❤️ IKM uke 15 ❤️

Maximal på monitor og positiv test :hilarious: vet ikke når inatt den ble positiv da men da er det ikke lenge til egget mitt ruller ❤️

Vedlegg

• IMG_4002.jpeg
    IMG_4002.jpeg
    810,6 KB · Visninger: 44
10 dpo, CD 25, og i dag var det blod på papiret da jeg sto opp. Skjønner ingenting.. Blenda tester 8 og 9 dpo, får ikke flere før i morgen :wacky:
IKM var egentlig 09.04, men eggløsning kom to dager tidligere enn normalt, så da er ny IKM nå på søndag tror jeg. Har aldri spotta så tidlig før!
Spent på hva det er, om det skyldes wild yam, eller festblødning eller veldig tidlig mens :think005

Så kjedelig :meh: Like mange dpo og like blenda test her.
Veldig :sorry: Da satser jeg heller på at neste pp blir drømmeegget :Heartred Sist jeg hadde en SA, så hadde jeg så mange symptom som ømme pupper fra EL, suupertrøtt fra dpo 5 og og mye mer, men nå.. ingenting :wtf:

Veldig :sorry: Da satser jeg heller på at neste pp blir drømmeegget :Heartred Sist jeg hadde en SA, så hadde jeg så mange symptom som ømme pupper fra EL, suupertrøtt fra dpo 5 og og mye mer, men nå.. ingenting :wtf:

Jeg hadde helt likt symptombilde som deg sist! Men skal sies at jeg har vært gravid en gang før det (endte i svangerskapsavbrudd) og den gangen kjente jeg absolutt ingen symptomer. Så man vet jo aldri :shy:

Dette var også den eneste testen jeg hadde liggende hjemme så, før vi reiser til Spania i morgen.

Vedlegg

• IMG_3410.jpeg
    IMG_3410.jpeg
    832,9 KB · Visninger: 89
Jeg hadde helt likt symptombilde som deg sist! Men skal sies at jeg har vært gravid en gang før det (endte i svangerskapsavbrudd) og den gangen kjente jeg absolutt ingen symptomer. Så man vet jo aldri :shy:
Sant det! Er så typisk at man alltid skal sammenligne med tidligere.. :shy:

Jeg lurer fælt på hvordan det går med deg idag jeg ❤️
Fortatt veldig negative tester :( Skal ta en igjen i 13:00 tiden, og en i kveld i 18:00 tiden, håper det skjer noe iløpet av dagen :( Jeg skjønner ikke, livmortappen er jo høy og myk, men det skjer jo ingenting…

Fortatt veldig negative tester :( Skal ta en igjen i 13:00 tiden, og en i kveld i 18:00 tiden, håper det skjer noe iløpet av dagen :( Jeg skjønner ikke, livmortappen er jo høy og myk, men det skjer jo ingenting…
Så leit altså :( ❤️ kanskje prøve q10 om det blir en ny el ? Leste en her inne om ei som faktisk fikk tidligere el av det :)
Itilleg så hjelper det egga å modne ❤️

Trur dere toppen var inatt ? Eller at el trakk seg igjen ?? :inpain: Vurderte teste når jeg tissa inatt, men følte det ikke var noe vits :bag: men den på morgenen var jo positiv . Frustrert altså :shifty:

Vedlegg

• IMG_4012.jpeg
    IMG_4012.jpeg
    430,7 KB · Visninger: 51
Jeg tror den var i natt/tidlig på morgenen❤️
Håper det , irriterende med så korte topper , selvom det er deilig å slipe 3 dager med topper før de blir negativ :happy090 Hadde det sånn før jeg brukte alle vitaminene jeg spiser …

Nå angrer jeg fryktelig på at jeg ikkke har testet hver gang jeg tisser (som jeg har gjort andre pp :bag:

8DPO i dag, og da klarte jeg ikke å holde meg lenger. Føler jeg muligens kan se antydning til noe, men tror nok det kun er ønsketenking :p Blir spennende i dagene som kommer..

Vedlegg

• IMG_4809.jpeg
    IMG_4809.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 98
8DPO i dag, og da klarte jeg ikke å holde meg lenger. Føler jeg muligens kan se antydning til noe, men tror nok det kun er ønsketenking :p Blir spennende i dagene som kommer..
Jeg ser!❤️

Vet du om svingende temp også er tegn på PCOS? Jeg kikka på tempen den syklysen jeg ble gravid sist, og den var jo enda mer koko enn den jeg har nå (nå: til Venstre, forrige: til Høyre)
Svingende temp kan også komme av ujamn søvn. Jo lenger kroppen har vært våken, jo høyere stiger temp. Blir søvnen forstyrret et par timer før du våkner til på ordentlig kan kroppen starte prosessen med å våkne. Og da stiger tempen. Dersom man rangler, drikker alkohol osv vil det også kunne gi variasjon.

Back
Topp