Hmm tror jeg skimter en strek, håper det er babystrekØverst fra i dag tidlig og nederst i kveld. 8 dpo. Synes den er fryktelig grå, så prøver å slå meg til ro med skygge
Vis vedlegget 431745
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm tror jeg skimter en strek, håper det er babystrekØverst fra i dag tidlig og nederst i kveld. 8 dpo. Synes den er fryktelig grå, så prøver å slå meg til ro med skygge
Vis vedlegget 431745
Så kjedelig Like mange dpo og like blenda test her.Da var man hjemme igjen fra hytta, og tok en test i dag på dpo 9 - Blendahvitt ..
Har heller ikke hatt noen som helst symptom, så hadde det på følelsen så
Veldig Da satser jeg heller på at neste pp blir drømmeegget Sist jeg hadde en SA, så hadde jeg så mange symptom som ømme pupper fra EL, suupertrøtt fra dpo 5 og og mye mer, men nå.. ingentingSå kjedelig Like mange dpo og like blenda test her.
Veldig Da satser jeg heller på at neste pp blir drømmeegget Sist jeg hadde en SA, så hadde jeg så mange symptom som ømme pupper fra EL, suupertrøtt fra dpo 5 og og mye mer, men nå.. ingenting
Dette var også den eneste testen jeg hadde liggende hjemme så, før vi reiser til Spania i morgen.Veldig Da satser jeg heller på at neste pp blir drømmeegget Sist jeg hadde en SA, så hadde jeg så mange symptom som ømme pupper fra EL, suupertrøtt fra dpo 5 og og mye mer, men nå.. ingenting
Sant det! Er så typisk at man alltid skal sammenligne med tidligere..Jeg hadde helt likt symptombilde som deg sist! Men skal sies at jeg har vært gravid en gang før det (endte i svangerskapsavbrudd) og den gangen kjente jeg absolutt ingen symptomer. Så man vet jo aldri
Jeg lurer fælt på hvordan det går med deg idag jegHmm tror jeg skimter en strek, håper det er babystrek
Fortatt veldig negative tester Skal ta en igjen i 13:00 tiden, og en i kveld i 18:00 tiden, håper det skjer noe iløpet av dagen Jeg skjønner ikke, livmortappen er jo høy og myk, men det skjer jo ingenting…Jeg lurer fælt på hvordan det går med deg idag jeg
Så leit altså kanskje prøve q10 om det blir en ny el ? Leste en her inne om ei som faktisk fikk tidligere el av detFortatt veldig negative tester Skal ta en igjen i 13:00 tiden, og en i kveld i 18:00 tiden, håper det skjer noe iløpet av dagen Jeg skjønner ikke, livmortappen er jo høy og myk, men det skjer jo ingenting…
Ja skikkelig Hmm ja, ett eller annet må jeg hvertfall prøveSå leit altså kanskje prøve q10 om det blir en ny el ? Leste en her inne om ei som faktisk fikk tidligere el av det
Itilleg så hjelper det egga å modne
Jeg tror den var i natt/tidlig på morgenenTrur dere toppen var inatt ? Eller at el trakk seg igjen ?? Vurderte teste når jeg tissa inatt, men følte det ikke var noe vits men den på morgenen var jo positiv . Frustrert altså
Håper det , irriterende med så korte topper , selvom det er deilig å slipe 3 dager med topper før de blir negativ Hadde det sånn før jeg brukte alle vitaminene jeg spiser …Jeg tror den var i natt/tidlig på morgenen
Jeg ser!8DPO i dag, og da klarte jeg ikke å holde meg lenger. Føler jeg muligens kan se antydning til noe, men tror nok det kun er ønsketenking Blir spennende i dagene som kommer..
Svingende temp kan også komme av ujamn søvn. Jo lenger kroppen har vært våken, jo høyere stiger temp. Blir søvnen forstyrret et par timer før du våkner til på ordentlig kan kroppen starte prosessen med å våkne. Og da stiger tempen. Dersom man rangler, drikker alkohol osv vil det også kunne gi variasjon.Vet du om svingende temp også er tegn på PCOS? Jeg kikka på tempen den syklysen jeg ble gravid sist, og den var jo enda mer koko enn den jeg har nå (nå: til Venstre, forrige: til Høyre)