❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg tok en test i morgest 07:30 10DPO, den var så hvit som jeg bare skulle ønske tennene mine hadde vært :angel4 Er det bare jeg som får forhåpninger når man får et helt nytt symptom som tar helt kaka på en? Lå med (luft?)smerter midt på mellom livmor og navle fra 19-21 i går før det kom en skikkelig sånn røsk og stabb i livmora som varte 10 sek før det endelig ble bedre :bored: Har ikke hatt noe siden :bookworm: La meg drømme om sen implantasjon 9DPO og at det ikke var liningen som løsnet :nailbiting: Mulig ventet mens i morgen :arghh: Men lite tegn foreløpig…

Guttungen velger såklart morgenen i dag å snakke om baby... Noe vi aldri har snakket mye om med han. men han plapret og plapret, og det var "baby baby baby". Kaaaaanskje lov å tolke det positivt? :p jeg er rundt 9dp i dag. Sist graviditet var testen 9dpo negativ, jeg testet ikke 10dpo men klar og tydelig 11dpo. Selv om jeg ikke har troen, er jo forhåpningene der likevel! Så spørs det om jeg klarer å vente til lørdag, eller om jeg ryker på en test i dag eller/og i morgen. Jeg har vært så støl i magen og hatt så mye murringer, men når har det gitt seg.

Nå har jeg mistet all håpet. 10/11 dpo. Hadde ikke flere babyplan tester og kjøpte denne på et apotek. Den skulle vært positivt nå om jeg var gravid. Er så knust nå!!
Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men er det ikke en strek der da? :oops:

Eller er det en sånn test som skal gi plusstegnved positiv test?

Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men er det ikke en strek der da? :oops:

Eller er det en sånn test som skal gi plusstegnved positiv test?
Jeg hadde tatt en digitalt med + tegnet på morgen og den var negativt. Denne kjøpte jeg nylig og hadde ikke tisset på 4 timer. Synes jeg ser bare en skygge men burde vært sterkere nå siden jeg har fått svake strekker på babyplan strimler. :sad010

Nå har jeg mistet all håpet. 10/11 dpo. Hadde ikke flere babyplan tester og kjøpte denne på et apotek. Den skulle vært positivt nå om jeg var gravid. Er så knust nå!!
Leit å se, jeg håpte for deg :Heartred
Jeg vet virkelig hvor vondt det er etter en MA når man ikke vet hvor lang tid det tar. Fasit her er nå 6 pp, som er 5 pp mer enn det jeg pleier å bruke. Hormonene er nok litt på tur etter noe sånt, og det er mulig det er tilfellet hos deg også :Heartred
Ellers vil jeg egentlig råde deg til å ikke bruke babyplan tidligtest. Det virker som om du er lik meg og får masse skygger på de, og denne prosessen er ekstra dritt når man begynner å få opp håpet også knuses det

Leit å se, jeg håpte for deg :Heartred
Jeg vet virkelig hvor vondt det er etter en MA når man ikke vet hvor lang tid det tar. Fasit her er nå 6 pp, som er 5 pp mer enn det jeg pleier å bruke. Hormonene er nok litt på tur etter noe sånt, og det er mulig det er tilfellet hos deg også :Heartred
Ellers vil jeg egentlig råde deg til å ikke bruke babyplan tidligtest. Det virker som om du er lik meg og får masse skygger på de, og denne prosessen er ekstra dritt når man begynner å få opp håpet også knuses det
Åh dette er virkelig tungt. Jeg hadde aldri skygger/svak strekk med de testene der før MA plutselig de 2 siste pp har de gitt meg svake strekker noe som resulterer i kortvarig lykke. :arghh:Jeg skal minimere å bruke babyplan strimler fremover. Hvilke merke bruker du nå? Make sure? Isåfall hvilken farge for det finnes rosa og blå farge?

Åh dette er virkelig tungt. Jeg hadde aldri skygger/svak strekk med de testene der før MA plutselig de 2 siste pp har de gitt meg svake strekker noe som resulterer i kortvarig lykke. :arghh:Jeg skal minimere å bruke babyplan strimler fremover. Hvilke merke bruker du nå? Make sure? Isåfall hvilken farge for det finnes rosa og blå farge?
Jeg bruker Makesure ja. De rosa er tidligtestene og de blå vanlige. Jeg bestiller de tidlige fra farmasiet. Aldri opplevd skygge på de når jeg leser av innenfor tiden. På tirsdag var den helt hvit, og i går kom fargen. Jeg tror kanskje babyplan sine er litt FOR sensitive noen ganger.

Det er veldig tungt og leit å se… det er så vanskelig når man får håpet opp også blir så skuffa.. Håper virkelig for deg neste pp❤️

Jeg bruker Makesure ja. De rosa er tidligtestene og de blå vanlige. Jeg bestiller de tidlige fra farmasiet. Aldri opplevd skygge på de når jeg leser av innenfor tiden. På tirsdag var den helt hvit, og i går kom fargen. Jeg tror kanskje babyplan sine er litt FOR sensitive noen ganger.
Takk for oppklaring. Skal bestille de nå. Må jo bare vente på tr denne pp. kanskje det blir inseminering neste pp om mannen er med på det.

Jeg hadde tatt en digitalt med + tegnet på morgen og den var negativt. Denne kjøpte jeg nylig og hadde ikke tisset på 4 timer. Synes jeg ser bare en skygge men burde vært sterkere nå siden jeg har fått svake strekker på babyplan strimler. :sad010
Skjønner.. og skjønner tankene dine mtp historikken din :Heartpink Men håpet er vel ikke helt ute enda..? :Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp