❤️ IKM uke 11 ❤️

Ja må det :wacky: hehe bra vi to er enige da <3 hi hi.. Får håpe egget slipper da så syklusen ikke blir så veldig lang.. :happy:
Temper du også? Jeg har begynt med det og den gir deg sikkert svar om at egget har sluppet. For positive tester viser at du har hatt eggløsning, men ikke sikkert om egget slapp slik jeg forstod.:)

Temper du også? Jeg har begynt med det og den gir deg sikkert svar om at egget har sluppet. For positive tester viser at du har hatt eggløsning, men ikke sikkert om egget slapp slik jeg forstod.:)
Nei ikke begynt med det. Jeg gjorde det når vi prøvde på første og helt ærlig husker jeg ikke så mye av det :yuck: dette er jo første PP med eggløsningstester så avventer med temping tror jeg.. Redd det vil stresse meg og klusse alt til, men håpe du trives med det <3

Nei ikke begynt med det. Jeg gjorde det når vi prøvde på første og helt ærlig husker jeg ikke så mye av det :yuck: dette er jo første PP med eggløsningstester så avventer med temping tror jeg.. Redd det vil stresse meg og klusse alt til, men håpe du trives med det <3
Helt forståelig :D Du må bare gjøre det du føler deg for:Heartred Håper vi får klaffa denne gangen:Heartred

Jeg måtte bare ta en siste for idag og det er jeg glad jeg gjorde ;)

Vedlegg

• IMG_20210228_213846.jpg
    IMG_20210228_213846.jpg
    12,5 KB · Visninger: 66
Fikk maks på EL test CD 11. 3-4 dager tidligere enn normalt. Flere som har opplevd så stor variasjon? Har aldri fått så tidlig før.... mon tro om vi rakk å legge inn nok aksjer!

Fikk maks på EL test CD 11. 3-4 dager tidligere enn normalt. Flere som har opplevd så stor variasjon? Har aldri fått så tidlig før.... mon tro om vi rakk å legge inn nok aksjer!
Ja jeg har blitt overraska av plutselig tidlig el før! Så tidlig at vi ikke hadde begynt aksjelegging så egentlig litt irriterende :p

Var det el som var i gå eller er det lurehopp i tempen? Litt dårlige odds om den var i går, men men. Pleier å ha el mellom 15-24 cd men ikke så ofte den er cd15. føler ikke jeg har rukket så mye tegn på el, så blir spennende å se hvilken vei tempen går i mårra :p
C1378FA9-CA17-4BA5-ABCF-E1C6546FB43C.jpeg

Enda sterkere nå på morningen :yuck: spennende å se når jeg kommer hjem fra jobb da <3

Vedlegg

• inCollage_20210301_065359239.jpg
    inCollage_20210301_065359239.jpg
    20,4 KB · Visninger: 62
Ja, det har hendt med meg at jeg fikk el dagen etter jeg var ferdig med TR :p Litt overrasket kan man si:p

Enda sterkere nå på morningen :yuck: spennende å se når jeg kommer hjem fra jobb da <3
Blir spennende ja! El kan vare i et par dager også så kan hende at du fortsatt får positiv test til ikveld. Uansett, hopp i høyet :hilarious::angelic:

Jepp :happy: jeg vet, men nå har vi hatt sex to dager på rad så nå kan testen bli negativ igjen :wacky:
Men trenger vi å ha sex i kveld også da? De sider jo dagene før el er best? :)
Så bra! :Heartred Hadde det vært meg så ville jeg nok fortsatt med leking i noen dager til for å være sikker:hilarious: Egget kan jo bli sluppet noe senere evt.:angelic:

Men sier de ikke at det er lurt å spare sæden litt og, og ikke ha så mange dager på rad?:)
Hehe, noen sier det er nok med annenhver dag. Men jeg personlig selv ville heller ha kjørt på hver dag for å være helt sikker.:angelic: Sæden produserer jammen fort så det er ikke farlig om det er annen hver dag eller hver dag. Helt opp til dere hva dere har lyst / orker til :hilarious:

Flere som er ferdig med el ? Er dpo 2 i dag og klar for å teste :hilarious::hilarious::hilarious:
Heldig du! Spennende tider :D Jeg forventes el til helgen (har rare syklus), men krysser fingrene for at det klaffer for dere!:Heartred

Hehe, noen sier det er nok med annenhver dag. Men jeg personlig selv ville heller ha kjørt på hver dag for å være helt sikker.:angelic: Sæden produserer jammen fort så det er ikke farlig om det er annen hver dag eller hver dag. Helt opp til dere hva dere har lyst / orker til :hilarious:
Okei, men DET orker vi <3 vi vil ha en til baby så da må vi kjøre på :hungry:

Back
Topp