Blir spennende å høre hvordan det funkernaturoghelse.dk
bestilte bidronning gelé og babyklister der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å høre hvordan det funkernaturoghelse.dk
bestilte bidronning gelé og babyklister der
Jeg har det hver mnd. Noen ganger litt før, så kan det vare 1-2 dager etter egget har slipper hos meg men jeg får også litt blod og når det skjer hver gang, vet igrunn ikke om det er en bra ting eller ikkePleier dere å ha eggløsningssmerter? Evt når i syklusen kommer det? Den dagen egget slipper? Har smerter i livmoren (mensenmurringer-følelse), tenkte det var eggløsningssmerter og at EL kom tidligere denne gangen, men testene er jo helt negative. Har noen en forklaring? CD 10 i dag
Åå er det mye blødninger du har enda eller?Hvilken CD er dere på? Åååhh dagene går så seint! CD7 og blør enda etter kjemisk, vil bare slutte å blø og se fremover… Andre som er veldig utålmodige? Er spesielt utålmodig da jeg ikke har eggløsning før CD22
Jaa blør en del enda Heldigvis ikke så mye smerter lenger da, krysser fingrene for at blødningen stopper snart CD10 ja, når skal du begynne å teste for eggløsning da (om du skal)?Åå er det mye blødninger du har enda eller?
CD 10 her idag, og dagene går veldig sakte ja
Forstår godt den følelsen. Jeg mistet i januar og jeg blødde lenge og når jeg trodde jeg var fetdig begynte jeg å blø igjen. Man vil bare bli ferdig og se fremover. Jeg er på CD 6. Utålmodig etter å komme i gang her også. Dagene går sakteHvilken CD er dere på? Åååhh dagene går så seint! CD7 og blør enda etter kjemisk, vil bare slutte å blø og se fremover… Andre som er veldig utålmodige? Er spesielt utålmodig da jeg ikke har eggløsning før CD22
Huff ja Når tenker du å teste etter eggløsning da?Forstår godt den følelsen. Jeg mistet i januar og jeg blødde lenge og når jeg trodde jeg var fetdig begynte jeg å blø igjen. Man vil bare bli ferdig og se fremover. Jeg er på CD 6. Utålmodig etter å komme i gang her også. Dagene går sakte
Jeg tenker CD 10, altså på mandag. Forventet EL er lørdag 30 mars, men fint å følge med og jeg føler det hjelper litt på utålmodigheten å begynne og testeHuff ja Når tenker du å teste etter eggløsning da?
Uff! Skjønner godt det, har sen eggløsning jeg og! CD 11 herHvilken CD er dere på? Åååhh dagene går så seint! CD7 og blør enda etter kjemisk, vil bare slutte å blø og se fremover… Andre som er veldig utålmodige? Er spesielt utålmodig da jeg ikke har eggløsning før CD22
Jaa jeg starter CD8 jeg, i morgen Selv om jeg vet at det er alt for tidlig, men plutselig kommer EL førJeg tenker CD 10, altså på mandag. Forventet EL er lørdag 30 mars, men fint å følge med og jeg føler det hjelper litt på utålmodigheten å begynne og teste
Man vet aldri og for å være helt ærlig har jeg bestilt EL tester som jeg ikke tror kommer i postkassen før mandag. Ellers så hadde det nok rykt en test like tidlig som deg. TesteavhengigJaa jeg starter CD8 jeg, i morgen Selv om jeg vet at det er alt for tidlig, men plutselig kommer EL før
Bra det ikke er då mye smerter lenger da vertfall! Ja, husker jeg hadde noen ekstra dager med blødninger selv..Jaa blør en del enda Heldigvis ikke så mye smerter lenger da, krysser fingrene for at blødningen stopper snart CD10 ja, når skal du begynne å teste for eggløsning da (om du skal)?
Haha! Jeg fikk nettopp testene mine i postkassen Bestilte 50 stkMan vet aldri og for å være helt ærlig har jeg bestilt EL tester som jeg ikke tror kommer i postkassen før mandag. Ellers så hadde det nok rykt en test like tidlig som deg. Testeavhengig
Ja Så tidlig ja Kan den komme tidligere nå om den var forsinket sist? Fikk nettopp 50 stk i posten, skal ut å hente de nå og bare ta en for moroskyldBra det ikke er då mye smerter lenger da vertfall! Ja, husker jeg hadde noen ekstra dager med blødninger selv..
Håper det slutter snart nå for deg, og en fresh start igjen Duu jeg har allerede startet! Startet med EL test på CD 7 EL var noe forsinket forrige mnd, så er redd den skal komme tidligere denne gang, så greit å være tidlig ute Bestilte også akkurat 30 stk EL tester tidligere i dag, så no skal det testes gett!
Neeii, du må bli her! Eventuelt begge gruppene Kan hende jeg også må i IKM 16, har jeg eggløsning på CD 16 er jeg her, og om jeg får CD22 som sist så blir det IKM 16 appen min sier jeg skal ha eggløsning 4 april på CD22 hvertfall, men håper den kommer før detJeg vet ikke om jeg blir her eller i uke 16 gruppe. Jeg blir hengende så langt etter dere . Så kjedelig Mensen kom idag vertfall . Så eggløsning flyttet seg til ca 4.mars hvis den holder seg på 14 dager
Da blir jeg evnt i begge gruppeneNeeii, du må bli her! Eventuelt begge gruppene Kan hende jeg også må i IKM 16, har jeg eggløsning på CD 16 er jeg her, og om jeg får CD22 som sist så blir det IKM 16 appen min sier jeg skal ha eggløsning 4 april på CD22 hvertfall, men håper den kommer før det