Er ikke all antibiotika man skal bruke når man er gravid (om du er gravid) så du burde be om en du kan bruke om du er gravid.Fått antibiotika mot uvi i dag 6 dpo, det har vel ikke noe å si å begynne på den i dag sant ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke all antibiotika man skal bruke når man er gravid (om du er gravid) så du burde be om en du kan bruke om du er gravid.Fått antibiotika mot uvi i dag 6 dpo, det har vel ikke noe å si å begynne på den i dag sant ?
Nei, for vi dro på hytta den 2 mars og var der til 8 mars. Å alt i kroppen da tilsa at EL var mens vi var der. Alt fra slim til smerter. Men så slapp aldri det slimet... å kom masse i dag så da mått jeg bare teste. Sorry for TMIOi! Fikk du positiv tidligere i syklusen?

Wow! Hehe neida, ingen TMI her, jeg har også lagt ut om eggehvitene jeg har skilt nedi doNei, for vi dro på hytta den 2 mars og var der til 8 mars. Å alt i kroppen da tilsa at EL var mens vi var der. Alt fra slim til smerter. Men så slapp aldri det slimet... å kom masse i dag så da mått jeg bare teste. Sorry for TMI![]()

Fikk furadantin, tenkte ikke på å spørre når jeg hentet ut da jeg var så stressaEr ikke all antibiotika man skal bruke når man er gravid (om du er gravid) så du burde be om en du kan bruke om du er gravid.

Så kjedelig å være en uke senere enn man tror daHva i alle dager foregår.... merka jeg aldri slutta å produsere slim, så tok en EL test i dag. Teststreken e plutselig sterkere en kontrollen. Sku ha el den 6, ikke nå.
O yes, ikke skjønt noe av den her kroppen denne uka men skjønner jo nåSå kjedelig å være en uke senere enn man tror da
Blir aksjer i kveld også da for sikkerhetsskyld?![]()
heldigvis har vi også holdt på med det sånn ca annahver dag, for det hadde han lest var lurt 
Beklager viss jeg bare dukka opp i en diskusjon, er ny her og fant ikke ut hvordan jeg startet ny trådHei
Kan noen som har opplevd lignende hjelpe. Jeg vet jeg kan vente noen dager men det er vanskelig. 11.02 spontanaborterte jeg naturlig og det var tidlig siden det også var datoen for IKM. I dag er min neste IKM men ingen mensen, har følt mange tegn men blir ikke klok på om det er innbilt eller riktig. Har noen opplevd å et slikt resultat på test og det er ikke positivt? Fikk samme sist da det endte i å miste.
Ta og kjøp deg Tranbær Juice og drikk helle. Og drikk vann med sitronSå kjedelig å være en uke senere enn man tror da
Blir aksjer i kveld også da for sikkerhetsskyld?![]()
Du skriver at du mistet tidlig, hvor tidlig da? Kan det være hcg fra forrige graviditet som henger igjen?Hei
Kan noen som har opplevd lignende hjelpe. Jeg vet jeg kan vente noen dager men det er vanskelig. 11.02 spontanaborterte jeg naturlig og det var tidlig siden det også var datoen for IKM. I dag er min neste IKM men ingen mensen, har følt mange tegn men blir ikke klok på om det er innbilt eller riktig. Har noen opplevd å et slikt resultat på test og det er ikke positivt? Fikk samme sist da det endte i å miste.

Hadde jo vært veldig fint om jeg fikk så fine tester som deg når jeg tester, som en belønning for å ikke være testetøsGodt poeng!
Så bra at du greier å vente med og teste. Det gjorde virkelig godt for psyken min i denne siste pp-en vi hadde
Fikk du gjort behandlingen for det som ble funnet på prøvene dine?
Da er det en ny graviditet, gratulererSiden jeg begynte å blø på IKM dagen så blir det i uke 4. Det ikke hcg som henger igjen for har tatt innvendig ultralyd på etterkontroll og blodprøver som viste at jeg ikke hadde mer hcg i systemet. Jeg får vell bare vente å setakk for svar
![]()
håper denne sitter til mål Jeg synes absolutt den ser positiv ut!Hei

Noen med noen erfaringer der? Positiv EL test men lukket tapp?Ikke akkurat det samme, men litt det samme. Jeg hadde alvorlige celleforandringer nedentil og måtte operere bort noe av livmortappen. Etter dette la det seg arrvev over livnortappen. Ble likevel gravid på første forsøk kort tid etterpå i 2022Her ser det ut som EL kommer litt tidlig, noe som på en måte er bra da, men samtidig litt dumt siden vi i teorien ikke kan ha noe aksjelegging før i morra og siste var på lørdag. Blir nok en tlf til Gyn for å høre om vi kan i dag da jeg ikke har blødd noe siden mandag rett etter timen, annet enn litt rosa på papiret. Står jo på alle nettsider at det er lov så lenge en ikke blør
Men selve tappen er jo helt lukket, og det er sikkert pga prøvetakingenNoen med noen erfaringer der? Positiv EL test men lukket tapp?