Spent på om tempen øker i dag! Oppdater gjerne
Litt økning! Men ikke så mye at det utvilsomt er el, liksom. Om den er nærmere 36,6 i mårra er jeg ganske sikker på at det er rette veien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent på om tempen øker i dag! Oppdater gjerne
Ikke lett å bli klok på denne kroppen altså. Den oppfører seg såå annerledes enn den pleier å gjøre. Men nå tror jeg i grunn at EL enten var i går eller i dag... testene ble tydelig negative i går kveld og var det i dag tidlig også. Tempen gjorde et greit hopp i dag, men er ikke så høy som den pleier å være etter EL (har tempet en del pper, og converline pleier å ligge på rundt 36,43). Har fortsatt en god del EL-slim. Så er vel bare å hoppe i høyet i kveld ogsåNoen ganger kan El komme tidligere enn forventet, men for meg ser ut som testen er veldig positiv! Har du tatt en ny test etter den? Sank den? Bare å hoppe i høyet så snart dere har mulighet!
Spennende graf! Håper den holder seg høyt hele veienVis vedlegget 350583
Litt økning! Men ikke så mye at det utvilsomt er el, liksom. Om den er nærmere 36,6 i mårra er jeg ganske sikker på at det er rette veien
Absolutt enig med deg! Vi alle blir jo ikke klokere når det kan bli litt forskjellig av syklusene, men takk gud for at temping kan gi svar nesten om du har hatt el. Ja, bare hopp i høøøøyet Krysser fingrene for degIkke lett å bli klok på denne kroppen altså. Den oppfører seg såå annerledes enn den pleier å gjøre. Men nå tror jeg i grunn at EL enten var i går eller i dag... testene ble tydelig negative i går kveld og var det i dag tidlig også. Tempen gjorde en grei hopp i dag, men er ikke så høy som den pleier å være etter EL (har tempet en del pper, og converline pleier å ligge på rundt 36,43). Har fortsatt en god del EL-slim. Så er vel bare å hoppe i høyet i kveld også
Hei på dere jeg hadde jo positiv eggløsningstest søndag og mandag og negativ tirsdag og det vil si at jeg er ca 2dpo og jeg er så spent!! Jeg har jo ligget med omgangsyke siden tirsdag kveld, men dagene frem til testing nå går fort. Jeg testet 5 dager før beregnet mensen sist og fikk ganske tydelig rosa strek
Vi la inn aksjer lørdag, søndag og halvveis mandag (vanskelig for samboer å komme mandagen, noe som er veldig forståelig).. Men får håpe det gikk uansett
Hvor mange DPO er dere idag? <3
Ja veldig spennende! åja, så bra! Men hvordan kan du være 5DPO? Vi hadde negativ samme dag og jeg er 3dpo idag templer du?Så spennende! Da er vi ca rundt samme tid med EL. Jeg hadde positiv søndag negativ mandag. La inn aksjer torsdag, lørdag, søndag. mandag og tirsdag Håper det holder Jeg er allerede 5 DPO! Tiden går sakte i starten syntes jeg, men når jeg får det litt på avstand, pluss helg nå så skal det nok gå fort fram til testing håper jeg. Tenker å kose meg med en flaske bobler eller to i helgen, kan jo være det er siste på en stund!
Jeg fikk positiv test 10DPO sist, så tenker å teste rundt der. Kanskje begynne på dag 9.. Siden jeg ikke eier tålmodighet
Ja veldig spennende! åja, så bra! Men hvordan kan du være 5DPO? Vi hadde negativ samme dag og jeg er 3dpo idag templer du?
Ja jeg også er utålmodig, så får se når jeg begynner å teste. Tror jeg tar en fredag om en uke for da er jeg 10dpo <3
Masse lykke til da, så håper jeg at vi begge har positiv test denne syklusen
Jeg ser jeg har tenkt feil! Men er B2 vi prøver på. Trodde vi skulle skrive hvor mange vi hadde fra førVelkommen Skjønner godt at du har liten tro på at det klaffer i første PP, men man vet aldri!
Å nei!Ingen tempøkning i dag så jammen har jeg visst ikke hatt el enda cd20!
Åja sånn ja var ikke vondt ment altså, jeg bare lurte hvordan du hadde regnet det ut liksom ja hadde negativ tirsdag! Men vet aldri om egget slapp jeg har aldri hatt det såkalte slimet jeg da.. He he ja det spiller ingen rolleNei, si det Jeg hadde EL slim på mandag, så da spurte jeg på gruppen her og fikk beskjed om at jeg nok hadde hatt EL dagen før... Men dagen før var siste dagen med positiv test. Så I dont know Ut i fra testene så er jeg 4 DPO da! Kanskje heller gå etter det, er uansett bare en dag til eller fra. Men det kan jo virke som en evighet! Du hadde første negative på tirsdag? Da er det en dag mellom oss da
Jeg tok det ikke som vondt ment Jeg er ikke helt inni dette, men regner med jeg hadde EL søn/man hvert fall! Kjenner jeg meg selv rett så begynner testingen tidligere enn nødvendig uansettÅja sånn ja var ikke vondt ment altså, jeg bare lurte hvordan du hadde regnet det ut liksom ja hadde negativ tirsdag! Men vet aldri om egget slapp jeg har aldri hatt det såkalte slimet jeg da.. He he ja det spiller ingen rolle
Så bra hihi! Ja tror det skjer her og for har mange tester men planen var at prøving med nr 2 ikke skulle bli stress for vi brukte lang tid med første... Føles ikke som jeg stresser like mye nå heldigvis, men har ikke gått såå lang tid heller.. Ser du heter maimamma19, når fikk du en sønn/datter? Jeg fikk en sønn 12.mai og hadde termin bursdagen min 21.mai <3Jeg tok det ikke som vondt ment Jeg er ikke helt inni dette, men regner med jeg hadde EL søn/man hvert fall! Kjenner jeg meg selv rett så begynner testingen tidligere enn nødvendig uansett
Jeg har noen måneder med og noen uten at jeg ser EL slim.. Men nå må jeg ærlig si at jeg ikke aner om det er rester etter samleie eller hva. Er ikke alltid jeg har sett det heller.. Men håper egget slapp på oss begge
Åå! Min datter har også bursdag 12 maiSå bra hihi! Ja tror det skjer her og for har mange tester men planen var at prøving med nr 2 ikke skulle bli stress for vi brukte lang tid med første... Føles ikke som jeg stresser like mye nå heldigvis, men har ikke gått såå lang tid heller.. Ser du heter maimamma19, når fikk du en sønn/datter? Jeg fikk en sønn 12.mai og hadde termin bursdagen min 21.mai <3
Så koselig <3 fin dato!Åå! Min datter har også bursdag 12 mai
Så bra hihi! Ja tror det skjer her og for har mange tester men planen var at prøving med nr 2 ikke skulle bli stress for vi brukte lang tid med første... Føles ikke som jeg stresser like mye nå heldigvis, men har ikke gått såå lang tid heller.. Ser du heter maimamma19, når fikk du en sønn/datter? Jeg fikk en sønn 12.mai og hadde termin bursdagen min 21.mai <3
Bare 1 dag mellom våre, husker vi ventet og ventet på at dagen vår skulle kommeÅå! Min datter har også bursdag 12 mai
Jeg fikk min datter den 11.mai 2019 Fikk du i 2019 også?
Vi fikk henne etter 2 uker uten prevansjon.. Så jeg er ikke helt innstilt på flere PP
Ja fikk i 2019 <3 ja husker jeg var så sykt utålmodig.. Også kom han 9 dager før <3 på dåpsdagen til tantebarnet mitt, så jeg fikk ikke vært i dåpen og det var leit, men fikk verdens fineste prins <3
Bare 1 dag mellom våre, husker vi ventet og ventet på at dagen vår skulle komme
Ja fikk i 2019 <3 ja husker jeg var så sykt utålmodig.. Også kom han 9 dager før <3 på dåpsdagen til tantebarnet mitt, så jeg fikk ikke vært i dåpen og det var leit, men fikk verdens fineste prins <3