❤️ IKM uke 11 ❤️

Har avventet å bli med i gruppa litt for å se hvordan det ville ligge an med mannens jobb og prøving, men med EL om 4 dager, forhåpentligvis, og sex i dag vil jeg si jeg prøver å holde meg positiv :) satser på jobben til mannen gjør det mulig med en gang eller to til før ventetiden starter:) Er jo så koselig å henge i gruppe før IKM også.
I alle fall; Håpefull94 - 26år - B2 - PP8/5(?, litt usikker på hva jeg skal skrive, for har hatt 8mnd uten prevensjon, men ikke vært aktive prøvere hele den tiden pga jobb o.l) - EL 5.03 - IKM 20.03

Da er den på vei ned, men fortsatt positiv vil jeg si? Det første bildet er fra idag tidlig.. Kjent i hele dag at noe er på gang der nede <3

Vedlegg

• inCollage_20210301_175453395.jpg
    inCollage_20210301_175453395.jpg
    15,8 KB · Visninger: 63
Da er den på vei ned, men fortsatt positiv vil jeg si? Det første bildet er fra idag tidlig.. Kjent i hele dag at noe er på gang der nede <3
På vei ned er den nok ja:)

Maimamma19 - 28år - PP1 - B1 - EL 01.03? - IKM 16.03?

Veldig uregelmessig sykluser. PCOS. Men hadde en positiv EL-test kvelden 28.02 og negativ dagen etter 01.03, så tenker det er det nærmeste jeg kommer :angelic: Og IKM er vanskelig å si da syklusene mine varierer fra 11 dager til 65.... Men iflg. Flo appen blir det rundt den 16.03. Venter i spenning:rolleyes: Har dog liten tro på at det sitter på første forsøk også denne gang!:love7

Oi, her skjer det ting. Er CD10 og fikk plutselig en del EL-slim, syntes det var litt tidlig, pleier å få EL rundt CD17... men tok en EL-test og den var jo nesten positiv allerede? Skjønner ingenting... ser vi ligger litt dårlig an med aksjer, så får prøve å gjøre en innsats de neste par dagene :D
20210302_152815.jpg

Last edited:
Kom noe EL-Slim (tror jeg!) i dag. Har jeg eggløsning i dag da? Eller hadde jeg i går? Eller kommer den nå da? Haha. Im new to this! Positiv EL test på søndag neg. I går..

Noen som vet hva som er «normalt» antall dager fra EL til TR?:happy: Jeg er spent nå, pleier å ha syklus på 29-32 dager og med EL CD 11 blir jo det ganske lenge:bored:

Hei! ☺️

Prøvernr3 - 36 år- PP1- B3- EL 06.03- IKM 20.03

Håper jeg hører til her ! Tok ut spiralen i starten av desember og ventet intenst på tr eller positiv g-test i 3 måneder før jeg omsider fikk mens 20.02. Nå krysser vi alt vi har for stabil syklus allerede og at det klaffer på første pp som jeg tror er nå!
Fra før har jeg en jente født i 2010 og en gutt i 2014. De krevde ingen prøving og satt på første forsøk begge to. Tok oss lang tid å lande på en nr 3, men nå var vi endelig klare!

Last edited:
Noen som vet hva som er «normalt» antall dager fra EL til TR?:happy: Jeg er spent nå, pleier å ha syklus på 29-32 dager og med EL CD 11 blir jo det ganske lenge:bored:

12-16 ;)

EL i dag i følge beregningene! Blir spennende å se om det blir tempøkning i morgen :) har ikke fått somla oss til så mye action men håper det holder. Har ingen el-smerter da, men vet ikke om jeg egentlig pleier å ha det. Resten av tegnene er på plass tror jeg :p
4E46849E-3A4D-408A-8AFB-F7D87903567B.jpeg

Første gang jeg prøver på el tester. Men egentlig så gjør det meg mer stressa:yuck: hadde el-slim igår, og testene går opp å ned uansett. Vet det er flere dager men , får dere noe bra ut av testingen? Vurderer og ikke teste mer , men samtidig klarer jeg ikke la være, tester i hytt å pine, haha :laughing014
Er jo her inne og leser hele dagen og samtidig tester ofte , haha gleder meg iallefall over det å prøve.
Jeg og samboeren har hatt det litt turbulent og skulle prøve i november men jeg freeka ut, og samme med januar ish, men nå for en mnd siden ca falt ting på plass og jeg er lykkeligere en noen gang. Vi har det superfint og det å få ett barn til føles helt perfekt . Vi har en datter på 5 år også og det å gi henne ett søsken er en stor drøm. Håper 2021 eller begynnelsen av 2022 vil gi oss en fin gave :hug003

Vedlegg

• Screenshot_20210303-141858_Premom.jpg
    Screenshot_20210303-141858_Premom.jpg
    22,4 KB · Visninger: 58
  • 20210303_141626.jpg
    20210303_141626.jpg
    24,9 KB · Visninger: 60
Maimamma19 - 28år - PP1 - B1 - EL 01.03? - IKM 16.03?

Veldig uregelmessig sykluser. PCOS. Men hadde en positiv EL-test kvelden 28.02 og negativ dagen etter 01.03, så tenker det er det nærmeste jeg kommer :angelic: Og IKM er vanskelig å si da syklusene mine varierer fra 11 dager til 65.... Men iflg. Flo appen blir det rundt den 16.03. Venter i spenning:rolleyes: Har dog liten tro på at det sitter på første forsøk også denne gang!:love7
Velkommen :Heartred Skjønner godt at du har liten tro på at det klaffer i første PP, men man vet aldri!:angelic:

Oi, her skjer det ting. Er CD10 og fikk plutselig en del EL-slim, syntes det var litt tidlig, pleier å få EL rundt CD17... men tok en EL-test og den var jo nesten positiv allerede? Skjønner ingenting... ser vi ligger litt dårlig an med aksjer, så får prøve å gjøre en innsats de neste par dagene :D
Vis vedlegget 350301
Noen ganger kan El komme tidligere enn forventet, men for meg ser ut som testen er veldig positiv! Har du tatt en ny test etter den? Sank den?:) Bare å hoppe i høyet så snart dere har mulighet!:hilarious:

Kom noe EL-Slim (tror jeg!) i dag. Har jeg eggløsning i dag da? Eller hadde jeg i går? Eller kommer den nå da? Haha. Im new to this! Positiv EL test på søndag neg. I går..
Da ha du nok hatt el! Du har hatt eggløsning på søndag og mandag telles som 1. DPO. Blir spennende :D

En gjennomsnitt syklus varer 28 dager. Men det er veldig varierende for hver kvinne egentlig. Litt vanskelig å svare på det, men du kan finne ut syklusen din med el osv ved å el-teste og tempinga:)

EL i dag i følge beregningene! Blir spennende å se om det blir tempøkning i morgen :) har ikke fått somla oss til så mye action men håper det holder. Har ingen el-smerter da, men vet ikke om jeg egentlig pleier å ha det. Resten av tegnene er på plass tror jeg :p
Vis vedlegget 350416
Spent på om tempen øker i dag! Oppdater gjerne:)

Hei! ☺️

Prøvernr3 - 36 år- PP1- B3- EL 06.03- IKM 20.03

Håper jeg hører til her ! Tok ut spiralen i starten av desember og ventet intenst på tr eller positiv g-test i 3 måneder før jeg omsider fikk mens 20.02. Nå krysser vi alt vi har for stabil syklus allerede og at det klaffer på første pp som jeg tror er nå!
Fra før har jeg en jente født i 2010 og en gutt i 2014. De krevde ingen prøving og satt på første forsøk begge to. Tok oss lang tid å lande på en nr 3, men nå var vi endelig klare!
Velkommen:Heartred

Dette blir spennende om det skal være like enkelt som de to forrige! Lykke til :Heartred

Back
Topp