❤️ IKM Uke 12 + 13 ❤️

Fått antibiotika mot uvi i dag 6 dpo, det har vel ikke noe å si å begynne på den i dag sant ?
Er ikke all antibiotika man skal bruke når man er gravid (om du er gravid) så du burde be om en du kan bruke om du er gravid.

Oi! Fikk du positiv tidligere i syklusen?
Nei, for vi dro på hytta den 2 mars og var der til 8 mars. Å alt i kroppen da tilsa at EL var mens vi var der. Alt fra slim til smerter. Men så slapp aldri det slimet... å kom masse i dag så da mått jeg bare teste. Sorry for TMI :scared007

Nei, for vi dro på hytta den 2 mars og var der til 8 mars. Å alt i kroppen da tilsa at EL var mens vi var der. Alt fra slim til smerter. Men så slapp aldri det slimet... å kom masse i dag så da mått jeg bare teste. Sorry for TMI :scared007
Wow! Hehe neida, ingen TMI her, jeg har også lagt ut om eggehvitene jeg har skilt nedi do :laughing001

Er ikke all antibiotika man skal bruke når man er gravid (om du er gravid) så du burde be om en du kan bruke om du er gravid.
Fikk furadantin, tenkte ikke på å spørre når jeg hentet ut da jeg var så stressa :woot:
I følge google går det helt fint å bruke den, til nøds kan jeg nok vente med å ta den noen dager til da jeg allerede har gått i 2-3 uker sannsynligvis med uvi :bag:

Hva i alle dager foregår.... merka jeg aldri slutta å produsere slim, så tok en EL test i dag. Teststreken e plutselig sterkere en kontrollen. Sku ha el den 6, ikke nå.
Så kjedelig å være en uke senere enn man tror da :wtf:
Blir aksjer i kveld også da for sikkerhetsskyld? :cool:

Hei☺️
Kan noen som har opplevd lignende hjelpe. Jeg vet jeg kan vente noen dager men det er vanskelig. 11.02 spontanaborterte jeg naturlig og det var tidlig siden det også var datoen for IKM. I dag er min neste IKM men ingen mensen, har følt mange tegn men blir ikke klok på om det er innbilt eller riktig. Har noen opplevd å et slikt resultat på test og det er ikke positivt? Fikk samme sist da det endte i å miste.

Vedlegg

• IMG_4888.jpeg
    IMG_4888.jpeg
    366,6 KB · Visninger: 60
  • IMG_4887.jpeg
    IMG_4887.jpeg
    398 KB · Visninger: 57
  • IMG_4889.jpeg
    IMG_4889.jpeg
    449,7 KB · Visninger: 59
  • IMG_4890.jpeg
    IMG_4890.jpeg
    429,5 KB · Visninger: 59
  • IMG_4893.jpeg
    IMG_4893.jpeg
    651,5 KB · Visninger: 55
  • IMG_4894.jpeg
    IMG_4894.jpeg
    1 MB · Visninger: 60
Hei☺️
Kan noen som har opplevd lignende hjelpe. Jeg vet jeg kan vente noen dager men det er vanskelig. 11.02 spontanaborterte jeg naturlig og det var tidlig siden det også var datoen for IKM. I dag er min neste IKM men ingen mensen, har følt mange tegn men blir ikke klok på om det er innbilt eller riktig. Har noen opplevd å et slikt resultat på test og det er ikke positivt? Fikk samme sist da det endte i å miste.
Beklager viss jeg bare dukka opp i en diskusjon, er ny her og fant ikke ut hvordan jeg startet ny tråd‍♀️

Så kjedelig å være en uke senere enn man tror da :wtf:
Blir aksjer i kveld også da for sikkerhetsskyld? :cool:
Ta og kjøp deg Tranbær Juice og drikk helle. Og drikk vann med sitron :) UVI bakteriene liker ikke det sure miljøet. Se om det hjelper for du evt tar de tablettene. Du skal drikke 2 L om dagen ca for å få tisset så mye som mulig

Hei☺️
Du skriver at du mistet tidlig, hvor tidlig da? Kan det være hcg fra forrige graviditet som henger igjen?
Håper testen har økt i morgen og at det er en ny spire :love7

Godt poeng!

Så bra at du greier å vente med og teste. Det gjorde virkelig godt for psyken min i denne siste pp-en vi hadde ❤️
Fikk du gjort behandlingen for det som ble funnet på prøvene dine?
Hadde jo vært veldig fint om jeg fikk så fine tester som deg når jeg tester, som en belønning for å ikke være testetøs :hilarious:

Jepp, jeg tok behandling fra 1-6 dpo :)

Siden jeg begynte å blø på IKM dagen så blir det i uke 4. Det ikke hcg som henger igjen for har tatt innvendig ultralyd på etterkontroll og blodprøver som viste at jeg ikke hadde mer hcg i systemet. Jeg får vell bare vente å se ☺️ takk for svar ☺️

Siden jeg begynte å blø på IKM dagen så blir det i uke 4. Det ikke hcg som henger igjen for har tatt innvendig ultralyd på etterkontroll og blodprøver som viste at jeg ikke hadde mer hcg i systemet. Jeg får vell bare vente å se ☺️ takk for svar ☺️
Da er det en ny graviditet, gratulerer :woot: :love7håper denne sitter til mål ❤️

Ta deg gjerne en tur innom November termingruppen, der finner du flere ny-gravide med termin i november :)

Har testet med clearblue advance digital etter EL siden lørdag, helt til i går var de på lav fertilitet ☺️ og plutselig i dag var den på maksimal så når jeg la inn i flo så endret EL seg til 12/3 og IKM til 28/3 ☺️
Ble plutselig litt hastverk her i kveld

Hei☺️
Jeg synes absolutt den ser positiv ut! :smiley-bounce012

Her ser det ut som EL kommer litt tidlig, noe som på en måte er bra da, men samtidig litt dumt siden vi i teorien ikke kan ha noe aksjelegging før i morra og siste var på lørdag. Blir nok en tlf til Gyn for å høre om vi kan i dag da jeg ikke har blødd noe siden mandag rett etter timen, annet enn litt rosa på papiret. Står jo på alle nettsider at det er lov så lenge en ikke blør :angelic:

Men selve tappen er jo helt lukket, og det er sikkert pga prøvetakingen:crybaby2Noen med noen erfaringer der? Positiv EL test men lukket tapp?

Vedlegg

• IMG_4270.jpeg
    IMG_4270.jpeg
    189,9 KB · Visninger: 46
Her ser det ut som EL kommer litt tidlig, noe som på en måte er bra da, men samtidig litt dumt siden vi i teorien ikke kan ha noe aksjelegging før i morra og siste var på lørdag. Blir nok en tlf til Gyn for å høre om vi kan i dag da jeg ikke har blødd noe siden mandag rett etter timen, annet enn litt rosa på papiret. Står jo på alle nettsider at det er lov så lenge en ikke blør :angelic:

Men selve tappen er jo helt lukket, og det er sikkert pga prøvetakingen:crybaby2Noen med noen erfaringer der? Positiv EL test men lukket tapp?
Ikke akkurat det samme, men litt det samme. Jeg hadde alvorlige celleforandringer nedentil og måtte operere bort noe av livmortappen. Etter dette la det seg arrvev over livnortappen. Ble likevel gravid på første forsøk kort tid etterpå i 2022 :D Det hele gikk kjempebra, men måtte mekanisk få fjernet arrvevet under fødselen. Så tenker det kan gå helt fint selv om det kjennes ut som tappen er lukket. Skal jo bare under millimeteren til for at svømmerne finner veien:happy:

Håper du får positivt svar hos gyn så dere kan kjøre på med aksjelegging i dag :Heartpink

Back
Topp