jeg serKlarte ikke vente 1 time én gang
Synes jeg skimter antydning til en strek jegeller er jeg den eneste?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg serKlarte ikke vente 1 time én gang
![]()
Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men er det ikke en strek der da?Nå har jeg mistet all håpet. 10/11 dpo. Hadde ikke flere babyplan tester og kjøpte denne på et apotek. Den skulle vært positivt nå om jeg var gravid. Er så knust nå!!
Jeg hadde tatt en digitalt med + tegnet på morgen og den var negativt. Denne kjøpte jeg nylig og hadde ikke tisset på 4 timer. Synes jeg ser bare en skygge men burde vært sterkere nå siden jeg har fått svake strekker på babyplan strimler.Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men er det ikke en strek der da?
Eller er det en sånn test som skal gi plusstegnved positiv test?
Leit å se, jeg håpte for degNå har jeg mistet all håpet. 10/11 dpo. Hadde ikke flere babyplan tester og kjøpte denne på et apotek. Den skulle vært positivt nå om jeg var gravid. Er så knust nå!!
Åh dette er virkelig tungt. Jeg hadde aldri skygger/svak strekk med de testene der før MA plutselig de 2 siste pp har de gitt meg svake strekker noe som resulterer i kortvarig lykke.Leit å se, jeg håpte for deg
Jeg vet virkelig hvor vondt det er etter en MA når man ikke vet hvor lang tid det tar. Fasit her er nå 6 pp, som er 5 pp mer enn det jeg pleier å bruke. Hormonene er nok litt på tur etter noe sånt, og det er mulig det er tilfellet hos deg også
Ellers vil jeg egentlig råde deg til å ikke bruke babyplan tidligtest. Det virker som om du er lik meg og får masse skygger på de, og denne prosessen er ekstra dritt når man begynner å få opp håpet også knuses det
ForståeligKlarte ikke vente 1 time én gang
![]()
Håper på detHåper vi ender opp i samme termingruppe denne gang!![]()
Ser strekNå har jeg mistet all håpet. 10/11 dpo. Hadde ikke flere babyplan tester og kjøpte denne på et apotek. Den skulle vært positivt nå om jeg var gravid. Er så knust nå!!
Jeg bruker Makesure ja. De rosa er tidligtestene og de blå vanlige. Jeg bestiller de tidlige fra farmasiet. Aldri opplevd skygge på de når jeg leser av innenfor tiden. På tirsdag var den helt hvit, og i går kom fargen. Jeg tror kanskje babyplan sine er litt FOR sensitive noen ganger.Åh dette er virkelig tungt. Jeg hadde aldri skygger/svak strekk med de testene der før MA plutselig de 2 siste pp har de gitt meg svake strekker noe som resulterer i kortvarig lykke.Jeg skal minimere å bruke babyplan strimler fremover. Hvilke merke bruker du nå? Make sure? Isåfall hvilken farge for det finnes rosa og blå farge?
Jeg har fått falsk skygge på disse også. Skjønner ikke hvorfor ender jeg opp med å kjøpe det samme hele tiden. Det er nok bare en skygge og ingen strekk. All håp er ute nå!!!Ser strekBare ikke så lett å stole på CB og svake streker
Det er veldig tungt og leit å se… det er så vanskelig når man får håpet opp også blir så skuffa.. Håper virkelig for deg neste ppÅh dette er virkelig tungt. Jeg hadde aldri skygger/svak strekk med de testene der før MA plutselig de 2 siste pp har de gitt meg svake strekker noe som resulterer i kortvarig lykke.Jeg skal minimere å bruke babyplan strimler fremover. Hvilke merke bruker du nå? Make sure? Isåfall hvilken farge for det finnes rosa og blå farge?
Takk for oppklaring. Skal bestille de nå. Må jo bare vente på tr denne pp. kanskje det blir inseminering neste pp om mannen er med på det.Jeg bruker Makesure ja. De rosa er tidligtestene og de blå vanlige. Jeg bestiller de tidlige fra farmasiet. Aldri opplevd skygge på de når jeg leser av innenfor tiden. På tirsdag var den helt hvit, og i går kom fargen. Jeg tror kanskje babyplan sine er litt FOR sensitive noen ganger.
TakkDet er veldig tungt og leit å se… det er så vanskelig når man får håpet opp også blir så skuffa.. Håper virkelig for deg neste pp![]()
Håpet er ikke ute før tanta har kommet..Jeg har fått falsk skygge på disse også. Skjønner ikke hvorfor ender jeg opp med å kjøpe det samme hele tiden. Det er nok bare en skygge og ingen strekk. All håp er ute nå!!!
Skjønner.. og skjønner tankene dine mtp historikken dinJeg hadde tatt en digitalt med + tegnet på morgen og den var negativt. Denne kjøpte jeg nylig og hadde ikke tisset på 4 timer. Synes jeg ser bare en skygge men burde vært sterkere nå siden jeg har fått svake strekker på babyplan strimler.![]()
Jeg kan ikke disse testene, men er de ikke sånne man tar litt senere? Slår fremdeles strimlene ut da?Nå har jeg mistet all håpet. 10/11 dpo. Hadde ikke flere babyplan tester og kjøpte denne på et apotek. Den skulle vært positivt nå om jeg var gravid. Er så knust nå!!
Det står jo 6 dager tidligere enn forventet mens. Fikk positiv på samme test 3 dager før ikm på første barnet.Jeg kan ikke disse testene, men er de ikke sånne man tar litt senere? Slår fremdeles strimlene ut da?