❤️ IKM uke 11 ❤️

Da var det vel ingen tvil lenger :D har alle EL tegn og denne positive testen nå, så ganske sikkert på at EL er i morgen, CD 17 som forventet :joyful:
20210308_120406.jpg

Jippi!!! Har alle tegn på EL akkurat nå! Må bare hjem og teste etter jobb! Håper ikke jeg blir skuffa :nailbiting:

Daaaa blei det endelig EL. Jeg er rimelig sikker på at jeg er 1-2 dpo og ikke 6 som FF sier :p regner med krysset flyttes når jeg legger inn temp de neste dagene. kan endre IKM:

søndag 21. mars :)
F5CE2956-B9A8-4245-9A60-EA19184442BA.jpeg

Alle testene mine ligger i vesken på jobben og jeg er hjemme syk:hungover: Har så lyst å teste!! Er vel 7-8 dpo i dag. Så er jo uansett for tidlig, så like greit at jeg ikke har testene her:shifty::arghh::hilarious:
Syns dog det er vanskelig å vite hvilke dpo jeg er. Men hadde positiv EL test på forrige søndag, så er dagen etterpå 1 DPO eller er det dagen etter smilefjes som et EL også tirsdag som da blir 1 DPO?:hilarious::bored:

Dpo 10-11 her med blenda tidlig test frå babyplan. Blææ kjenner eg gir litt opp denne pp'en når dette skjer. Alt er jo tilsynelatende bra med oss!! Ahh koffor blir vi ikkje gravid, dette blir 24 egget (pp'en) som ikkje har funket :confused:

Dpo 10-11 her med blenda tidlig test frå babyplan. Blææ kjenner eg gir litt opp denne pp'en når dette skjer. Alt er jo tilsynelatende bra med oss!! Ahh koffor blir vi ikkje gravid, dette blir 24 egget (pp'en) som ikkje har funket :confused:
Hvordan regner du dpo da? Kanskje det er litt tidlig enda? :Heartred

Har vert her inne ei stund sjølv, og har jo lagt merke til enkelte andre og som har hengt her inne lenge, deriblant deg..
Ville berre sei at eg heier masse deg og håper veldig at du lukkast snart:Heartred
Gleden over å sjå nokon lykkast etter lang tid er stor og eg håper det er din tur til å dele gode nyheter snart:love7

El er 1-2 dager etter positiv test. Mest vanlige er å anta at el er dagen etter, og 1 dpo dagen etter det. Da blir 1 dpo 2 dager etter positiv test:happy:

har vært til gynekolog fleire ganger dagen(tidlig på dagen) etter positiv test der egget har sluppe , så for min del blir det riktig, trur min sleppe ganske fort etter positiv test, men kropper er ulike derfor eg alltid regner( i dag er eg 9-10 dpo, for eks ;) )

Har vert her inne ei stund sjølv, og har jo lagt merke til enkelte andre og som har hengt her inne lenge, deriblant deg..
Ville berre sei at eg heier masse deg og håper veldig at du lukkast snart:Heartred
Gleden over å sjå nokon lykkast etter lang tid er stor og eg håper det er din tur til å dele gode nyheter snart:love7

Så hyggelig tusen takk !! Eg har vært her alt for lenge ja :nailbiting:

Heier på deg jeg også Ønskerbarn24!!

Jeg har vært heldig og det har gått raskt med de andre graviditetene mine før, men denne siste må jeg visst vente på.. spent på når det skjer.

Heier på deg jeg også Ønskerbarn24!!

Jeg har vært heldig og det har gått raskt med de andre graviditetene mine før, men denne siste må jeg visst vente på.. spent på når det skjer.

tusen takk for heiing :Heartred:Heartred håper det går for deg også snart :love7

Back
Topp