❤️ IKM uke 15 ❤️

Denne pp har jeg kun kjøpt 1 pk med eggløsningstester. har en pakke hjemme og noen tester til monitor . Det SKAL holde .
Også en 15 g tester . Samt kjøper 2 pakker på Kiwi her . Da det koster kun 79 for mk sine der .

Så 35 g og ca 30 eltester det halvparten av hva jeg pleier bruke :bag: blir spennende å se om det holder :shy:
Jeg har 30 EL strimler, 12 sånne strimler til CB advanced monitor stick og 20 graviditetstester :laughing021

Det burde jo egentlig holde :bag: men som denne pp, brukte 50 g tester (kanskje mer) og 40-50 el tester :wacky: men kjenner ettersom jo fler pp som går , jo mindre gidder jeg testing etter 10 dpo og eltester er jeg blitt flinkere på. Før testet jeg jo HELE tiden :happy7 jeg ser også mindre etter symptomer . Føler de er så like . Og ingen pp har jeg hatt eksakt samme symptom på samme tid . Allt har forandret seg pr pp . Kanskje bare jeg som er lei :bag:

Denne pp har jeg dårlig tid. Om el utsetter seg selv, så reiser mannen avgående 9. april . Er så redd el utsetter seg selv.. så jeg har gått nå igang med salvie te og roiboos te, så hååååper jeg babyklister og bidronning gelé kommer til mandag i posten . Foreløbig står den i tolla:hilarious:

Kjøpt meg fiske stang, så da blir det mye fisking, diamond painting, tattoo trening, skal bygge hønsehus , vaske rommet de bor på nå. Ja, så jeg har litt å henge fingrene i de neste ukene ❤️

Katta er full drektig også, hun er 6+3 nå, så hun «kalver» vell ca når jeg nesten kan begynne teste , å kan vell klare holde tankene mine på no annet enn testing ❤️

Så kommer mulig svigermor i april også . Så tiden går forhåpentligvis fort ❤️

Det burde jo egentlig holde :bag: men som denne pp, brukte 50 g tester (kanskje mer) og 40-50 el tester :wacky: men kjenner ettersom jo fler pp som går , jo mindre gidder jeg testing etter 10 dpo og eltester er jeg blitt flinkere på. Før testet jeg jo HELE tiden :happy7 jeg ser også mindre etter symptomer . Føler de er så like . Og ingen pp har jeg hatt eksakt samme symptom på samme tid . Allt har forandret seg pr pp . Kanskje bare jeg som er lei :bag:

Denne pp har jeg dårlig tid. Om el utsetter seg selv, så reiser mannen avgående 9. april . Er så redd el utsetter seg selv.. så jeg har gått nå igang med salvie te og roiboos te, så hååååper jeg babyklister og bidronning gelé kommer til mandag i posten . Foreløbig står den i tolla:hilarious:

Kjøpt meg fiske stang, så da blir det mye fisking, diamond painting, tattoo trening, skal bygge hønsehus , vaske rommet de bor på nå. Ja, så jeg har litt å henge fingrene i de neste ukene ❤️

Katta er full drektig også, hun er 6+3 nå, så hun «kalver» vell ca når jeg nesten kan begynne teste , å kan vell klare holde tankene mine på no annet enn testing ❤️

Så kommer mulig svigermor i april også . Så tiden går forhåpentligvis fort ❤️
Da har du litt å gjøre ja! Da slepper du tenke så mye på testing :hilarious: Jeg går bare hjemme å kjeder meg, så alt jeg tenker på er testing:laughing021

:laughing005:laughing002Da har du litt å gjøre ja! Da slepper du tenke så mye på testing :hilarious: Jeg går bare hjemme å kjeder meg, så alt jeg tenker på er testing:laughing021
Derfor jeg begynte å tatovere og diamond painting :shy: Ser jo en god del serier da … men selv når jeg ser på tijg går hue mitt kun i testing o_O så derfor kjøpte jeg kyllinger :happy7 Så har jeg det gående sånn :laughing002

Derfor jeg begynte å tatovere og diamond painting :shy: Ser jo en god del serier da … men selv når jeg ser på tijg går hue mitt kun i testing o_O så derfor kjøpte jeg kyllinger :happy7 Så har jeg det gående sånn :laughing002
Aldri hørt om diamond painting! Såg skikkelig gøy ut, hvor bestiller du det? Det vil jeg prøve❤️ Henger du det på veggen etterpå da?

Aldri hørt om diamond painting! Såg skikkelig gøy ut, hvor bestiller du det? Det vil jeg prøve❤️ Henger du det på veggen etterpå da?
Jeg har ikke laget ferdig bildene til veggen :shy: Har begynt på 3 forskjellige da ! Men sitter med det somregel før jeg begynner på tatovering, for å skjelve mindre og skarpe hue . Men jeg har ikke ro i ræva til de store bildene bestilt på Temu, de er kjappe på både levering og alt !
Men sånne småting får jeg gjort fort ❤️

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visninger: 43
Jeg tror jeg har fått soppinfeksjon nå :( vi hadde egt nettopp startet med å ligge annenhver dag (CD 12 i dag), men må hoppe over i dag. Tok canesten istad, og håper ikke jeg våkner opp med positiv ELtest i morgen!

Vet noen om det er typisk med soppinfeksjon etter fødsel eller i første syklus etter fødsel? Kan det være pga mye hormoner eller renselsen og alt det der? Pleier ikke få soppinfeksjon så «brått»

Jeg tror jeg har fått soppinfeksjon nå :( vi hadde egt nettopp startet med å ligge annenhver dag (CD 12 i dag), men må hoppe over i dag. Tok canesten istad, og håper ikke jeg våkner opp med positiv ELtest i morgen!

Vet noen om det er typisk med soppinfeksjon etter fødsel eller i første syklus etter fødsel? Kan det være pga mye hormoner eller renselsen og alt det der? Pleier ikke få soppinfeksjon så «brått»
Jeg har hatt sopp av og på siden fødsel i juni i fjor, aldri hatt det så mye før! Men jeg har heller aldri brukt så mye truseinnlegg før, så tror det er derfor :hilarious: Kan det være årsaken hos deg også?

Jeg har hatt sopp av og på siden fødsel i juni i fjor, aldri hatt det så mye før! Men jeg har heller aldri brukt så mye truseinnlegg før, så tror det er derfor :hilarious: Kan det være årsaken hos deg også?
Ja det gir mening! Har jo nesten brukt bind/truseinnlegg daglig siden fødsel. Det er så utrolig irriterende! Håper det forsvinner for denne syklusen i det minste, etter canesten :Heartred

Babytanker - 1988 - B3 - PP1 - EL 26.03/27.03 - IKM 9/4

Hadde tenkt å vente til Mai med å prøve… men er det egentlig så ille med desember baby? Tenkt at påskeegget kan blir julestrømpa!
Jeg tenker at desember baby ikke er så ille så mange skal ha det til jeg!❤️ De kunne kanskje ønske de var født i januar istedenfor, men er jo ikke akkurat sånn at de går å tenker på det hele tiden. Så lenge barnet har det bra hjemme og får masse kjærlighet, tror jeg barnet får et godt liv uansett hvilken måned den er født i❤️ Den vanskeligste tiden tenker jeg er i tenårene når vennene skal få mopedlappen/bil lappen og kjøpe alkohol da :bag:

Hadde tenkt å vente til Mai med å prøve… men er det egentlig så ille med desember baby? Tenkt at påskeegget kan blir julestrømpa!
Vi hadde også tenkt til å vente til mai, men vi har kommet frem til at vi ikke vil hoppe over en prøveperiode. Jeg er selv født i desember, og kjenner flere som er født i desember. Jeg har ikke tenkt på det når jeg har vokst opp hvertfall. Kjedeligste var nok i tenårene, men ikke nok til at jeg tenker at jeg vil unngå ett eventuelt desemberbarn nå :Heartred Permisjonen blir ekstra lang med tanke på barnehagestart, men det løser seg nok :angelic:

Hjelp, ville dere ansett denne som positiv?
Skjønner ingenting, har som regel EL rundt CD 17-19 så lenge jeg har testa. Forventa EL tirsdag/onsdag til uka, men så er testen så sterk allerede i dag CD14 o_O
Oi! Den er nok helt positiv om noen timer tenker jeg! ❤️

Vi vil ikke hoppe over flere pp med prøving, når det er vanskelig nokk å bli gravide fra før . Kjenner fler som er født i desember , og de har hatt en fin oppvekst fordeom ❤️
Eneste som er kjedelig er at jul og bursdag blir så tett oppi hverandre når de er små, men det går jo over jo eldre dem blir ❤️

Back
Topp