❤️ IKM uke 15 ❤️

Er dette babystrek??? Egentlig for tidlig å teste trodde jeg, men den kom etter kort tid. Fikk falsk skyggestrek med babyplan forrige mnd så tør ikke helt å stole på denne, og har tømt ut urinprøva så får ikke testa med en til i samme..
Wow, fin og rosa strek! Gratulerer! :love7

Er dette babystrek??? Egentlig for tidlig å teste trodde jeg, men den kom etter kort tid. Fikk falsk skyggestrek med babyplan forrige mnd så tør ikke helt å stole på denne, og har tømt ut urinprøva så får ikke testa med en til i samme..
Gratulerer ❤️ Kjempefin strek!

Det dær kan ikke være noe annet enn babystrek :binkybaby
Gratulerer så mye :hug007

Åå gøy med ordentlig strek :D Hvor mange dpo er du?

Jeg er ikke helt sikker siden jeg tester ikke. Men ene appen (clue) sa eggløsning var ca mandag så da er det isåfall 10 dpo. Mens babyverden sa ca fredag som da blir 6 dpo. Men på streken ser det ut som nærmere 10 dpo kanskje?
Ja, det varierer vel når egget fester seg, så vanskelig å si. Uansett nydelig babystrek! Gratulerer :D :Heartred

Babystrek :Heartred :Heartred :Heartred

:Heartred

Vedlegg

• 777D26FF-076B-4949-9039-E65FD9AE5F10.jpeg
    777D26FF-076B-4949-9039-E65FD9AE5F10.jpeg
    2 MB · Visninger: 129
Er snart tom for eggløsningstester jeg, noen som vet hvor jeg kan få tak i nye i fysisk butikk? Jeg bestiller alltid men kommer ikke til å få de tidsnok om jeg bestiller. Hvilket merke er best, og hvor kan jeg kjøpe?❤️

Så gøy å se alle de positive testene! Gratulerer så mye! Skikkelig good vibe i denne ikm-gruppa ;) det er så kjedelig bare være 7 dpo!!!!!!

Er snart tom for eggløsningstester jeg, noen som vet hvor jeg kan få tak i nye i fysisk butikk? Jeg bestiller alltid men kommer ikke til å få de tidsnok om jeg bestiller. Hvilket merke er best, og hvor kan jeg kjøpe?❤️
Tror de har på Maksure eggløsningstester hos Meny og Spar :)

Måtte ta test så snart jeg kom hjem :excited001
Har en til 10 pk med Makesuretester, men fant dem ikke akkurat da så tok den siste Metode tidlig testen jeg hadde.
Trodde den var negativ, men ser noe her også.
Klarte selvfølgelig ikke fått tatt bilde før ca. 1 min etter tidsfrist så den er i utgangspunktet ikke gyldig :bored:
Har drukket ganske mye vann i dag for har vært veldig tørst.
Legger likevel ved bilde:

IMG_0764.jpeg

Siste testen i rekka her:
IMG_0765.jpeg

Samboer vil sende meg ut for å kjøpe test som sier gravid/ikke gravid.
Usikker på om den blir å slå ut (gitt at jeg er gravid) siden streken på strimmeltesten er såpass svak.

Back
Topp