Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sparte i 4 timer før jeg gikk på do, bare for at dette skulle skje:Haha lykke til med testingen, gleder meg til å se![]()
Å nei… så frustrerendeSparte i 4 timer før jeg gikk på do, bare for at dette skulle skje:
Og så kastet jeg selvfølgelig urinen før jeg oppdaget at testen ikke funket![]()
Tror kanskje jeg bare venter til i morgen daÅ nei… så frustrerendeprøver du igjen senere i dag eller klarer du å vente til i morgen?
Haha ja, kanskje like greit! Spennende i morgen daTror kanskje jeg bare venter til i morgen da![]()
Ser den lettÅ hva jeg fikk nåser den mye bedre selv
Sniker her inne fra juni gruppa hvor du var med i starten. Så glad på dine vegne! Krysser alt jeg har!Vis vedlegget 457178Vis vedlegget 457179
Søvnløsheten har kicket inn allerede, men hva betyr vel det nå
Krysser fingrene for god nok stigning på strimmelen. Ser ikke veldig forskjell selv enda, men får se igjen i morgen!
Klarte ikke vente 1 time én gangHaha ja, kanskje like greit! Spennende i morgen da![]()
Tusen takk for det kjære deg! Satser på at det går bedre denne gangenSniker her inne fra juni gruppa hvor du var med i starten. Så glad på dine vegne! Krysser alt jeg har!
Kan skimte en strek ja!Klarte ikke vente 1 time én gang
Synes jeg skimter antydning til en strek jegeller er jeg den eneste?
![]()
Blir veldig spennende å se i morgenJeg dør!!![]()
Åhh håper morgendagens test viser en tydeligere strekBlir veldig spennende å se i morgen![]()
Jaa! Savner virkelig en "krysser fingrene" emoji herÅhh håper morgendagens test viser en tydeligere strek![]()
Savner mange emojis her!Jaa! Savner virkelig en "krysser fingrene" emoji her![]()
Næmmen faderååååSparte i 4 timer før jeg gikk på do, bare for at dette skulle skje:
Og så kastet jeg selvfølgelig urinen før jeg oppdaget at testen ikke funket![]()
Ja jeg skimter jeg ogKlarte ikke vente 1 time én gang
Synes jeg skimter antydning til en strek jegeller er jeg den eneste?
![]()
iiiih kan ikke tro detJa jeg skimter jeg ogDette ble plutselig enda mer spennende!
Håper vi ender opp i samme termingruppe denne gang!Så gøy med positive tester! Her er det kun 1 dpo, så får kose meg med oppdateringer hos dere andre i ventetiden![]()