❤️ IKM uke 15 ❤️

Gratulerer med positive tester!!!:happy::happy:

Jeg tok en test i dag, 9 dpo. Blenda :sour:
Jeg har tidligere fått blenda tester helt til 11dpo før de ble positive, så ville ikke utelukka noe ennå :)

Klarte ikke dy meg, i tilfelle det var noe galt med mk testen tidlig i dag.. Da røyk den siste babyplan testen, på urin nr to. Dette må da være babystrek? Eller kan skygger være så sterke? :smiley-angelic001
IMG_9917.jpeg

Føler jeg blir helt skrullete av denne testingen nå. Føler jeg ser streker på noen tester og ingen strek på noen :rolleyes:
I dag har jeg sett streker på make sure testene men ikke på babyplan. Tror disse testene bare tuller med meg.
Er det noe med synet mitt?

Vedlegg

• IMG_7605.jpeg
    IMG_7605.jpeg
    118,5 KB · Visninger: 79
  • IMG_7603.jpeg
    IMG_7603.jpeg
    102,2 KB · Visninger: 82
  • IMG_7601.jpeg
    IMG_7601.jpeg
    131,9 KB · Visninger: 80
Føler jeg blir helt skrullete av denne testingen nå. Føler jeg ser streker på noen tester og ingen strek på noen :rolleyes:
I dag har jeg sett streker på make sure testene men ikke på babyplan. Tror disse testene bare tuller med meg.
Er det noe med synet mitt?
Ser definitivt noe på den første, og den siste mener jeg!
Jeg har fått sterkere utslag på make sure enn baby plan alle dager, så ville ikke lest noe inn i at babyplan er negative nødvendigvis!

Ser du har meldt deg i ikm uke 17, har det kommet no fremgang hos deg eller ??? ❤️
Tør ikke å si for mye, men jeg hadde litt eggløsningsslim i dag og mye murringer, nederste er dagens eggløsningstest, den er på vei opp men ja den har lurt meg før så stoler ikke helt på den :laughing021 Håper sånn det skjer noe nå! Er så lei, CD24 :laughing001

Vedlegg

• IMG_5634.png
    IMG_5634.png
    1,2 MB · Visninger: 59
Tør ikke å si for mye, men jeg hadde litt eggløsningsslim i dag og mye murringer, nederste er dagens eggløsningstest, den er på vei opp men ja den har lurt meg før så stoler ikke helt på den :laughing021 Håper sånn det skjer noe nå! Er så lei, CD24 :laughing001
Huff jaa :bag: skjønner du ikke stoler på den da :bag: Jeg føler veldig med deg , håper virkelig du får den eggløsningen snart ❤️

Jippi :smiley-bounce012
Er noe med å få det svart på hvitt at det står «gravid».
Håper jeg får positiv digital i løpet av søndag eller mandag.
Tusen takk :Heartred Ja, er noe med det. Tror ikke jeg tenkte 100% at jeg er gravid da den digitale sa "Ikke gravid" selvom alle strimlene hadde tydelig strek. Krysser fingrene for at din digital blir positiv i dag eller i morgen!

Back
Topp