Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Den var jo bare helt amazing sterk!Da var det vel ingen tvil lenger har alle EL tegn og denne positive testen nå, så ganske sikkert på at EL er i morgen, CD 17 som forventet Vis vedlegget 350936
Hehe, ja. Kjekt når man for engangs skyld slipper å måtte myse og tolkeWow! Den var jo bare helt amazing sterk!
Veldig fin test!Da var det vel ingen tvil lenger har alle EL tegn og denne positive testen nå, så ganske sikkert på at EL er i morgen, CD 17 som forventet Vis vedlegget 350936
Har så lyst til å teste meir, men er bare 9-10 dpo så måå klare å holde meg til i morra
ENIG! Og jeg er bare 6-7 DPO når jeg tenker meg om
Den var sterk ja!! happy humping! Spennende <3Da var det vel ingen tvil lenger har alle EL tegn og denne positive testen nå, så ganske sikkert på at EL er i morgen, CD 17 som forventet Vis vedlegget 350936
Hvordan regner du dpo da? Kanskje det er litt tidlig enda?Dpo 10-11 her med blenda tidlig test frå babyplan. Blææ kjenner eg gir litt opp denne pp'en når dette skjer. Alt er jo tilsynelatende bra med oss!! Ahh koffor blir vi ikkje gravid, dette blir 24 egget (pp'en) som ikkje har funket
Hvordan regner du dpo da? Kanskje det er litt tidlig enda?
Da har jeg endret til 21/3Daaaa blei det endelig EL. Jeg er rimelig sikker på at jeg er 1-2 dpo og ikke 6 som FF sier regner med krysset flyttes når jeg legger inn temp de neste dagene. kan endre IKM:
søndag 21. mars
Vis vedlegget 350994
dagen etter positiv el test er dpo 1
Dpo 10-11 her med blenda tidlig test frå babyplan. Blææ kjenner eg gir litt opp denne pp'en når dette skjer. Alt er jo tilsynelatende bra med oss!! Ahh koffor blir vi ikkje gravid, dette blir 24 egget (pp'en) som ikkje har funket
El er 1-2 dager etter positiv test. Mest vanlige er å anta at el er dagen etter, og 1 dpo dagen etter det. Da blir 1 dpo 2 dager etter positiv test
Har vert her inne ei stund sjølv, og har jo lagt merke til enkelte andre og som har hengt her inne lenge, deriblant deg..
Ville berre sei at eg heier masse deg og håper veldig at du lukkast snart
Gleden over å sjå nokon lykkast etter lang tid er stor og eg håper det er din tur til å dele gode nyheter snart
Heier på deg jeg også Ønskerbarn24!!
Jeg har vært heldig og det har gått raskt med de andre graviditetene mine før, men denne siste må jeg visst vente på.. spent på når det skjer.