Når pleier du å ha mensen da?Nei og fortsatt blenda tester . Så jeg venter i spenning, håper ikke mensen drøyer sånn veldig lenge altså Vil bare begynne på neste pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når pleier du å ha mensen da?Nei og fortsatt blenda tester . Så jeg venter i spenning, håper ikke mensen drøyer sånn veldig lenge altså Vil bare begynne på neste pp
Allt fra 10-12 dager etter eggløsning , evnt syklus på 23-34 dager . På cd 25/11 dpo idag Tempen er ca der den pleier når jeg får mensen.Når pleier du å ha mensen da?
Tempen var litt høyere faktisk, må kanskje vente til imorgen daAllt fra 10-12 dager etter eggløsning , evnt syklus på 23-34 dager . På cd 25/11 dpo idag Tempen er ca der den pleier når jeg får mensen.
Bare koselig at du er med ossTFE30 - 33 - B2 - PPx - EL 29.03 - IKM 10.4
Blir med her igjen selv om vi egentlig ikke prøver aktivt. Men det er hyggelig å følge med og støtte andre, og det hadde jo bare vært koselig om det faktisk skjedde!
Men med EL midt i påska når vi skal på hytta med svigers og bo hos foreldrene mine noen dager, så blir det nok vanskelig med sengekos
Uff samme her! Tror alle vet at vi prøver nå, men vil jo ikke at de skal vite når barnet ble unnfanget akkurat. Og er jo så mye greier med meg når jeg prøver å ha kontroll. Har en liten bok der jeg limer inn alle testene, og må inn på den bittelille ene doen de har og komme ut med våt test i hånda. Kommer til å være så stress å gjøre alt i skjul, og spesielt å ligge vegg i vegg med foreldrene hans og passe på alle kjerringrådene samtidig (kom mens han kommer, ligg stille en halvtime etter), og det å liste seg ut etterpå for å tisse, og evt passe på å ha nok vann i blæra for å ikke få UVI, herregud så stress. Ting er styr når vi er alene liksomTFE30 - 33 - B2 - PPx - EL 29.03 - IKM 10.4
Blir med her igjen selv om vi egentlig ikke prøver aktivt. Men det er hyggelig å følge med og støtte andre, og det hadde jo bare vært koselig om det faktisk skjedde!
Men med EL midt i påska når vi skal på hytta med svigers og bo hos foreldrene mine noen dager, så blir det nok vanskelig med sengekos
Enig Uff, jeg skulle vise svigers et bilde på mobilen min, viste med en feil et bilde av eggløsningstesten minDet var flaut detUff samme her! Tror alle vet at vi prøver nå, men vil jo ikke at de skal vite når barnet ble unnfanget akkurat. Og er jo så mye greier med meg når jeg prøver å ha kontroll. Har en liten bok der jeg limer inn alle testene, og må inn på den bittelille ene doen de har og komme ut med våt test i hånda. Kommer til å være så stress å gjøre alt i skjul, og spesielt å ligge vegg i vegg med foreldrene hans og passe på alle kjerringrådene samtidig (kom mens han kommer, ligg stille en halvtime etter), og det å liste seg ut etterpå for å tisse, og evt passe på å ha nok vann i blæra for å ikke få UVI, herregud så stress. Ting er styr når vi er alene liksom
Hahaha! Hadde blitt flau selv, men de tenker sikkert ikke over det! Eller kanskje hun trodde det var en graviditetstestEnig Uff, jeg skulle vise svigers et bilde på mobilen min, viste med en feil et bilde av eggløsningstesten minDet var flaut det
Ja jeg hadde eggløsningssmerter fra CD13 til CD22 når jeg fikk eggløsning! Så veldig mange dager Hadde mest stikkinger i den ene eggstokken da, kanskje litt mensenmurringer dagen før eggløsningPleier dere å ha eggløsningssmerter? Evt når i syklusen kommer det? Den dagen egget slipper? Har smerter i livmoren (mensenmurringer-følelse), tenkte det var eggløsningssmerter og at EL kom tidligere denne gangen, men testene er jo helt negative. Har noen en forklaring? CD 10 i dag
Bra det ikke bare er meg da, men det var lenge kanskje jeg kan håpe at egget slipper litt før CD 27 nåJa jeg hadde eggløsningssmerter fra CD13 til CD22 når jeg fikk eggløsning! Så veldig mange dager Hadde mest stikkinger i den ene eggstokken da, kanskje litt mensenmurringer dagen før eggløsning
Jepp Oi du hadde så sen eggløsning? Årh det er så irriterende, blir så utålmodigBra det ikke bare er meg da, men det var lenge kanskje jeg kan håpe at egget slipper litt før CD 27 nå
Her vil jeg ha eggløsning enten før 27 mars eller etter 31 mars, skal til svigers onsdag til søndag så vil helst ikke ha sengekos der for myeBra det ikke bare er meg da, men det var lenge kanskje jeg kan håpe at egget slipper litt før CD 27 nå
Haha samme her! Så klart EL når vi ankommer svigersTFE30 - 33 - B2 - PPx - EL 29.03 - IKM 10.4
Hahah ja huff Litt flaut om hele svigerfamilien hadde hørt unnfangelsen Dropper nok testing etter EL når vi er på tur. Stress med å skjule tester, emballasje og oppsamlingskopper. Jeg har bare pleid å ta bilde av og kaste testene, men hadde ikke turt å kaste dem der noen kunne sett dem. Ja, det er stress nok som det er, og dette gjør det jo bare verreUff samme her! Tror alle vet at vi prøver nå, men vil jo ikke at de skal vite når barnet ble unnfanget akkurat. Og er jo så mye greier med meg når jeg prøver å ha kontroll. Har en liten bok der jeg limer inn alle testene, og må inn på den bittelille ene doen de har og komme ut med våt test i hånda. Kommer til å være så stress å gjøre alt i skjul, og spesielt å ligge vegg i vegg med foreldrene hans og passe på alle kjerringrådene samtidig (kom mens han kommer, ligg stille en halvtime etter), og det å liste seg ut etterpå for å tisse, og evt passe på å ha nok vann i blæra for å ikke få UVI, herregud så stress. Ting er styr når vi er alene liksom
Ja veldigJepp Oi du hadde så sen eggløsning? Årh det er så irriterende, blir så utålmodig
Det skjønner jeg veldig godtHahah ja huff Litt flaut om hele svigerfamilien hadde hørt unnfangelsen Dropper nok testing etter EL når vi er på tur. Stress med å skjule tester, emballasje og oppsamlingskopper. Jeg har bare pleid å ta bilde av og kaste testene, men hadde ikke turt å kaste dem der noen kunne sett dem. Ja, det er stress nok som det er, og dette gjør det jo bare verre
Jeg klarer ikke å la være å teste uansett om jeg er hos svigers, legger de brukte testene i en brødpose i stellevesken minHahah ja huff Litt flaut om hele svigerfamilien hadde hørt unnfangelsen Dropper nok testing etter EL når vi er på tur. Stress med å skjule tester, emballasje og oppsamlingskopper. Jeg har bare pleid å ta bilde av og kaste testene, men hadde ikke turt å kaste dem der noen kunne sett dem. Ja, det er stress nok som det er, og dette gjør det jo bare verre
Det skjønner jeg veldig godt
Ja vi er på hytta i påska, og da er jeg jo også i lutealfasen, så blir rart å ha en mnd uten å kunne lese seg opp for symptoma dpo 1,3,6 osv Er jo koko på det her hver mnd, så sikkert bare bra Trur ikke det blir å tisse på en g test på en utedoJeg klarer ikke å la være å teste uansett om jeg er hos svigers, legger de brukte testene i en brødpose i stellevesken min