❤️ IKM uke 11 ❤️

Herlig! Var du i termingruppen da?
Jeg hadde termin 8.mai og kom inn på føden sent 10. Husker jeg holdt på å gå på veggene, var så lei meg og deprimert for hver dag som gikk over (var jo kanppe to dager:hilarious:), men jeg våknet å bare gråt fordi ingenting hadde skjedd enda:p

Håper det sitter for oss alle denne PP <3
Ja jeg var det <3 het Verri25/26 da :wacky: åja, ja det skjønner jeg :/ jeg hadde mye modning i forkant så ble 100 prosent sykemeldt 2 mnd før så ikke mini skulle komme for tidlig <3 men jeg fikk jo fødselsdepresjon da som var helt uvirkelig vondt... Hadde aldri sett for meg å få det siden han var så så etterlengtet og så så ønsket.. Men det kan ramme hvem som helst... Livredd for å få det igjen så når jeg blir gravid igjen skal jeg kreve oppfølging :) jaa det håper jeg også <3 tvi tvi

Ja jeg var det <3 het Verri25/26 da :wacky: åja, ja det skjønner jeg :/ jeg hadde mye modning i forkant så ble 100 prosent sykemeldt 2 mnd før så ikke mini skulle komme for tidlig <3 men jeg fikk jo fødselsdepresjon da som var helt uvirkelig vondt... Hadde aldri sett for meg å få det siden han var så så etterlengtet og så så ønsket.. Men det kan ramme hvem som helst... Livredd for å få det igjen så når jeg blir gravid igjen skal jeg kreve oppfølging :) jaa det håper jeg også <3 tvi tvi
Ååh, det kan jeg tenke meg var tungt. Håper du slipper unna denne gangen! Kan virkelig ramme hvem som helst.. <3
Så kjekt, da har jo vi vært i samme termingruppe før alle tre. Håper vi kommer i samme gruppe nå også da :happy:

Ååh, det kan jeg tenke meg var tungt. Håper du slipper unna denne gangen! Kan virkelig ramme hvem som helst.. <3
Så kjekt, da har jo vi vært i samme termingruppe før alle tre. Håper vi kommer i samme gruppe nå også da :happy:
Ja håper jeg også <3 jaa hvor gøy hadde ikke det vært :D *håper håper håper*

Jeg fikk min datter den 11.mai 2019:p Fikk du i 2019 også?
Vi fikk henne etter 2 uker uten prevansjon.. Så jeg er ikke helt innstilt på flere PP :hilarious::facepalm:

Bare 1 dag mellom våre, husker vi ventet og ventet på at dagen vår skulle komme:angelic::angelic:
Haha ja de dagene var seige :hilarious: gikk 4 dager over.. og 8 med førstemann!! :eek::eek:

Ingen tempøkning i dag så jammen har jeg visst ikke hatt el enda :eek: cd20!
Du er ikke alene om det, venter på el her også!:happy: Tror jeg ser bitte litt øking nå så regner med at den dukker opp i helgen:angelic:

Vedlegg

• 749AB047-D5C9-4B9C-886D-14933E2F181F.jpeg
    749AB047-D5C9-4B9C-886D-14933E2F181F.jpeg
    45,2 KB · Visninger: 58
Ingen tempøkning i dag så jammen har jeg visst ikke hatt el enda :eek: cd20!
Samme her, tempen gikk ned igjen i dag... Men har nok sovet ganske lite og veldig urolig i natt, måtte opp og inn til 1åringen osv. Så ikke sikkert jeg kan stole på tempen i dag, men begynner plutselig å tvile litt på om EL virkelig allerede har vært.

Venter på EL her også :)

Drikker grapefruktjuice (med god effekt!), ligger med beina opp mot veggen etter aksjeinnlegging :dance018 og har ananas klar til etter EL. :D Gjør dere noe spesielt/nytt denne pp?

I dag er jeg på cd14 og ingen el ennå. Pleier å ha el på cd13, men denne gangen tar det tydeligvis litt tid. Det var svak økning på testen i dag, men ikke nok til at det kan bety noe som helst.

Screenshot_20210305-145719~2.png

Drikker grapefruktjuice (med god effekt!), ligger med beina opp mot veggen etter aksjeinnlegging :dance018 og har ananas klar til etter EL. :D Gjør dere noe spesielt/nytt denne pp?
Spennende :) dagen for positiv test og samme dag som positiv test lå jeg litt med bena oppover veggen :p :oops:

Føler du grapefruktjuice funker altså? Hmm. Hvor har du kjøpt det? :)

Skal bruke Conviece pluss, og evt Wild Yam etter EL denne gangen :angelic: Ananas skader der ikke å prøve så jeg skal kjøre på det også:hilarious:

Føler du grapefruktjuice funker altså? Hmm. Hvor har du kjøpt det? :)

Ja kan jo være tilfeldig, men har ikke hatt EL-slim de siste mnd, og fikk det nå :) Kjøpt på kiwi, husker ikke hvilken. Leste at noen her inne anbefalte den fra Bama pga smaken, jeg fikk ikke tak i den og blander ut min med eplejuice for å klare å drikke den :p

Back
Topp