Har avventet å bli med i gruppa litt for å se hvordan det ville ligge an med mannens jobb og prøving, men med EL om 4 dager, forhåpentligvis, og sex i dag vil jeg si jeg prøver å holde meg positiv
satser på jobben til mannen gjør det mulig med en gang eller to til før ventetiden starter
Er jo så koselig å henge i gruppe før IKM også.
I alle fall; Håpefull94 - 26år - B2 - PP8/5(?, litt usikker på hva jeg skal skrive, for har hatt 8mnd uten prevensjon, men ikke vært aktive prøvere hele den tiden pga jobb o.l) - EL 5.03 - IKM 20.03
I alle fall; Håpefull94 - 26år - B2 - PP8/5(?, litt usikker på hva jeg skal skrive, for har hatt 8mnd uten prevensjon, men ikke vært aktive prøvere hele den tiden pga jobb o.l) - EL 5.03 - IKM 20.03

Og IKM er vanskelig å si da syklusene mine varierer fra 11 dager til 65.... Men iflg. Flo appen blir det rundt den 16.03. Venter i spenning

Jeg er spent nå, pleier å ha syklus på 29-32 dager og med EL CD 11 blir jo det ganske lenge

hadde el-slim igår, og testene går opp å ned uansett. Vet det er flere dager men , får dere noe bra ut av testingen? Vurderer og ikke teste mer , men samtidig klarer jeg ikke la være, tester i hytt å pine, haha 

Skjønner godt at du har liten tro på at det klaffer i første PP, men man vet aldri!