❤️ IKM uke 11 ❤️

ja så det, men det stod i pakningsvedlegget at det skulle følgt med :hilarious::hilarious:

Kjente stikinga veldig så trur eg aldri kommer til å gjøre det selv om eg må ta igjen :hilarious: men håper dette blir siste gang :shy:

Stakk du rett inn?
Jeg kjenner det knapt, men kanskje jeg er bedre polstret enn deg! :joyful:
Jeg krysser fingrene for at spiren sitter denne gang og at du slipper å gjøre det igjen. ;)
Jeg har fått positiv graviditetstest i dag, så hååååper spiren klamrer seg fast!:happy:

Stakk du rett inn?
Jeg kjenner det knapt, men kanskje jeg er bedre polstret enn deg! :joyful:
Jeg krysser fingrene for at spiren sitter denne gang og at du slipper å gjøre det igjen. ;)
Jeg har fått positiv graviditetstest i dag, så hååååper spiren klamrer seg fast!:happy:

Ja trur han stakk den rett inn, valgte å ikkje se på haha ! Men var helt greit, som vanlig blodprøve, man kjenner stikket liksom.

Ååå gratulere !!!! Håper den sitter heile veien jaaa :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:wav

Så leit å høre at dere må vente enda lenger, kjære HåpeSpire. Jeg føler veldig med deg og kjenner på samme frustrasjonen og utålmodigheten hver eneste dag. Når klinikken sa at de ikke hadde kapasitet til et nytt forsøk for oss i februar, og det ikke passet for oss i mars og april, så ble dette plutselig en hel evighet å måtte vente til mai :sorry: Men det ble heldigvis litt lettere for hver dag, må bare fokusere på andre ting når vi uansett ikke får gjort noe med situasjonen. Så jeg håper du klarer å få tankene over på noe annet de neste ukene, slik at tiden til innsett bare flyr avgårde! Ta godt vare på deg og kroppen i mellomtiden, og så krysser jeg fingrene for at du får verdens beste premie til slutt :Heartred

Tusen takk for kloke ord ❤ Du har helt rett, det vil nok bli lettere etter hvert. Vi har lagt oss en liten slagplan allerede. Man MÅ bare se fremover!!!

Det kommer litt an på hvordan det blir med denne syklusen og om den blir lengre enn forventet, men det kan hende at det blir mai her også pga jobb. Jeg håper håper håper at du ikke blir nødt til å være med i maigruppa inne på assistert da, men i så fall er det fint med kjentfolk ❤

Der var el-slim på plass, så i morgen begynner jeg å teste etter el :D Noen andre som er i gang med testingen?

Ferdig med el , inseminering og aksjer på egenhånd ! Begynt på progresteronstøtte nå så håper håper :D
Denne ventingen er veldig spennende. Det må være din tur nå!

Denne ventingen er veldig spennende. Det må være din tur nå!

åå jaa håper inderlig :nailbiting:

for deg også , kor lenge har dere prøvd nå ? Denne prøvingen er krevene :shy:

Der var el-slim på plass, så i morgen begynner jeg å teste etter el :D Noen andre som er i gang med testingen?
Jaa er på CD 19 idag og nesten positiv el test så skal ta en ny i kveld <3 begynte å teste tidligere i syklusen, men endelig var den sterk :happy:

åå jaa håper inderlig :nailbiting:

for deg også , kor lenge har dere prøvd nå ? Denne prøvingen er krevene :shy:
Vi har bikket et år nå, men har vært gravid to ganger i 2020. Nå håper jeg bare det kommer en spire som sitter hele veien!

Jaa er på CD 19 idag og nesten positiv el test så skal ta en ny i kveld <3 begynte å teste tidligere i syklusen, men endelig var den sterk :happy:
Da er du ikke langt unna dpo-land:D Pleier du å ha el så seint i syklusen eller var det bare denne gangen det ble sånn?

Vi har bikket et år nå, men har vært gravid to ganger i 2020. Nå håper jeg bare det kommer en spire som sitter hele veien!

uff jaa håper det , må være ubeskrivelig vondt å miste:Heartred

uff jaa håper det , må være ubeskrivelig vondt å miste:Heartred
Det er det virkelig, men nå har jeg bestemt meg for at jeg er ferdig med sånt for resten av mitt liv:pKan jo ikke gjøre annet enn å håpe og håpe♥️

Da er du ikke langt unna dpo-land:D Pleier du å ha el så seint i syklusen eller var det bare denne gangen det ble sånn?
Nei,håper ikke det Jeg sluttet på p pillen i november så syklusen min er uregelmessig.. Men tok utgangspunkt i forrige mnd syklus på 37 dager.. Hehe :happy: slet med veeeeldig uregelmessig sykluser når vi prøvde på #1 for 3 år siden :(.. Men nå tester jeg etter el for å kartlegge syklusen litt og ikke bare for å få det til å klaffe for man får det til å klaffe ved regelmessig sex uansett <3

Det er det virkelig, men nå har jeg bestemt meg for at jeg er ferdig med sånt for resten av mitt liv:pKan jo ikke gjøre annet enn å håpe og håpe♥️

enig neste sitter :Heartred:D

Fikk denne nå :happy: den er vel positiv nå? :oops:

Vedlegg

• IMG_20210228_194955.jpg
    IMG_20210228_194955.jpg
    12 KB · Visninger: 61
Fikk denne nå :happy: den er vel positiv nå? :oops:
Ta gjerne en til imorgen tidlig for å se om streken blir svakere igjen så vet du at det har vært el:p Men for meg ser den positiv ut!:angelic:

Back
Topp