Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det da strek?!8DPO i dag, og da klarte jeg ikke å holde meg lenger. Føler jeg muligens kan se antydning til noe, men tror nok det kun er ønsketenking Blir spennende i dagene som kommer..
Tiden vil vise Har begynt å stikke i puppene, men vi får se.. Kan jo være tullestrek også..Her er det da strek?!
Ser en anntydning til no begynnende8DPO i dag, og da klarte jeg ikke å holde meg lenger. Føler jeg muligens kan se antydning til noe, men tror nok det kun er ønsketenking Blir spennende i dagene som kommer..
Høres lovende ut!! Håper streken blir sterkereTiden vil vise Har begynt å stikke i puppene, men vi får se.. Kan jo være tullestrek også..
Jeg tester eltest bare jeg har holdt meg mer enn 2 timer. Men mest beste er 4 timerHvor mange timer holder dere dere, før dere tar eggløsningstest? Er det nok med 2-3 timer?
8DPO i dag, og da klarte jeg ikke å holde meg lenger. Føler jeg muligens kan se antydning til noe, men tror nok det kun er ønsketenking Blir spennende i dagene som kommer..
Ser noe her ja8DPO i dag, og da klarte jeg ikke å holde meg lenger. Føler jeg muligens kan se antydning til noe, men tror nok det kun er ønsketenking Blir spennende i dagene som kommer..
Ser noe her ogsåKveldens test 9 dpo…. Føler liksom jeg ser noe, men er nok bare streksynet som jobber overtid…
Så gøy at du det, nå vokser håpet hos meg igjen Bildet var innenfor tiden også. Som jeg føler det sjelden er for min del, siden «strekene» alltid dukker opp først etterpåSer noe her ja
Ser noe her også
Syns jeg ser noe her asså!!Kveldens test 9 dpo…. Føler liksom jeg ser noe, men er nok bare streksynet som jobber overtid…
Åååhh så gøy Håper håper håper! Har én strimmeltest igjen, så det blir spennende i morgen tidlig.Syns jeg ser noe her asså!!
Føler jeg skimter noe enda! Men ville ventet en dag og to før du tar den digitaleNå spammer jeg skikkelig her
Morgenens test på første urin…. Vet ikke… nå er jeg tom for tester med unntak av to digitale med uker, men det er ikkeno vits
Dette tror jeg er babystrek. Krysser fingrene for deg Jeg har ikke turt å ta ny test, men stikker fortsatt i puppene..Nå spammer jeg skikkelig her
Morgenens test på første urin…. Vet ikke… nå er jeg tom for tester med unntak av to digitale med uker, men det er ikkeno vits