❤️ IKM uke 11 ❤️

Når jeg skrev innlegget så gikk jeg på do etterpå og da var det plutselig ingen blod igjen.. haha, aner ikke hva kroppen prøver på jeg
Ikke sant! :pRart hvordan kroppen skal være på sitt mest tullete akkurat den uken den skal være på topp:banghead:

Når jeg skrev innlegget så gikk jeg på do etterpå og da var det plutselig ingen blod igjen.. haha, aner ikke hva kroppen prøver på jeg
Hehe, det forsterker jo kanskje teorien til Oliventre om at det kan være festeblødning? :woot:

Hadde du negativ 12 dpo også? Eller testet du bare 11 og 13?:angelic: Det ser jo ganske sikkert ut ja, siden du temper:p Det gjør jo ikke jeg.
Testa ikke 12. men var veldig svak på dpo 13 så tror ikke den ville vært positiv 12 egentlig! Håper du slipper flere pp, men om ikke anbefaler jeg temping! Det er ganske gøy og lærerikt :D men jeg tester ikke etter el, da. Så det er alt jeg har å gå etter :p

Jeg for eksempel nekter å teste mer før hvertfall til helgen/neste uke, for jeg utsetter å eventuelt se en negativ test :bag:

Hehe, det forsterker jo kanskje teorien til Oliventre om at det kan være festeblødning? :woot:

ja, absolutt.. spent på om det øker på eller ikke.. men jeg pleier egentlig å ha helt grusomme mens smerter dagen jeg begynner spotte type ligge i fosterstilling med varmepose.. merker ikke noe til det nå..

blir jo helt surrete av dette, spesielt siden jeg aldri har blødd før annet enn ved mens eller sa..
Heeelt enig! Jeg orker ikke forholde meg til alt det rare den gjør denne uka en gang, har i tillegg fått barnehageforkjølelsen til 2åringen, så gir opp å tolke noe som helst :hilarious:

Testa ikke 12. men var veldig svak på dpo 13 så tror ikke den ville vært positiv 12 egentlig! Håper du slipper flere pp, men om ikke anbefaler jeg temping! Det er ganske gøy og lærerikt :D men jeg tester ikke etter el, da. Så det er alt jeg har å gå etter :p
Ååå. Spennende. Har vurdert det, men sambo er ikke helt «med» på all denne sjekkingen:hilarious: Han syns det holder med samleie ofte og se om vi treffer. Så ser ikke for meg å starte med å stappe et termometer oppi hver morgen når jeg våkner:hilarious: hadde vært greit om keg kunne stå opp å gjøre det på badet alene men man skal vel ikke stå opp først:p

Ååå. Spennende. Har vurdert det, men sambo er ikke helt «med» på all denne sjekkingen:hilarious: Han syns det holder med samleie ofte og se om vi treffer. Så ser ikke for meg å starte med å stappe et termometer oppi hver morgen når jeg våkner:hilarious: hadde vært greit om keg kunne stå opp å gjøre det på badet alene men man skal vel ikke stå opp først:p
Jeg synes el-testing virker mer styrete når man alltid har besøk av to små på badet :hilarious: temping går ganske greit! Måler bare under tunga når jeg våkner og våkner alltid før mannen min så han merker ikke mye til det. Ikke at det er hemmelig eller noe, men det er i alle fall litt diskret! Virker som de fleste menn synes el-fokus er litt turn off, så jeg pleier ikke å skravle så mye om det til ham. Blir bare plutselig veldig forførende noen dager i mnd :hilarious: :dance008

En ny dag og en ny test.. Selvfølgelig:angelic: Jeg er i dag 10 dpo og håpet mitt falmer:p Sist fikk jeg positiv test 10 dpo og jeg ser bare ikke for meg at det skal sitte på første forsøk denne gangen også. Vet jo at det mulig er for tidlig enda, men man blir jo helt skrullete av å teste tidlig!

Noen som har testet fra 10 dpo og ikke fått positiv før rundt IKM? Når fikk dere positiv etter negativ 10 dpo?:happy:
Sist gang, det som endte i MA, da testet jeg negativ 10dpo. Ble overrasket, for jeg har testet positiv så tidlig før. Men man kan jo bomme en dag eller to på EL også. Jeg fikk positiv 12 dpo tror jeg.

Jeg hadde planer om å gjøre det en syklus... Kjøpte nytt termometer som bare skulle være mitt. Men jeg husket det rett og slett ikke en eneste morgen når jeg er trøtt og vil sove mer. Vi har også en treåring som stort sett ligger ved siden av hver morgen også, så synes ikke det er så enkelt å skulle gjøre det.

8 dpo idag og oppdaget nå nettopp litt brun/lyslys rosa slim i truseinnlegget. Dette minte meg veldig om festeblødinga jeg hadde i de to forrige svangerskapene :nailbiting::nailbiting: Ellers føler jeg meg helt rar. Ikke testet noe, men tenker å vente et par dager. Er nesten 100% sikker på at jeg er gravid :hilarious:

Jeg synes el-testing virker mer styrete når man alltid har besøk av to små på badet :hilarious: temping går ganske greit! Måler bare under tunga når jeg våkner og våkner alltid før mannen min så han merker ikke mye til det. Ikke at det er hemmelig eller noe, men det er i alle fall litt diskret! Virker som de fleste menn synes el-fokus er litt turn off, så jeg pleier ikke å skravle så mye om det til ham. Blir bare plutselig veldig forførende noen dager i mnd :hilarious: :dance008
Hahah, kjenner til den å bli veldig forførende noen dager:dontknow
Ok, så du måler i munnen? Jeg så for meg at folk stappet den oppi bak under dynen med mannen vedsiden av:knegg:

Hahah, kjenner til den å bli veldig forførende noen dager:dontknow
Ok, så du måler i munnen? Jeg så for meg at folk stappet den oppi bak under dynen med mannen vedsiden av:knegg:
Vil tro noen gjør det! Smak og behag? Tror man får nøyere måling rektalt, men det blir litt meget for min del, ass.. går også an vaginalt - tror kanskje det er mest utbredt? For min del føles oralt absolutt enklest/mest hygienisk. Så får det heller bare bli litt slarkete resultat :angelic:

Vil tro noen gjør det! Smak og behag? Tror man får nøyere måling rektalt, men det blir litt meget for min del, ass.. går også an vaginalt - tror kanskje det er mest utbredt? For min del føles oralt absolutt enklest/mest hygienisk. Så får det heller bare bli litt slarkete resultat :angelic:
Mulig det! Men det hadde ikke falt meg inn å gjøre. Finnes de uten lyd? Ungen min våkner veldig fort:hilarious::hilarious:

Back
Topp