fristen på 5 min så kom det en svak strek. Vet den ikke er gyldig nå men så kjipt :(

Noen min etter fristen er jo virkelig ikke lenge etter! Ser streken godt og den ser til og med rosa ut.

Back
Topp