Jaaaa! Det må det bareDet var meg i går!Nå må det jo gå veien for oss
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa! Det må det bareDet var meg i går!Nå må det jo gå veien for oss
![]()
SerÅ hva jeg fikk nåser den mye bedre selv
Ser på den nederste joooo!!Med blits og vanlig test
Wooow gratulerer så mye, letrozol har gjort jobbenVis vedlegget 457178Vis vedlegget 457179
Søvnløsheten har kicket inn allerede, men hva betyr vel det nå
Krysser fingrene for god nok stigning på strimmelen. Ser ikke veldig forskjell selv enda, men får se igjen i morgen!
Ja, tydeligvis! Oppdaterte akkurat letrozol-tråden nåWooow gratulerer så mye, letrozol har gjort jobben![]()
Åh virkelig jeg ble så glad på din vegneJa, tydeligvis! Oppdaterte akkurat letrozol-tråden nå![]()
Den der er positivt!! Baby streeekkkMyst på denne en stund nå, men den er vel litt tydeligere enn i går eller?![]()
Tusen takkÅh virkelig jeg ble så glad på din vegneJeg ble også gravid med første runde med letrozol etter 1,5 år prøving sist gang. Lykken var stor
![]()
Rosa!! Det må jo være babyMyst på denne en stund nå, men den er vel litt tydeligere enn i går eller?![]()
Rosa!! Det må jo være baby![]()
HåååperDen der er positivt!! Baby streeekkk![]()
Enda tidlig så spennende å se de neste dageneSå mange fine tester![]()
![]()
ble negativ tidlig test 7 og 8 dpo (idag) farmasiet pakken skal komme i morgen, så røyk de begge 2
På vidi pharma testen kunne man godt se der hvor streken skulle vært, men ikke noe lure strek da den var veldig blank og hvit. Så den gir hvertfall ikke skygger. Godt med fargestoff var det å i den
Blir spennende å se! For to dager siden kunne jeg også bare se den hvite streken, men i går ble den farget, så det snur fortSå mange fine tester![]()
![]()
ble negativ tidlig test 7 og 8 dpo (idag) farmasiet pakken skal komme i morgen, så røyk de begge 2
På vidi pharma testen kunne man godt se der hvor streken skulle vært, men ikke noe lure strek da den var veldig blank og hvit. Så den gir hvertfall ikke skygger. Godt med fargestoff var det å i den.
Haha lykke til med testingen, gleder meg til å seHer var det mye å oppdatere seg på siden jeg sist var inne!Gratulerer til alle som har fått babystrek!
Dette er altså så spennende! Håper vi andre følger etter
Jeg er 7 dpo i dag - og vi vet alle hva det betyr*gjør klar testen*
![]()
Innså nå at jeg ikke har noen test i morgen tidlig daBlir spennende å se! For to dager siden kunne jeg også bare se den hvite streken, men i går ble den farget, så det snur fort![]()
Baby strekMyst på denne en stund nå, men den er vel litt tydeligere enn i går eller?![]()