❤️ IKM uke 11 ❤️

Skal bruke Conviece pluss, og evt Wild Yam etter EL denne gangen :angelic: Ananas skader der ikke å prøve så jeg skal kjøre på det også:hilarious:

Spennende! Concieve + er omtrent det samme som sædvennlig glidemiddel? Gjør kanskje litt det samme som grapefruktjuice skal bidra med? :)

Ja tenker det samme, skader ikke å spise litt ananas så da er det bare å kjøre på :p Krysser fingrene for oss!

Befinner meg altså både i denne gruppa og ikm uke 12, da jeg har ikm siste dag i uke 11. Fikk altså EL 3.3, så nå er det venting. Bare å oppdatere.

Jaa det er jeg enig i :D samboeren ble litt oppgitt, men jeg bryr meg ikke hva han synes :p ser jo latterlig ut, men man gjør det man kan <3 he he

Hehe nettopp, om det kan hjelpe bare bittelitt så er det verdt å prøve! Skader ikke ihvertfall, og koster ikkeno :p

Last edited:
Rimelig sikker på at el er i dag cd21 :p ømt og stikkete nederst i magen i tillegg til øvrige el-tegn jeg har hatt en uke (!) nå. Har ikke fått somlet oss til noe særlig action de siste dagene så blir nok ikke noe klaff denne pp :rolleyes:

Hei igjen dere :p
Idag er jeg mest sannsynlig 4 dpo, men fra igår 3 dpo har jeg merket at jeg er veldig våt i skjelden så når jeg tørker meg ligger det masse utflod på papiret (sorry details).. Jeg vet at det ikke kan være et syntpom så tidlig, men samtidig så kanskje det har skjedd en befruktning og det har økt utfloden? Noen som har noen erfaringer om det har vært knyttet til spire eller om det er vanlig i dpo??? Man blir litt gal av denne prøve tiden :p
Takk<3

Hei igjen dere :p
Idag er jeg mest sannsynlig 4 dpo, men fra igår 3 dpo har jeg merket at jeg er veldig våt i skjelden så når jeg tørker meg ligger det masse utflod på papiret (sorry details).. Jeg vet at det ikke kan være et syntpom så tidlig, men samtidig så kanskje det har skjedd en befruktning og det har økt utfloden? Noen som har noen erfaringer om det har vært knyttet til spire eller om det er vanlig i dpo??? Man blir litt gal av denne prøve tiden :p
Takk<3
Jeg er 3 dpo og har vært mest våt i dag av alle dager nesten. Men eltesten er ikke positiv lenger. Livmortappen kjentes også åpen ut, men ikke vet jeg hva som skjer..

Jeg er 3 dpo og har vært mest våt i dag av alle dager nesten. Men eltesten er ikke positiv lenger. Livmortappen kjentes også åpen ut, men ikke vet jeg hva som skjer..
Ja hos meg og begynte det 3 dpo :o hmm. Føler du at den er langt nede? Jeg kjente igår og kunne ta rundt og bak den liksom, det har aldri skjedd før.. :p

Ja hos meg og begynte det 3 dpo :eek: hmm. Føler du at den er langt nede? Jeg kjente igår og kunne ta rundt og bak den liksom, det har aldri skjedd før.. :p
Her var den langt oppe og åpen i morges og nå i kveld er den litt lenger ned og lukket! Skjønner meg ikke helt på den, haha. Jeg kjente på den hver dag gjennom en syklus, men ble egentlig ikke så mye mer klok på det.
Men jeg tror nok bare det betyr at eggløsningen akkurat er ferdig. Så vil det vise seg om den fortsetter å holde seg lukket eller om den åpner seg for en mens.

Last edited:
Minera8812 - 32 år (33 i år) -PP1- B5- El 07.03

Positiv eggløsningstest i dag :-)

Ikm 21.03 :) Altså meg som skrev over her :-)
Spent om det sitter på første forsøk den e gangen også.
Alle mine 4 satt på første forsøk, også de 4 sa og ma jeg har hatt satt på første så blir lett gravid i allefall.. håper dog det heller tar litt tid enn å miste.. spent!

Her var den langt oppe og åpen i morges og nå i kveld er den litt lenger ned og lukket! Skjønner meg ikke helt på den, haha. Jeg kjente på den hver dag gjennom en syklus, men ble egentlig ikke så mye mer klok på det.
Men jeg tror nok bare det betyr at eggløsningen akkurat er ferdig. Så vil det vise seg om den fortsetter å holde seg lukket eller om den åpner seg for en mens.
Ok :p nei ikke lett, men håper mensen uteblir :D

Dpo 8-9 her ! Begynt å teste etter babystreken nå , iiih men kan enda ha litt ovitrelle i kroppen. Nederste er frå fredag(det er ovitrelle rester), men i dag er det 10 dager siden sprøyten så da skal hcg restene være vekke. Men kunne skimte ein strek i dag, blæææ aner ikkje ka den er, håper bare den blir sterkere :p:D

64AEFB5C-0144-4ECF-A4C0-669F8A504918.jpeg

Øverste er dagens test
Nederste er fredag(ovitrelle rester)

Dpo 8-9 her ! Begynt å teste etter babystreken nå , iiih men kan enda ha litt ovitrelle i kroppen. Nederste er frå fredag(det er ovitrelle rester), men i dag er det 10 dager siden sprøyten så da skal hcg restene være vekke. Men kunne skimte ein strek i dag, blæææ aner ikkje ka den er, håper bare den blir sterkere :p:D

Vis vedlegget 350854
Øverste er dagens test
Spennende :) jeg ser den tydelig <3 krysser!

Vis vedlegget 350854
Øverste er dagens test
Nå håper jeg virkelig at vi får se sterkere strek i morgen! Eller eventuelt i kveld :D

Vis vedlegget 350854
Øverste er dagens test
Nå håper jeg virkelig at vi får se sterkere strek i morgen! Eller eventuelt i kveld :D

Vis vedlegget 350854
Øverste er dagens test
Så spennende! Det kan jo kanskje fortsatt være ovitrellerester? Siden den ikke har blitt negativ i mellom. Jeg vet ikke altså, men jeg tror jeg ville ventet til 14 dpo. Men krysser fingrene for deg!! :)

Back
Topp