❤️ IKM uke 15 ❤️

Dette er så kjipt altså. Tok en test nå i sted og noen min etter fristen på 5 min så kom det en svak strek. Vet den ikke er gyldig nå men så kjipt :(
Jeg vil tro denne blir sterkere om et par dager :) Har aldri fått strek etter tidsfristen som ikke har resultert i graviditet:)

Jeg vil tro denne blir sterkere om et par dager :) Har aldri fått strek etter tidsfristen som ikke har resultert i graviditet:)

Jeg har fått noen streker etter fristen med babyplan men ikke så fort etter fristen. Er litt redd babyplan bare tuller med meg nå også :(

Dette er så kjipt altså. Tok en test nå i sted og noen min etter fristen på 5 min så kom det en svak strek. Vet den ikke er gyldig nå men så kjipt :(
Vet alkurat hva du mener… men din er jo veldig tydelig og virker rosa.
Testet i går kveld og hadde samme opplevelse som seg, men min var betydelig svakere og kunne likesågodt være begynnelsen på noe som skyggestrek.
Føler egentlig ganske pessimistisk i skrivende stund og vil tro TR dukker opp i løpet av 2-3 dager

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre :dontknow
Siste test i rekka er og dette bildet er tatt i dag og bilde er tatt godt innen for 5 min fristen:
IMG_0775.jpeg

Jeg syns ikke den har blitt noe sterkere i løpet av 1 døgn. Først mente jeg den er blitt mer rosa i fargen, men i etterkant er jeg usikker på om det bare er jeg som ønsker så sterkt at dette skal være tilfellet at jeg griper etter halmstrå.
Det er altids det bitte lille håpet igjen helt frem til TR kommer bankende på døra, men er «redd» for å gi meg selv falske forhåpninger.
Samboer så også på testen og mente det måtte være skyggestrek.
Tok både en Makesure og en Metode test, men fikk ikke tatt bilde av begge før ca. 2 min etter fristen, så det bildet er jo egentlig ugyldig.
IMG_0774.jpeg

Klarer uansett ikke se noe på Metode testen, selv om den skal være mer sensitiv enn Makesure (10 mlU/ml kontra 25 mlU/ml) så er nok ingen babystrek jeg ser :sad010

Får bare prøve å sitte og vente tålmodig på TR, jeg.

Siste test i rekka er og dette bildet er tatt i dag og bilde er tatt godt innen for 5 min fristen:
Vis vedlegget 431957
Jeg syns ikke den har blitt noe sterkere i løpet av 1 døgn. Først mente jeg den er blitt mer rosa i fargen, men i etterkant er jeg usikker på om det bare er jeg som ønsker så sterkt at dette skal være tilfellet at jeg griper etter halmstrå.
Det er altids det bitte lille håpet igjen helt frem til TR kommer bankende på døra, men er «redd» for å gi meg selv falske forhåpninger.
Tok både en Makesure og en Metode test, men fikk ikke tatt bilde av begge før ca. 2 min etter fristen, så det bildet er jo egentlig ugyldig.
Vis vedlegget 431958
Klarer uansett ikke se noe på Metode testen, selv om den skal være mer sensitiv enn Makesure (10 mlU/ml kontra 25 mlU/ml) så er nok ingen babystrek jeg ser :sad010

Jeg kan ikke skjønne at dette er noe annet enn babystrek? Mine fra Make sure ser også sånn ut. Veldig svake :) Har bare slått meg til ro med at stigningen går litt sakte. Er det ikke hvert 2. eller 3. døgn hcg skal doble seg?

Tror du ikke det?:) Står at den ikke skal avleses etter 5 min.
Ja, det er sant. Men som MorT sier over her så har jeg heller aldri opplevd at en test som ser sånn ut etter fristen, ikke er reell. I hvert fall ikke når det bare er snakk om minutter! Jeg har tatt flere positive tester nå men som jeg skrev over her nettopp går stigningen sakte, og nåe jeg tester på litt utvannet urin så tar det mange minutter før streken kommer. 11 dpo i dag og testene mine ser sånn her ut:

Vedlegg

• 477B7429-81A7-4F20-B85D-C5CBEF4BFDD2.jpeg
    477B7429-81A7-4F20-B85D-C5CBEF4BFDD2.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 76
Jeg kan ikke skjønne at dette er noe annet enn babystrek? Mine fra Make sure ser også sånn ut. Veldig svake :) Har bare slått meg til ro med at stigningen går litt sakte. Er det ikke hvert 2. eller 3. døgn hcg skal doble seg?
Jo, er vel hvert 2. døgn til å begynne med. Håper så inderlig du har rett og det er liksom en del av meg som mener at «jo, dette må da være starten på noe»… men så er jeg samtidig så redd for å gi meg selv falske forhåpninger og så blir fallhøyden så utrolig stor :nailbiting:
Blir nesten utslitt av å vingle sånn frem og tilbake :rolleyes:

Jo, er vel hvert 2. døgn til å begynne med. Håper så inderlig du har rett og det er liksom en del av meg som mener at «jo, dette må da være starten på noe»… men så er jeg samtidig så redd for å gi meg selv falske forhåpninger og så blir fallhøyden så utrolig stor :nailbiting:
Blir nesten utslitt av å vingle sånn frem og tilbake :rolleyes:
Jeg vet så utrolig godt hva du mener! Det er fullstendig utmattende for hodet. For meg som ser dette utenfra, så virker det i hvert fall lovende. Make sure testen din ser helt ut som mine fra i går/i dag.

Vedlegg

• 93EEBF55-C4A7-412F-ACB5-B22F0678CBF4.jpeg
    93EEBF55-C4A7-412F-ACB5-B22F0678CBF4.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 61
Jeg vet så utrolig godt hva du mener! Det er fullstendig utmattende for hodet. For meg som ser dette utenfra, så virker det i hvert fall lovende. Make sure testen din ser helt ut som mine fra i går/i dag.
Ja, den du har der ser jo nåkså lik ut som min!
Er liksom ikke vant til å få sånne svake tester så mange dpo som jeg er nå (14) ettersom det var ingen tvil på dette stadiet under de to forrige graviditetene mine.

Graviditet 1, 18 dpo:
IMG_1421.jpeg

Graviditet 2, 15 dpo:
IMG_3350.jpeg

Hos meg var det nok lurestrek for et par dager siden, for er uendret (om ikke helt borte) i kveld.. Har fortsatt mye stikkinger i puppene, så trodde nesten at det skulle gå veien nå.. :(

Vedlegg

• IMG_4827.jpeg
    IMG_4827.jpeg
    204,5 KB · Visninger: 52
Ja, den du har der ser jo nåkså lik ut som min!
Er liksom ikke vant til å få sånne svake tester så mange dpo som jeg er nå (14) ettersom det var ingen tvil på dette stadiet under de to forrige graviditetene mine.

Graviditet 1, 18 dpo:
Vis vedlegget 431963

Graviditet 2, 15 dpo:
Vis vedlegget 431964
Jeg vet hva du mener. Ved mitt forrige svangerskap testet jeg svak positiv 7dpo og nå kom den ikke før 10dpo, så det kjennes jo veldig merkelig. I ditt tilfelle så kan jo egget helt fint ha festet seg 12dpo, eller til og med 11, samtidig som mengden hcg er lavere enn de forrige svangerskapene? Det er det jeg gjetter for meg selv i hvert fall :) Fant et gammelt innlegg her på forumet som hadde noen veldig fine oversikter, vet ikke om du hae sett den - tabeller med spennet i mengden hcg på de forskjellige dpo, og hvordan det vil slå ut på tester.

Hos meg var det nok lurestrek for et par dager siden, for er uendret (om ikke helt borte) i kveld.. Har fortsatt mye stikkinger i puppene, så trodde nesten at det skulle gå veien nå.. :(
Men i alle dager!? Så utrolig kjedelig :(

Vet alkurat hva du mener… men din er jo veldig tydelig og virker rosa.
Testet i går kveld og hadde samme opplevelse som seg, men min var betydelig svakere og kunne likesågodt være begynnelsen på noe som skyggestrek.
Føler egentlig ganske pessimistisk i skrivende stund og vil tro TR dukker opp i løpet av 2-3 dager

Jeg har fått noen veldig svake streker etter fristen etter den jeg tok men i sted så var det ikke strek. Kan være fordi det ikke var så lenge siden sist jeg var på do. Men redd det bare har vært tull med testene :( så kjipt å ikke vite.
Hvor mange dpo er du?
Føler mensen vil komme her også etterhvert. Har du testet i dag?

Vis vedlegget 431957
Vis vedlegget 431958

Så nå at du hadde testet i dag :) den siste du har tatt ser nå sterkere ut syns jeg. Tror det er noe på gang hos deg jeg :) krysser fingrene for at de blir sterkere!

Spar kan ha mk sine el tester , ellers er det apotek med rfsu sine ❤️
Jeg må bare spørre deg om en ting :hilarious: Når du sjekker livmortappen, kjenner du på cervix åpningen, eller bare nederst (den delen av tappen som er lettest å nå)? Fordi jeg fant nettopp ut at jeg hele tiden har kjent på den nederste delen av tappen:happy090 Om jeg prøver å gå lenger opp for å kjenne på åpningen har jeg nesten ikke sjanse å ta på den fordi den er så høyt oppe:scratch Tror min tapp er bøyd bakover fordi den er ikke midt i vagina om det gir mening, den er på veggen virker det som

Jeg må bare spørre deg om en ting :hilarious: Når du sjekker livmortappen, kjenner du på cervix åpningen, eller bare nederst (den delen av tappen som er lettest å nå)? Fordi jeg fant nettopp ut at jeg hele tiden har kjent på den nederste delen av tappen:happy090 Om jeg prøver å gå lenger opp for å kjenne på åpningen har jeg nesten ikke sjanse å ta på den fordi den er så høyt oppe:scratch Tror min tapp er bøyd bakover fordi den er ikke midt i vagina om det gir mening, den er på veggen virker det som
:Heartbigred
Jeg kjenner etter hvor høyt oppe den er ,
hvor myk/fast den er
åpen/lukket
Hvilken vei den peker

Men tappen tar laaang tid å bli ordentlig kjent med, så annbefaler deg bruke god tid på den, ellers kan den også forvirre seg :)

Eneste jeg sliter litt med er å kjenne når mi. Er åpen og lukket, da jeg har hatt MA i uke 16, så har detpåvirket åpningen min , eneste jeg merker er forskjellen på hvor stor gropa er i tappen :wacky: men enda da sliter jeg med forskjellen enda :wideyed:
Har lært meg forskjellen på høydene, fastheten, størrelsen osvosvosv da

Hvordan har testene dine vært i det siste ? Høres ut som el må nerme seg da . Hva er tempen din?
Hehe jeg er veldig nysjerrig, men føler det er sånn man lærer :smiley-ashamed005:excited001

:Heartbigred
Jeg kjenner etter hvor høyt oppe den er ,
hvor myk/fast den er
åpen/lukket
Hvilken vei den peker

Men tappen tar laaang tid å bli ordentlig kjent med, så annbefaler deg bruke god tid på den, ellers kan den også forvirre seg :)

Eneste jeg sliter litt med er å kjenne når mi. Er åpen og lukket, da jeg har hatt MA i uke 16, så har detpåvirket åpningen min , eneste jeg merker er forskjellen på hvor stor gropa er i tappen :wacky: men enda da sliter jeg med forskjellen enda :wideyed:
Har lært meg forskjellen på høydene, fastheten, størrelsen osvosvosv da

Hvordan har testene dine vært i det siste ? Høres ut som el må nerme seg da . Hva er tempen din?
Hehe jeg er veldig nysjerrig, men føler det er sånn man lærer :smiley-ashamed005:excited001
Tusen takk for svar❤️❤️ Ååhh okei, ja jeg har jo født før så føler det alltid er åpent :happy090 Fortsatt helt dødt her… Begynner nesten å lure på om jeg vil så gjerne at tappen skal være høy og myk, at jeg innbiller meg det bare:laughing021 Mn jeg føler jo den er mykere og høyere enn tidligere i syklus så jeg aner ikke, stoler ikke helt på hjernen min :laughing001

Vedlegg

• IMG_5606.jpeg
    IMG_5606.jpeg
    321,6 KB · Visninger: 43
  • IMG_5605.png
    IMG_5605.png
    1,2 MB · Visninger: 39
Tusen takk for svar❤️❤️ Ååhh okei, ja jeg har jo født før så føler det alltid er åpent :happy090 Fortsatt helt dødt her… Begynner nesten å lure på om jeg vil så gjerne at tappen skal være høy og myk, at jeg innbiller meg det bare:laughing021 Mn jeg føler jo den er mykere og høyere enn tidligere i syklus så jeg aner ikke, stoler ikke helt på hjernen min :laughing001
Er den veldig lett å nå , halv finger inn er den lav
nesten en finger medium høy
Og når min er høy må jeg litt lenger opp en en finger :)sitter jeg rett i ryggen når jeg sjekker da når jeg ikke .
Det er vertfall på min ❤️
Du kjenner om den er myk eller medium , medium da er den hard inni , myk da er den som lepper som du sa ❤️
Huff, men du hadde pcos? Hva med å spørre legen om noe som kan hjelpe deg med eggløsningen ? Jeg hadde klikket med så lang syklus :bag:

Er den veldig lett å nå , halv finger inn er den lav
nesten en finger medium høy
Og når min er høy må jeg litt lenger opp en en finger :)sitter jeg rett i ryggen når jeg sjekker da når jeg ikke .
Det er vertfall på min ❤️
Du kjenner om den er myk eller medium , medium da er den hard inni , myk da er den som lepper som du sa ❤️
Huff, men du hadde pcos? Hva med å spørre legen om noe som kan hjelpe deg med eggløsningen ? Jeg hadde klikket med så lang syklus :bag:
Ja jeg når den akkurat så da er den kanskje ikke «høy» enda? :scratch Jaa den er egentlig litt hard inni/fast, men myk utenpå, skal den være HELT myk når den blir klassifisert som «myk»? For ja den er myk, men den er jo fast inni, dog mykere enn tidligere i syklusen min. Kanskje medium nå da? Jaa jeg har PCOS, snakker med gynekologen men hun ville ikke hjelpe meg før jeg hadde slutta å amme! Forstår det da, amming kan også tulle med hormoner og utsette syklus, så amming + pcos er jo ikke så bra for syklus :hilarious:

Back
Topp