❤️ IKM uke 11 ❤️

så fantastisk at de gjør det !! Hvilken klinikk er du på , om eg kan spørre ? :p

her blir det veldig spennende ja :D føler eg har kroppen med meg denne syklusen så håper virkelig! Håper dokkar nr 2 sitter snart også :D

Klinikk Spiren i Trondheim :) Kan virkelig ikke få skrytt nok av de ❤

Det er såååå godt når kroppen spiller på lag! Det må jo være et godt tegn :)

Klinikk Spiren i Trondheim :) Kan virkelig ikke få skrytt nok av de ❤

Det er såååå godt når kroppen spiller på lag! Det må jo være et godt tegn :)

Så herlig ! Er så viktig med ordentlige støttespillere i denne prossesen, har så mye å si :)

Ånei el testen slo ikkje ut positivt så her må det settes ovitrelle :dead: orker ikkje å gjøre det selv så må kjøre dit mannen er å jobber :hilarious: noen erfaring med ovitrelle er inne ?

Ånei el testen slo ikkje ut positivt så her må det settes ovitrelle :dead: orker ikkje å gjøre det selv så må kjøre dit mannen er å jobber :hilarious: noen erfaring med ovitrelle er inne ?

Syns Ovitrelle var helt uproblematisk :) Gjorde ikke vondt og var lett å sette. Jeg fikk ømme bryster og kvalme av den. Husk at den slår ut på graviditetstester fordi den inneholder HCG, så enten bør du teste ut Ovitrelle eller vente til du er sikker på at den er ute av kroppen før du tester :)

Syns Ovitrelle var helt uproblematisk :) Gjorde ikke vondt og var lett å sette. Jeg fikk ømme bryster og kvalme av den. Husk at den slår ut på graviditetstester fordi den inneholder HCG, så enten bør du teste ut Ovitrelle eller vente til du er sikker på at den er ute av kroppen før du tester :)

Godt å høre ! Satt du den selv?

Ja har lest dette, tenkte eg skulle ta ein test etter 5 dager for å se, litt gøy å se kossen det ser ut med to streker også hahaha. også starte vanlig testing på dag 11 kanskje ? lest at den kan sitte i kroppen i 10 dager ?

Godt å høre ! Satt du den selv?

Ja har lest dette, tenkte eg skulle ta ein test etter 5 dager for å se, litt gøy å se kossen det ser ut med to streker også hahaha. også starte vanlig testing på dag 11 kanskje ? lest at den kan sitte i kroppen i 10 dager ?

Ja, tok den selv :) Men da hadde jeg tross alt allerede satt flere sprøyter i omtrent to uker så jeg hadde begynt å bli rimelig erfaren :P Det er bare å psyke seg opp og gjøre det uten å nøle. You can do it!!!

Høres ut som en god plan :) Innsett ble jo avlyst etter uttaket så jeg testet aldri etterpå. Men jeg hadde en lignende plan :)

Ja, tok den selv :) Men da hadde jeg tross alt allerede satt flere sprøyter i omtrent to uker så jeg hadde begynt å bli rimelig erfaren :p Det er bare å psyke seg opp og gjøre det uten å nøle. You can do it!!!

Høres ut som en god plan :) Innsett ble jo avlyst etter uttaket så jeg testet aldri etterpå. Men jeg hadde en lignende plan :)

hehehe eg kjører til min mann ! Haha da er eg sikker på at sprøyte blir stukke langt nok inn :hilarious: Så nettopp ein video, sto at man skulle tørke over på magen der den skal sprøytes inn med ein «klut» med alkohol, følte det med i pakken ?

hehehe eg kjører til min mann ! Haha da er eg sikker på at sprøyte blir stukke langt nok inn :hilarious: Så nettopp ein video, sto at man skulle tørke over på magen der den skal sprøytes inn med ein «klut» med alkohol, følte det med i pakken ?

Mener det fulgte med ja :) Men hvis ikke går det fint uten også!

Da ble det som jeg fryktet nok en gang, og jeg kan strykes fra lista igjen. Er så lei av IVF og alt rundt nå. Fortvilet og sint.

Lykke til alle dere andre ❤

Jeg var skeptisk de første gangene, så da måtte manne sette den for meg. Kjente det så vidt, og det var ingen problem. Videre satt jeg de selv. De to siste gangene satt jeg en på hver side. :)

Nei, det følger ikke med.

Da ble det som jeg fryktet nok en gang, og jeg kan strykes fra lista igjen. Er så lei av IVF og alt rundt nå. Fortvilet og sint.

Hva hendte? :Heartred

Altfor tynn slimhinne og ingen follikler :( Så da ble forsøket avlyst.
Å nei! :sorry::sorry: Det var leit å høre! Får du noe videre behandling for dette? Trøste klem til deg :Heartred

Takk ❤ Det blir å sjekke med ny ultralyd neste syklus. Og hvis det ser bra ut da blir det fryseforsøk. Så alt håp er ikke ute, men det er vondt når ting avlyses...
Ønsker deg masse lykke til!! :Heartbigred
Måtte det bli bedre for deg neste syklus:Heartred

Så leit å høre at dere må vente enda lenger, kjære HåpeSpire. Jeg føler veldig med deg og kjenner på samme frustrasjonen og utålmodigheten hver eneste dag. Når klinikken sa at de ikke hadde kapasitet til et nytt forsøk for oss i februar, og det ikke passet for oss i mars og april, så ble dette plutselig en hel evighet å måtte vente til mai :sorry: Men det ble heldigvis litt lettere for hver dag, må bare fokusere på andre ting når vi uansett ikke får gjort noe med situasjonen. Så jeg håper du klarer å få tankene over på noe annet de neste ukene, slik at tiden til innsett bare flyr avgårde! Ta godt vare på deg og kroppen i mellomtiden, og så krysser jeg fingrene for at du får verdens beste premie til slutt :Heartred

Nei, det følger ikke med.

ja så det, men det stod i pakningsvedlegget at det skulle følgt med :hilarious::hilarious:

Jeg var skeptisk de første gangene, så da måtte manne sette den for meg. Kjente det så vidt, og det var ingen problem. Videre satt jeg de selv. De to siste gangene satt jeg en på hver side. :)

Kjente stikinga veldig så trur eg aldri kommer til å gjøre det selv om eg må ta igjen :hilarious: men håper dette blir siste gang :shy:

Mange klemmer :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp