❤️ IKM uke 11 ❤️

Ja, jeg har 4 stk :) 10 år, 7,5 år, snart 3 år og 1 år :)
En fin flokk der også :) når er 3 åringen født og 1 åringen? Min jente som er 3 år er født i februar og gutten blir 1 år i morgen :)

9 dpo og jeg ser to streker, men om det er en skygge eller starten på noe det vet jeg ikke :p men den kom innenfor tiden og det har ikke skjedd med de andre jeg har tatt så jeg har et håp <3 jeg tok faktisk en til for å se om jeg så på test nr 2 også og det gjør jeg. Gjør dere?
Ser dere noe og har erfaringer fra en sånn(e)strek(er) som ble sterkere?

Ser nå at bildekvaliteten her inne er ræva for tidlig testere :p

Vedlegg

• IMG_20210311_062356.jpg
    IMG_20210311_062356.jpg
    12,9 KB · Visninger: 104
  • IMG_20210311_063354.jpg
    IMG_20210311_063354.jpg
    10,7 KB · Visninger: 103
9 dpo og jeg ser to streker, men om det er en skygge eller starten på noe det vet jeg ikke :p men den kom innenfor tiden og det har ikke skjedd med de andre jeg har tatt så jeg har et håp <3 jeg tok faktisk en til for å se om jeg så på test nr 2 også og det gjør jeg. Gjør dere?

Er nok litt for dårlig bildekvalitet for at jeg skal se noe hvertfall :( men det lover jo veldig bra!!!! Blir spennende dager fremover :happy: Selv var det ingen tvil når jeg testet i dag - kritthvit 11 dpo.

Kritthvit her også i dag :( men da blir det laparoskopi i april, offentlig samtale med klinikk i april og ett privat iui forsøk til så eg prøver å holde mote oppe med det :D

Sniker innom! Ser strekene dine, og de ser jo røde ut også :shy:♥️

Ser lovende ut :computer005

Blir litt tullete her.. fikk negativ digital eggløsningstest onsdag og torsdag, fikk blinkende fredag på morran og så fast på lørdag. Altså eggløsning lørdag/søndag.. og i går så var det blodblandet slim. Bare en dråpe eller noe.. litt brunaktig/røsslyng i fargen i slimet. Er jo altfor tidlig å få mensen allerede. Dog eggløsning var forsinket med over 1,5 uke..

En ny dag og en ny test.. Selvfølgelig:angelic: Jeg er i dag 10 dpo og håpet mitt falmer:p Sist fikk jeg positiv test 10 dpo og jeg ser bare ikke for meg at det skal sitte på første forsøk denne gangen også. Vet jo at det mulig er for tidlig enda, men man blir jo helt skrullete av å teste tidlig!

Noen som har testet fra 10 dpo og ikke fått positiv før rundt IKM? Når fikk dere positiv etter negativ 10 dpo?:happy:

En ny dag og en ny test.. Selvfølgelig:angelic: Jeg er i dag 10 dpo og håpet mitt falmer:p Sist fikk jeg positiv test 10 dpo og jeg ser bare ikke for meg at det skal sitte på første forsøk denne gangen også. Vet jo at det mulig er for tidlig enda, men man blir jo helt skrullete av å teste tidlig!

Noen som har testet fra 10 dpo og ikke fått positiv før rundt IKM? Når fikk dere positiv etter negativ 10 dpo?:happy:
Jeg har fått negativ 11 dpo og positiv 13 dpo sist barn :smug:

7FE8D3B2-130C-461C-90C5-C5364DA9D8BA.jpeg
så! FF holder fast ved at el kan ha vært CD18, mens jeg er 90% sikker på at den var CD 22/23. dersom el stemmer med FF er sjansene større for klaff :bag: og hvis FF stemmer er IKM på tirsdag. Tror jeg at IKM er på tirsdag? Nei. Kommer jeg til å teste da? Oh yes! :hilarious:

Skjønner ingenting, positiv eggløsningstest (digital) på lørdag og i går begynte jeg med blodspor og øker på i dag så jammen kom mensen. Den eggløsningstesten må jo være feil..

Skjønner ingenting, positiv eggløsningstest (digital) på lørdag og i går begynte jeg med blodspor og øker på i dag så jammen kom mensen. Den eggløsningstesten må jo være feil..
Pleier å du ha uregelmessig syklus? Nå er dette her en litt sprø teorie, men kan det være at du hadde EL tidligere og at du ble gravid og El-testen slo ut på HCG i kroppen? Har du tatt en graviditetstest? Blødningen kan jo kanskje bety at det bare var en kjemisk og at mensen kom nå...? Ikke alltid lett å forstå kroppen altså!

Pleier å du ha uregelmessig syklus? Nå er dette her en litt sprø teorie, men kan det være at du hadde EL tidligere og at du ble gravid og El-testen slo ut på HCG i kroppen? Har du tatt en graviditetstest? Blødningen kan jo kanskje bety at det bare var en kjemisk og at mensen kom nå...? Ikke alltid lett å forstå kroppen altså!

men testen var først negativ en dag så blinkende dagen etterpå, og så fast smiley. Men mulig..

Men noen har jo en ganske «heftig» festeblødning? Kan jo være det :happy:

Jeg har fått negativ 11 dpo og positiv 13 dpo sist barn :smug:
Ååå, da finnes det fortsatt håp selvom det ikke føles slik:p Men da visste du at du var garantert 11 dpo?

Jeg kan jo ikke si sikkert at jeg er 10 dpo. Har bare tatt utgangspunkt i at eggløsning var den dagen jeg fikk negativ test etter positiv test. Det er vel sånn at EL til vanlig skjer 1-2 dager etter positiv test?

Vis vedlegget 351169
så! FF holder fast ved at el kan ha vært CD18, mens jeg er 90% sikker på at den var CD 22/23. dersom el stemmer med FF er sjansene større for klaff :bag: og hvis FF stemmer er IKM på tirsdag. Tror jeg at IKM er på tirsdag? Nei. Kommer jeg til å teste da? Oh yes! :hilarious:
:knegg::knegg: Føler meg igjen i dette:knegg:

Ååå, da finnes det fortsatt håp selvom det ikke føles slik:p Men da visste du at du var garantert 11 dpo?

Jeg kan jo ikke si sikkert at jeg er 10 dpo. Har bare tatt utgangspunkt i at eggløsning var den dagen jeg fikk negativ test etter positiv test. Det er vel sånn at EL til vanlig skjer 1-2 dager etter positiv test?
Ja jeg er ganske sikker altså, dette er grafen fra den gang
75544F75-4187-4D64-83A2-3E7189395591.jpeg

og ja, el på cd35!!!o_Oo_Oo_O

Back
Topp