❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg har ikke flere tester igjen, brukte opp den siste jeg hadde. Sent på kveld enda, vet det var veldig dumt. Men jeg var våken kl.04. og var så tørst og drakk vann. Kl08. tok en CB digitalt med + eller ~ tegnet og da var den negativt. Håper det ble negativt pga utvannet urin, og fargen på urin var veldig lys. Venter på en babyplan pakke håper den kommer i posten idag.

Så mange fine tester :woot: :smiley-bounce012 :dummy1: ble negativ tidlig test 7 og 8 dpo (idag) farmasiet pakken skal komme i morgen, så røyk de begge 2 :hilarious:
På vidi pharma testen kunne man godt se der hvor streken skulle vært, men ikke noe lure strek da den var veldig blank og hvit. Så den gir hvertfall ikke skygger. Godt med fargestoff var det å i den.

Så mange fine tester :woot: :smiley-bounce012 :dummy1: ble negativ tidlig test 7 og 8 dpo (idag) farmasiet pakken skal komme i morgen, så røyk de begge 2 :hilarious:
På vidi pharma testen kunne man godt se der hvor streken skulle vært, men ikke noe lure strek da den var veldig blank og hvit. Så den gir hvertfall ikke skygger. Godt med fargestoff var det å i den
Enda tidlig så spennende å se de neste dagene :joyful:

På vidi pharma testen kunne man godt se der hvor streken skulle vært, men ikke noe lure strek da den var veldig blank og hvit. Så den gir hvertfall ikke skygger. Godt med fargestoff var det å i den.
Blir spennende å se! For to dager siden kunne jeg også bare se den hvite streken, men i går ble den farget, så det snur fort :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp