❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Ikke sant. Det er lange uker altså. Jeg fikk ikke positiv test før ikm med første så et håp, men spørs om det ikke blir noen tidlig tester i helgen.
Det er godt å høre. Jeg har «ventet mens» i morgen da jeg har kun 11 dager L-fase og ca 28 dager syklus :nailbiting: Ja vanskelig å ikke begynne, noen få får jo veeeeeldig tidlig antydning :nailbiting: Men de aller fleste mellom 11-14 DPO har jeg fått inntrykk av :Heartred

Nå har jeg mistet all håpet. 10/11 dpo. Hadde ikke flere babyplan tester og kjøpte denne på et apotek. Den skulle vært positivt nå om jeg var gravid. Er så knust nå!!
Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men jeg ser en svak strek der? Disse har jeg fått sånn svak strek på ca 11 dpo.

Det er godt å høre. Jeg har «ventet mens» i morgen da jeg har kun 11 dager L-fase og ca 28 dager syklus :nailbiting: Ja vanskelig å ikke begynne, noen få får jo veeeeeldig tidlig antydning :nailbiting: Men de aller fleste mellom 11-14 DPO har jeg fått inntrykk av :Heartred
Klarer ikke helt å huske, men går du på progesteronstøtte?

Jeg hadde egentlig IKM i dag, (lutealfase på 7 dager) men går på cyclogest. Veldig rart at den ikke har kommet. Det funker liksom :laughing002

Har du erfaringer med make sure? Dette er første gangen jeg bruker dem, kjøpte på meny idag da jeg var tom for babyplan strimler. Fikk anbefaling fra en på gruppen her om å bruke disse da de ikke gir falske strekker hvertfall bedre enn babyplan.
Har brukt de litt og har aldri fått skygge/falske streker på mine :smiley-bounce012

Har du erfaringer med make sure? Dette er første gangen jeg bruker dem, kjøpte på meny idag da jeg var tom for babyplan strimler. Fikk anbefaling fra en på gruppen her om å bruke disse da de ikke gir falske strekker hvertfall bedre enn babyplan.
Jeg bruker makesure :) Mine har alltid være blendahvite når jeg ikke har vært gravid, mens nå for første gang var det noe på testen jeg tok i dag. Godt å høre at andre har erfaringen at de ikke gir falske streker :joyful::Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp