Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Ja, det kan duGratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan duGratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid??
Jeg har tidligere fått blenda tester helt til 11dpo før de ble positive, så ville ikke utelukka noe ennåGratulerer med positive tester!!!
Jeg tok en test i dag, 9 dpo. Blenda
Gratulerer sier jeg!Klarte ikke dy meg, i tilfelle det var noe galt med mk testen tidlig i dag.. Da røyk den siste babyplan testen, på urin nr to. Dette må da være babystrek? Eller kan skygger være så sterke?
Vis vedlegget 432028
Gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?Klarte ikke dy meg, i tilfelle det var noe galt med mk testen tidlig i dag.. Da røyk den siste babyplan testen, på urin nr to. Dette må da være babystrek? Eller kan skygger være så sterke?
Vis vedlegget 432028
Jeg har tidligere fått blenda tester helt til 11dpo før de ble positive, så ville ikke utelukka noe ennå
Ydmykt tusen takk!!Gratulerer sier jeg!
Tusen takk Jeg tørr ikke helt enda, oppdaterer hvis/når positiv digital, hvis det er greit?Gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?
Det går helt fint!Ydmykt tusen takk!!
Tusen takk Jeg tørr ikke helt enda, oppdaterer hvis/når positiv digital, hvis det er greit?
Det dær er tydelig babystrek!Klarte ikke dy meg, i tilfelle det var noe galt med mk testen tidlig i dag.. Da røyk den siste babyplan testen, på urin nr to. Dette må da være babystrek? Eller kan skygger være så sterke?
Vis vedlegget 432028
Ser definitivt noe på den første, og den siste mener jeg!Føler jeg blir helt skrullete av denne testingen nå. Føler jeg ser streker på noen tester og ingen strek på noen
I dag har jeg sett streker på make sure testene men ikke på babyplan. Tror disse testene bare tuller med meg.
Er det noe med synet mitt?
JippiFikk omsider positiv digital tidligere i dag
Ser du har meldt deg i ikm uke 17, har det kommet no fremgang hos deg eller ???
Tør ikke å si for mye, men jeg hadde litt eggløsningsslim i dag og mye murringer, nederste er dagens eggløsningstest, den er på vei opp men ja den har lurt meg før så stoler ikke helt på den Håper sånn det skjer noe nå! Er så lei, CD24Ser du har meldt deg i ikm uke 17, har det kommet no fremgang hos deg eller ???
Huff jaa skjønner du ikke stoler på den da Jeg føler veldig med deg , håper virkelig du får den eggløsningen snartTør ikke å si for mye, men jeg hadde litt eggløsningsslim i dag og mye murringer, nederste er dagens eggløsningstest, den er på vei opp men ja den har lurt meg før så stoler ikke helt på den Håper sånn det skjer noe nå! Er så lei, CD24
Tusen takk Ja, er noe med det. Tror ikke jeg tenkte 100% at jeg er gravid da den digitale sa "Ikke gravid" selvom alle strimlene hadde tydelig strek. Krysser fingrene for at din digital blir positiv i dag eller i morgen!Jippi
Er noe med å få det svart på hvitt at det står «gravid».
Håper jeg får positiv digital i løpet av søndag eller mandag.