Gjør du???? Helt sikker på 11 dpo ja... får ta en test senere i dag daJeg ser!! Helt sikker på at du er 11 dpo??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du???? Helt sikker på 11 dpo ja... får ta en test senere i dag daJeg ser!! Helt sikker på at du er 11 dpo??
Irriterende like de pms- og gravidsymptomeneJa, helt blenda tester. Mister litt håpet, enda jeg vet at det er veldig tidlig ennå. Ikke ett eneste symptom heller, men det betyr sikkert ikke så mye. Hadde mange symptomer forrige måned, men det var bare pms
Jaa det må du gjøre!Gjør du???? Helt sikker på 11 dpo ja... får ta en test senere i dag da
Jeg ser11 dpo, tok en test for skam skyld. Glemte den litt ut, så da jeg så på den noen minutter over tida kunne jeg faktisk skimte noe... Det er sikkert bare en skyggestrek, det har jeg aldri opplevd før. Noen som ser noe? Må legge godviljen veeeldig til Vis vedlegget 432139
Er her jeg 4 dpo . Skal ta første test senere , og neste imorgen tidlig før mannen drar. Så blir det ikke mer test før 6 dpo. (Hvis ofc jeg ikke ser skygge imorgen, MEN det tviler jeg påVet ikke om det er så mange igjen i denne gruppen nå, men NÅ skjer det endelig noe her! Det tok seg jammen tid Håper bare egget slipper også…
heier på degJeg er i skikkelig pms-modus, sliten og dårlig i magen, trist og nedstemt. Men sist jeg ble gravid var jeg pms-monster i hodet dagen før positiv test, så prøver å fortelle meg sjøl at det sikkert ikke betyr noe. 5dpo.
Takk Håper alt går bra med deg og septemberbaby?heier på deg
Jeg ser!!Jeg tok en ny test nå, og det er "noe" der på den og... kanskje til og med ørlite mer enn den forrige... veldig vanskelig å få på bildet da...Vis vedlegget 432171
Jeg ser!!
alt bare bra, vært på OUL idag.Takk Håper alt går bra med deg og septemberbaby?
Da jeg ble gravid i romjula, skulle jeg vise foreldrene mine testen og overraske dem, men begge ser så dårlig at de ikke klarte å se streken Ble temmelig antiklimatisk. Håper streken din blir tydeligere!Viste mannen nå, men han så ingenting
Grattis!Har holdt testetøsa unna helt til 11 dpo. Fikk disse! Nå får vi jare håpe det holder!
Menn ser aldri noe de Sist jeg var gravid så ikke mannen min denne streken engang!Viste mannen nå, men han så ingenting
Ååhh gratulerer så mye!! Skal jeg sette deg på gravid?Har holdt testetøsa unna helt til 11 dpo. Fikk disse! Nå får vi jare håpe det holder!
Jeg så ikke på den forrige du la ut, men denne her ser jeg godtJeg tok en ny test nå, og det er "noe" der på den og... kanskje til og med ørlite mer enn den forrige... veldig vanskelig å få på bildet da...Vis vedlegget 432171