Når pleier du å ha mensen da?Neiog fortsatt blenda tester . Så jeg venter i spenning, håper ikke mensen drøyer sånn veldig lenge altså
Vil bare begynne på neste pp
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når pleier du å ha mensen da?Neiog fortsatt blenda tester . Så jeg venter i spenning, håper ikke mensen drøyer sånn veldig lenge altså
Vil bare begynne på neste pp
![]()
Allt fra 10-12 dager etter eggløsning , evnt syklus på 23-34 dager . På cd 25/11 dpo idagNår pleier du å ha mensen da?![]()
Tempen er ca der den pleier når jeg får mensen.Tempen var litt høyere faktisk, må kanskje vente til imorgen daAllt fra 10-12 dager etter eggløsning , evnt syklus på 23-34 dager . På cd 25/11 dpo idagTempen er ca der den pleier når jeg får mensen.

Bare koselig at du er med ossTFE30 - 33 - B2 - PPx - EL 29.03 - IKM 10.4
Blir med her igjen selv om vi egentlig ikke prøver aktivt. Men det er hyggelig å følge med og støtte andre, og det hadde jo bare vært koselig om det faktisk skjedde!
Men med EL midt i påska når vi skal på hytta med svigers og bo hos foreldrene mine noen dager, så blir det nok vanskelig med sengekos![]()
Uff samme her! Tror alle vet at vi prøver nå, men vil jo ikke at de skal vite når barnet ble unnfanget akkurat. Og er jo så mye greier med meg når jeg prøver å ha kontroll. Har en liten bok der jeg limer inn alle testene, og må inn på den bittelille ene doen de har og komme ut med våt test i hånda. Kommer til å være så stress å gjøre alt i skjul, og spesielt å ligge vegg i vegg med foreldrene hans og passe på alle kjerringrådene samtidig (kom mens han kommer, ligg stille en halvtime etter), og det å liste seg ut etterpå for å tisse, og evt passe på å ha nok vann i blæra for å ikke få UVI, herregud så stress. Ting er styr når vi er alene liksomTFE30 - 33 - B2 - PPx - EL 29.03 - IKM 10.4
Blir med her igjen selv om vi egentlig ikke prøver aktivt. Men det er hyggelig å følge med og støtte andre, og det hadde jo bare vært koselig om det faktisk skjedde!
Men med EL midt i påska når vi skal på hytta med svigers og bo hos foreldrene mine noen dager, så blir det nok vanskelig med sengekos![]()

EnigUff samme her! Tror alle vet at vi prøver nå, men vil jo ikke at de skal vite når barnet ble unnfanget akkurat. Og er jo så mye greier med meg når jeg prøver å ha kontroll. Har en liten bok der jeg limer inn alle testene, og må inn på den bittelille ene doen de har og komme ut med våt test i hånda. Kommer til å være så stress å gjøre alt i skjul, og spesielt å ligge vegg i vegg med foreldrene hans og passe på alle kjerringrådene samtidig (kom mens han kommer, ligg stille en halvtime etter), og det å liste seg ut etterpå for å tisse, og evt passe på å ha nok vann i blæra for å ikke få UVI, herregud så stress. Ting er styr når vi er alene liksom![]()
Uff, jeg skulle vise svigers et bilde på mobilen min, viste med en feil et bilde av eggløsningstesten min
Det var flaut detHahaha! Hadde blitt flau selv, men de tenker sikkert ikke over det! Eller kanskje hun trodde det var en graviditetstestEnigUff, jeg skulle vise svigers et bilde på mobilen min, viste med en feil et bilde av eggløsningstesten min
Det var flaut det

CD 10 i dagJa jeg hadde eggløsningssmerter fra CD13 til CD22 når jeg fikk eggløsning! Så veldig mange dagerPleier dere å ha eggløsningssmerter? Evt når i syklusen kommer det? Den dagen egget slipper? Har smerter i livmoren (mensenmurringer-følelse), tenkte det var eggløsningssmerter og at EL kom tidligere denne gangen, men testene er jo helt negative. Har noen en forklaring?CD 10 i dag
Hadde mest stikkinger i den ene eggstokken da, kanskje litt mensenmurringer dagen før eggløsningBra det ikke bare er meg da, men det var lengeJa jeg hadde eggløsningssmerter fra CD13 til CD22 når jeg fikk eggløsning! Så veldig mange dagerHadde mest stikkinger i den ene eggstokken da, kanskje litt mensenmurringer dagen før eggløsning
kanskje jeg kan håpe at egget slipper litt før CD 27 nå
JeppBra det ikke bare er meg da, men det var lengekanskje jeg kan håpe at egget slipper litt før CD 27 nå
![]()
Oi du hadde så sen eggløsning? Årh det er så irriterende, blir så utålmodig 
Her vil jeg ha eggløsning enten før 27 mars eller etter 31 mars, skal til svigers onsdag til søndag så vil helst ikke ha sengekos der for myeBra det ikke bare er meg da, men det var lengekanskje jeg kan håpe at egget slipper litt før CD 27 nå
![]()

Haha samme her! Så klart EL når vi ankommer svigersTFE30 - 33 - B2 - PPx - EL 29.03 - IKM 10.4

Hahah ja huffUff samme her! Tror alle vet at vi prøver nå, men vil jo ikke at de skal vite når barnet ble unnfanget akkurat. Og er jo så mye greier med meg når jeg prøver å ha kontroll. Har en liten bok der jeg limer inn alle testene, og må inn på den bittelille ene doen de har og komme ut med våt test i hånda. Kommer til å være så stress å gjøre alt i skjul, og spesielt å ligge vegg i vegg med foreldrene hans og passe på alle kjerringrådene samtidig (kom mens han kommer, ligg stille en halvtime etter), og det å liste seg ut etterpå for å tisse, og evt passe på å ha nok vann i blæra for å ikke få UVI, herregud så stress. Ting er styr når vi er alene liksom![]()
Litt flaut om hele svigerfamilien hadde hørt unnfangelsen 
Dropper nok testing etter EL når vi er på tur. Stress med å skjule tester, emballasje og oppsamlingskopper. Jeg har bare pleid å ta bilde av og kaste testene, men hadde ikke turt å kaste dem der noen kunne sett dem. Ja, det er stress nok som det er, og dette gjør det jo bare verre 
Ja veldigJeppOi du hadde så sen eggløsning? Årh det er så irriterende, blir så utålmodig
![]()

Det skjønner jeg veldig godtHahah ja huffLitt flaut om hele svigerfamilien hadde hørt unnfangelsen
Dropper nok testing etter EL når vi er på tur. Stress med å skjule tester, emballasje og oppsamlingskopper. Jeg har bare pleid å ta bilde av og kaste testene, men hadde ikke turt å kaste dem der noen kunne sett dem. Ja, det er stress nok som det er, og dette gjør det jo bare verre
![]()

Jeg klarer ikke å la være å teste uansett om jeg er hos svigers, legger de brukte testene i en brødpose i stellevesken minHahah ja huffLitt flaut om hele svigerfamilien hadde hørt unnfangelsen
![]()

Det skjønner jeg veldig godt
Ja vi er på hytta i påska, og da er jeg jo også i lutealfasen, så blir rart å ha en mnd uten å kunne lese seg opp for symptoma dpo 1,3,6 osvJeg klarer ikke å la være å teste uansett om jeg er hos svigers, legger de brukte testene i en brødpose i stellevesken min![]()
Er jo koko på det her hver mnd, så sikkert bare bra
Trur ikke det blir å tisse på en g test på en utedo