Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Jeg håper at jeg tar feilSkjønner.. og skjønner tankene dine mtp historikken dinMen håpet er vel ikke helt ute enda..?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper at jeg tar feilSkjønner.. og skjønner tankene dine mtp historikken dinMen håpet er vel ikke helt ute enda..?
![]()
Det gjør jeg ogsåJeg håper at jeg tar feil![]()
Jeg kjenner det murrer masse i livmoren, får vondt når jeg reiser meg opp fort.. er også veldig øm, masse luft i magen, migrene, ømme bryster kjenner det skjer noe der å, trøtt. Haha alt på en gang liksomDere som har antydning til streker, har dere noen symptomer eller indikatorer også?
Oi det var jo en hel del det! Bra med ting og tang på gang da, men likevell slitsomt sikkertJeg kjenner det murrer masse i livmoren, får vondt når jeg reiser meg opp fort.. er også veldig øm, masse luft i magen, migrene, ømme bryster kjenner det skjer noe der å, trøtt. Haha alt på en gang liksom
Jeg ser! Men ellers ingen særlig erfaring med tester daKjøpte en pakke med makesure strimler. Tok denne nå. Er det ikke en skygge der på denne også? Hvordan er disse testene ifh skygger og falske strekker?
Vis vedlegget 457254
Enda tidlig da, så ikke gi opp håpet!Gratulerer så mye til alle dere med babystrekerHer er det blendahvit test på 8 DPO
Ser tydelig strek der da!Myst på denne en stund nå, men den er vel litt tydeligere enn i går eller?![]()
Jeg ser strek, spennende!!Klarte ikke vente 1 time én gang
Synes jeg skimter antydning til en strek jegeller er jeg den eneste?
![]()
SammeJeg har altså så stikkinger i magen atte hva. Kan liksom ikke huske at jeg har hatt det tidligere sykluser annet enn rett før mensen. Jeg er fortsatt tidlig så prøver å ikke teste ennå. Men leter jo etter symptomer.
Ikke sant. Det er lange uker altså. Jeg fikk ikke positiv test før ikm med første så et håp, men spørs om det ikke blir noen tidlig tester i helgen.SammeJeg har tidenes luftsmerter og har hatt vondt i magen innimellom, av og på, pleier ikke ha sånn.. dragninger øverst i livmor, ikke tung i livmor som ved PMS.. Men negativ test 10dpo morgenurin.